Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
myslim si že největší problem je, ale mezi sedačkou a plynovým pedálem. Jak německý klucí v Audi řikaj: jiný jízdní profil řidiče
A nesmim zapomenout na přehnanej čip řj motoru jednou byl Leon 81kW čiplej moc sice jel jako Ďas ale kouřil jako prase když se mu naložilo a turbo zanesený a auto nemělo ani 60000km. Turbo se vezlo na repas nahrál se původní soft a bylo po starostech
Všeho moc škodí
A nesmim zapomenout na přehnanej čip řj motoru jednou byl Leon 81kW čiplej moc sice jel jako Ďas ale kouřil jako prase když se mu naložilo a turbo zanesený a auto nemělo ani 60000km. Turbo se vezlo na repas nahrál se původní soft a bylo po starostech
Všeho moc škodí
OctaviaI combi rv04, 1.9TDI, ASV 81kW, čip cca 130hp, mimo xenonů, kůže, el sedaček, navigace a zad loket opěry plná výbava
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
No u zakladatele tohohle téma, je rozhodně problém v tom, že má sprinty 764 na původním softu. ty nafty tam jde víc a v nízkých otáčkách a při malém zatížení se nafta tak dobře nesoálí a turbo se začne zanášet. turbo se vždy zanáší horším spálení směsi, at už je problém v tryskách, mechanickém stavu motoru, větší spotřeba oleje. ale tohle všechno nemusí být problém když ten motor dostává zabrat. ale jak s tím někdo jezdí jak důchodce tak se to bude zanášet vždycky a s jakýmkoli turbem. jedno z řešení je to vypodložení. já jsem vždy tu desku k lopatkám lapoval brusnou pastou, takže jsem zo dokonale zaleštil a stejně se mi některé turba vrátily s tím samým problémem, takže vypodložit a je klid. je potřeba k tomu brát individuální přístup. když někdo jezdí hodně po městě a jen to lechtá, hned vypodložit. pokud někdo jezdí dálky a turbo mu nepouští olej tak se to tak nezanese. a za další mám poznatek, že na to má dost vliv i nafta. jezdil za mnou jeden co mu to padalo do nouzáku dost, ale nějak se k tomu neměl to nechat vyčistit a pak začal brát naftu jinde a skoro mu to přestalo dělat.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02 úno 2010, 20:30
- Bydliště: Ostrava
Kroužky na vypodložení turba.
chci se zeptat zda mají všechny turba stejnou velikost těch kroužku které se podkládají.Mužu koupit upravené z 81kw motoru ale já mám 85kw motor.Děkuji za odpověď.
Ak som to dobre pochopil tak tam treba dať trebársz valček ktorý bude mať namiesto 5,45mm výšku 5,65mm
inač dnes som čistil turbo a boli uplne zatuhnute lopatky a dal som tam valčeky vyrobene z nerezu vysoké 5,65mm
Ale aj tak neviem pochopiť načo to je dobre ved ked som čistil tie lopatky tak som si všimol že sa hybu zo strany na stranu asi 1mm a ked som poskladal turbo tak aj tak sa opierali o tu stenu ale ked som ich potiahol k sebe hore tak sa spravila medzera 0,5mm
Neviem či to ma tak byť alebo nie?
Inač vraj to po vypodloženi treba aj nejako doladiť vie to niekto upresniť čo tam treba a ako...doladiť
inač dnes som čistil turbo a boli uplne zatuhnute lopatky a dal som tam valčeky vyrobene z nerezu vysoké 5,65mm
Ale aj tak neviem pochopiť načo to je dobre ved ked som čistil tie lopatky tak som si všimol že sa hybu zo strany na stranu asi 1mm a ked som poskladal turbo tak aj tak sa opierali o tu stenu ale ked som ich potiahol k sebe hore tak sa spravila medzera 0,5mm
Neviem či to ma tak byť alebo nie?
Inač vraj to po vypodloženi treba aj nejako doladiť vie to niekto upresniť čo tam treba a ako...doladiť
Já měl taky ten samý problém,po vyčistění jsem najel 5tis km a zase se to přidíralo,tak jsem vyzkoušel humlovu fintu.akorát místo podložek jsem si nechal z nerezi vytočit válečky 5,6mm.zatím to funguje perfektně.tuším,že kdyby ta mezera byla moc velká,tak by ty lopatky obtékal vzduch a to by dělalo problémy.s dolaďováním nevím,akorát vím,že se tam někde dá dolaďovat tlak turba.bohužel nevím kde ale můj automechanik mi tam někde s něčím pootáčel,protože vag mi ukazoval,že to turbo má rezervu.tak to malinko přidal.nesmí se moc,jinak to zase padá do nouzáku
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
čo takto zbrusit o par stotin mm? ..........tie podlozky tenucke....nemoze sa to casom "zodrat" a rozpadnut?
//tiez som toho nazoru ze jazdit vzdy a vsde na spotrebu koniec koncov neusetri ani cent....hlavne v dnesnej dobe poznam dost ludi ktori sa chvalia tym ako im jazdia ich TDička na par litrov....je to pekné ale to auto občas proste treba prehnať po dialnici...ja to robim poctivo 2x tyzdenne hehe.
//tiez som toho nazoru ze jazdit vzdy a vsde na spotrebu koniec koncov neusetri ani cent....hlavne v dnesnej dobe poznam dost ludi ktori sa chvalia tym ako im jazdia ich TDička na par litrov....je to pekné ale to auto občas proste treba prehnať po dialnici...ja to robim poctivo 2x tyzdenne hehe.

Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Ale aj tak neviem pochopiť načo to je dobre ved ked som čistil tie lopatky tak som si všimol že sa hybu zo strany na stranu asi 1mm a ked som poskladal turbo tak aj po vložení väčších válčekov 5,65mm tak sa lopatky opierali o tu stenu ale ked som ich potiahol k sebe hore tak sa spravila medzera 0,5mm
Má to tak byť? Čo nato pan Huml?
Má to tak byť? Čo nato pan Huml?
odpověď mimrovi: no já samozřejmě nevím,jak je to u ahf,protože jsem to měřil na svojí a to je asv,ale troufám si tipnout,že to bude stejný.to co jsem psal jsou rozměry origo válečků.přidal jsem na výšce 0,15mm takže ty nové upravené mají rozměr 7,4mm/4mm/5,6mm.měl jsem vydřené rýhy v té velké (podložce),takže si myslím že zvětšit distanci mezi tím věnečkem s lopatkama a tou podložkou smysl má.jen se to nesmí přehnat,aby to nepodtékal vzduch.tuším že by to ztratilo výkon.jo ještě od posledního čištění než jsem to takhle upravil jsem najel 5tis km a problém se opakoval.jo a tu velkou podložku s těma rýhama jsem nechal malinko sesoustružit do hladka