Mimoňské války XV.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Teda zase to tu je nevraživost a závist dejte s tím pokoj pro tohle jsem odešel z tuningu v český scéně....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
já to četl a je ni z toho na
Buďte rádi že nejste v kategorii s tou G2 R32 turbo to by jste tu brečely všichni konečně někdo kdo jen nekecá a taky postavý něco pořádnýho
Prej ten pán s Viperem si stěžoval že ta G2 patří mezi speciály a se zlou se potázal porota jeho protest neuznala a bylo ticho...

Buďte rádi že nejste v kategorii s tou G2 R32 turbo to by jste tu brečely všichni konečně někdo kdo jen nekecá a taky postavý něco pořádnýho

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nevrazivost mozna, zavist - neblazni, bych se musel stydet zavidet takovymLadas píše:Teda zase to tu je nevraživost a závist dejte s tím pokoj pro tohle jsem odešel z tuningu v český scéně....

K vyctu od p. Soltyse - je treba rozlisovat mezi "nastavit" a "vymenit". Vychazel jsem z jeho formulaci. Ono hodinky a holinky se take natahuji, ale jedna se o jine veci

K tomu G2 - oslovilo me par lidi a setkal jsem se s nazorem, ze si to koupil takto upravene apod. Chci vas ujistit, ze Alese znam osobne a vim o tom, ze je to jeho prace a jeho teamu.
Panu s Viperem staci, aby tam narval taky neco jinyho, nezli serii a uz nebude mit duvod si stezovat. Nechapu tyhle lidi, co si kupuji rychla auta "v serii" a pak se divi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
vím že se to stavělo ČR je malá
a závistí jsem měl na mysli úspěch a umístění ne materiální hodnoty...

a závistí jsem měl na mysli úspěch a umístění ne materiální hodnoty...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pokud je pro Tebe uspech to, ze je to silne nestabilni (viz. videa) a poruchove, pak opravdu neni co zavidet. Jinak na tom videjku je moc dobre videt ten dym, jeho objem a "prubeh".
Pokud jsem nekdy neco nekomu "zavidel" (nemam rad to slovo, protoze pokud je to prejicne, coz u me je, pak to nepovazuji za zavist) pak lidem, kteri maji cas se tomu venovat. Jde o to, ze penize, material nejsou narozdil od casu velicinou protenzivni. Ja treba delam auto uz tretim rokem a duvodem je rozhodne cas
Pokud jsem nekdy neco nekomu "zavidel" (nemam rad to slovo, protoze pokud je to prejicne, coz u me je, pak to nepovazuji za zavist) pak lidem, kteri maji cas se tomu venovat. Jde o to, ze penize, material nejsou narozdil od casu velicinou protenzivni. Ja treba delam auto uz tretim rokem a duvodem je rozhodne cas

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
dovolil bych si trošku reagovat, osobne mi je ukradené ,ze nejezdim časi jako lupo ja s autem jezdim každý den do práce a po liberci ca 100km, a nechci mit 2 auta jedno normál a druhe na zavody! jen apeluju na to že mam najeto 500000km jen a pouze na originál motor a polosy a prevodovku a na zavody mi stačí natankovat naftu a jet a netahnout sebou zazemi protože mám 90% že zpatky pojedu na podvalu. proto jsou promne souperi ti co huli a jezdí jak ti říkáš jen 13,5. Mit ve své kategorii speciali jako máš ty TAK JE PROMNE ZBYTECNE JEZDIT NA TYTO AKCE, kde je cena specialu uplne mimo a on pohrdá tim ze nekdo postaví motor co má sílu a hlavne vydrži. 

audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Foreste bavíme se každý o jiném smyslu slova úspěch jestli jsi si všiml letos jsem nebyl aktivně na jediném sraze ani se na něj nehodlám chystat natož "soutěžit" je to pro mě ztracený čas a umím se bavit líp než jen závodit o to komu to jak hulí a honit desetinky jak být rychlejší je to zábava pro opravdové odborníky a za ty se já nepovažuji 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Lupu,ani motoru sa nic nestalo!! Ked neverite, pozyvam vas na sprinty do Trencina uz tuto sobotu. Ten dym je sposobeny skapanim motora a musel som ho znovu startovat. Ja startujem z dvojky a v Mimoni je velmi dobra trakcia,preto sa nepodari kazdy start. Je to vec umenia odstartovat s tak silnym autom, mozno ste to videli aj na R32,ktora je fakt dobra, z troch startov jej vysiel iba jeden.
Neviem,preco si narazate stale na nespolahlivost,Lupo zaberie vela casu a ked sa nieco pokazi,tak je to skor mojou vinou ako sofera,ako posledne,ked som pretocil motor. turbina je tam uz druhu sezonu,ostatne komponenty ani nebudem venovat.Skor si myslim,ze Vam uz dochadzaju argumenty. Vobec to neni tak,ako pisete,ze co zavod,to novy motor,to by nas asi fakt nebavilo.
Neviem,preco si narazate stale na nespolahlivost,Lupo zaberie vela casu a ked sa nieco pokazi,tak je to skor mojou vinou ako sofera,ako posledne,ked som pretocil motor. turbina je tam uz druhu sezonu,ostatne komponenty ani nebudem venovat.Skor si myslim,ze Vam uz dochadzaju argumenty. Vobec to neni tak,ako pisete,ze co zavod,to novy motor,to by nas asi fakt nebavilo.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
..neni to jen o tom co pises, ale taky ze s nitrem motor dostava min o 100%vetsi zahul... a nebudu menit motor kazdych 20tis km kuli propalenejm pistum...valis píše:Pekne jste to tady rozjeli...
Ja bych jen nekterym pripomnel,ze dat si do auta nitro neni zas tak uplne levna zalezitost. Ono to neni jen namontovat sadu,ale sehnat nekoho,kdo to bude umet s nitrem naladit.A paklize ma auto na bezny jezdeni,tak bud bude potrebovat dve jednotky,ktery bude porad prehazovat,nebo proste bude jezdit na nitro software,se kterym bude hulit jak dymovnice.
Co se tyce me,ja bych si do svyho auta nitro nedal,protoze zastavam nazor,ze by diesel mel ject na naftu a vzduch,abych mohl vykon vyuzit kdykoliv a ne jen,kdyz mam plnou flasku
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Seat Leon FR vs. Passat vs. Golf Plus vs. Golf 4 4x4 TDi. , HQ
http://www.youtube.com/watch?v=4u1mAqK9fuA
Audi A5 3.0TDi Quattro vs. BMW 535D Xdrive vs. Touran vs. Toledo , HQ - dieselpower.cz
http://www.youtube.com/watch?v=DAEY2ugBH8w
VW Beetle TDi vs. BMW 1 120D vs. Audi A3 TDi vs. Vento TDi - HQ, dieselpower.cz
http://www.youtube.com/watch?v=-p5Uom3hpB0
Audi Q7 4.2TDi Quattro vs. Golf 2 TDi vs. Golf 4 TDi , HQ -
http://www.youtube.com/watch?v=77xFawp0shU
http://www.youtube.com/watch?v=4u1mAqK9fuA
Audi A5 3.0TDi Quattro vs. BMW 535D Xdrive vs. Touran vs. Toledo , HQ - dieselpower.cz
http://www.youtube.com/watch?v=DAEY2ugBH8w
VW Beetle TDi vs. BMW 1 120D vs. Audi A3 TDi vs. Vento TDi - HQ, dieselpower.cz
http://www.youtube.com/watch?v=-p5Uom3hpB0
Audi Q7 4.2TDi Quattro vs. Golf 2 TDi vs. Golf 4 TDi , HQ -
http://www.youtube.com/watch?v=77xFawp0shU
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
