Mimoňské války XV.

akce a srazy dieselpoweráků

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Teda zase to tu je nevraživost a závist dejte s tím pokoj pro tohle jsem odešel z tuningu v český scéně....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Ladas píše:Teda zase to tu je nevraživost a závist dejte s tím pokoj pro tohle jsem odešel z tuningu v český scéně....
Já přízpěvky delší tří řádků vůbec nečtu (LOL)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

já to četl a je ni z toho na :blbe:
Buďte rádi že nejste v kategorii s tou G2 R32 turbo to by jste tu brečely všichni konečně někdo kdo jen nekecá a taky postavý něco pořádnýho :kol1: Prej ten pán s Viperem si stěžoval že ta G2 patří mezi speciály a se zlou se potázal porota jeho protest neuznala a bylo ticho...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ladas píše:Teda zase to tu je nevraživost a závist dejte s tím pokoj pro tohle jsem odešel z tuningu v český scéně....
Nevrazivost mozna, zavist - neblazni, bych se musel stydet zavidet takovym ;) Byl jsem na Slovensku dostatecne dlouho na to, abych vedel, jak to tam chodi. Takze o nejakych programatorech na splatky muzes hovorit, ale vime jak to u vas chodi, holt svet je az prilis maly, zvlaste "CSR".

K vyctu od p. Soltyse - je treba rozlisovat mezi "nastavit" a "vymenit". Vychazel jsem z jeho formulaci. Ono hodinky a holinky se take natahuji, ale jedna se o jine veci (noteeth)

K tomu G2 - oslovilo me par lidi a setkal jsem se s nazorem, ze si to koupil takto upravene apod. Chci vas ujistit, ze Alese znam osobne a vim o tom, ze je to jeho prace a jeho teamu.
Panu s Viperem staci, aby tam narval taky neco jinyho, nezli serii a uz nebude mit duvod si stezovat. Nechapu tyhle lidi, co si kupuji rychla auta "v serii" a pak se divi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vím že se to stavělo ČR je malá :D
a závistí jsem měl na mysli úspěch a umístění ne materiální hodnoty...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pokud je pro Tebe uspech to, ze je to silne nestabilni (viz. videa) a poruchove, pak opravdu neni co zavidet. Jinak na tom videjku je moc dobre videt ten dym, jeho objem a "prubeh".

Pokud jsem nekdy neco nekomu "zavidel" (nemam rad to slovo, protoze pokud je to prejicne, coz u me je, pak to nepovazuji za zavist) pak lidem, kteri maji cas se tomu venovat. Jde o to, ze penize, material nejsou narozdil od casu velicinou protenzivni. Ja treba delam auto uz tretim rokem a duvodem je rozhodne cas :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

dovolil bych si trošku reagovat, osobne mi je ukradené ,ze nejezdim časi jako lupo ja s autem jezdim každý den do práce a po liberci ca 100km, a nechci mit 2 auta jedno normál a druhe na zavody! jen apeluju na to že mam najeto 500000km jen a pouze na originál motor a polosy a prevodovku a na zavody mi stačí natankovat naftu a jet a netahnout sebou zazemi protože mám 90% že zpatky pojedu na podvalu. proto jsou promne souperi ti co huli a jezdí jak ti říkáš jen 13,5. Mit ve své kategorii speciali jako máš ty TAK JE PROMNE ZBYTECNE JEZDIT NA TYTO AKCE, kde je cena specialu uplne mimo a on pohrdá tim ze nekdo postaví motor co má sílu a hlavne vydrži. (LOL)
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Foreste bavíme se každý o jiném smyslu slova úspěch jestli jsi si všiml letos jsem nebyl aktivně na jediném sraze ani se na něj nehodlám chystat natož "soutěžit" je to pro mě ztracený čas a umím se bavit líp než jen závodit o to komu to jak hulí a honit desetinky jak být rychlejší je to zábava pro opravdové odborníky a za ty se já nepovažuji ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Lupu,ani motoru sa nic nestalo!! Ked neverite, pozyvam vas na sprinty do Trencina uz tuto sobotu. Ten dym je sposobeny skapanim motora a musel som ho znovu startovat. Ja startujem z dvojky a v Mimoni je velmi dobra trakcia,preto sa nepodari kazdy start. Je to vec umenia odstartovat s tak silnym autom, mozno ste to videli aj na R32,ktora je fakt dobra, z troch startov jej vysiel iba jeden.
Neviem,preco si narazate stale na nespolahlivost,Lupo zaberie vela casu a ked sa nieco pokazi,tak je to skor mojou vinou ako sofera,ako posledne,ked som pretocil motor. turbina je tam uz druhu sezonu,ostatne komponenty ani nebudem venovat.Skor si myslim,ze Vam uz dochadzaju argumenty. Vobec to neni tak,ako pisete,ze co zavod,to novy motor,to by nas asi fakt nebavilo.
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Vyserte se všichni na to, vždyt se to nedá číst. Lupo jede hezky naše český auta jezděj taky parádně a co se kouře týče,tak velký výkony bez kouře asi nebudou nikdy bez použití nějakýho okysličovadla. Tečka a hurá na další závody
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Foreste mlčeti zlato ;) nemusíte to tak hrotit, o nic nejde, jsou to jen závody pro zábavu (crazy)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vsak ja "zlato" mlcim, rikam tu jen "stribro" ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Tak jsem se tu po delší době přišel mrknout,zda se něco změnilo na foru a stále nic,pořád to samé. Stále někteří jedinci nedokážou překousnout,že je někdo rychlejší,jsou to sprinty a to je jen a jen o časech,Lupo je nerychlejší,tak nevím co pořád řešíte,
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

valis píše:Pekne jste to tady rozjeli...
Ja bych jen nekterym pripomnel,ze dat si do auta nitro neni zas tak uplne levna zalezitost. Ono to neni jen namontovat sadu,ale sehnat nekoho,kdo to bude umet s nitrem naladit.A paklize ma auto na bezny jezdeni,tak bud bude potrebovat dve jednotky,ktery bude porad prehazovat,nebo proste bude jezdit na nitro software,se kterym bude hulit jak dymovnice.

Co se tyce me,ja bych si do svyho auta nitro nedal,protoze zastavam nazor,ze by diesel mel ject na naftu a vzduch,abych mohl vykon vyuzit kdykoliv a ne jen,kdyz mam plnou flasku
..neni to jen o tom co pises, ale taky ze s nitrem motor dostava min o 100%vetsi zahul... a nebudu menit motor kazdych 20tis km kuli propalenejm pistum...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Seat Leon FR vs. Passat vs. Golf Plus vs. Golf 4 4x4 TDi. , HQ

http://www.youtube.com/watch?v=4u1mAqK9fuA

Audi A5 3.0TDi Quattro vs. BMW 535D Xdrive vs. Touran vs. Toledo , HQ - dieselpower.cz

http://www.youtube.com/watch?v=DAEY2ugBH8w


VW Beetle TDi vs. BMW 1 120D vs. Audi A3 TDi vs. Vento TDi - HQ, dieselpower.cz


http://www.youtube.com/watch?v=-p5Uom3hpB0


Audi Q7 4.2TDi Quattro vs. Golf 2 TDi vs. Golf 4 TDi , HQ -

http://www.youtube.com/watch?v=77xFawp0shU

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Akce/Srazy“