Stránka 5 z 8
Napsal: 26 pro 2010, 09:47
od slovacek.milos
radekandy píše:kde si ty moudra pobral se díváš na ten vstřik nebo internetový teoretik,

miloš
Na vstřik se pochopitelně nedívám, ale myslím že to co sem psal logiku má. Když si dáš do obič injekční stříkačky hustej převodovej olej a zkusíš stříknout co nejdál, tak určitě dostříkneš podstatně kratší vzálenost než s motorovým olejem nebo třeba naftou. Nebo mě napadá ještě jeden příklad. Zkus si nalít do klasického mechanického rozprašovače rostliný olej. Taky se budě podstaně míň rozrašovat než když v něm máš vodu.[/quote]
já si nemusím nic nalévat a hledat logiku, mám tester na vstřiky motorpal jihlava kde si našroubuji vstřik a vidím jak to práší i když je kosa, takoví testy jsem kdysi dávno dělal taky jsem byl nevěřící tomáš jezdit na olej, to si prožije každý, terorie strachu ,
u těch vstřiků to maká trochu jinak tlak je třeba 185 atm ten to natlačí i hodně husé a těch trysečkách se to rozpráší, tlakem roste i teplota,
jinak radekandy doufám že to bereš jako pokec že jsem tě nějak neurazil, nebo navážení,

miloš
Napsal: 26 pro 2010, 20:41
od radekandy
jinak radekandy doufám že to bereš jako pokec že jsem tě nějak neurazil, nebo navážení,

miloš[/quote]
Já si klidně od zkušenějších nechám poradit, urážlivej určitě nejsem

A ježdění na olej se taky nebojim. I teď tam olej s naftou 1:1 a k tomu na nádrž 3 litry benzínu a motor si přede jako kotě

Sice mam asi načatou baterku, protože dneska v těch -11°C motorem sotva zatočila, ale stejně to během cca 4 vteřin převalování baflo a pak už nebyl problém. Už aby bylo zas nad 10°C aby se dali jezdit i větší poměry, současná cena nafty je fakt šílená a bohužel o EKONAFTA stojí 29,50 Kč

Napsal: 26 pro 2010, 21:09
od slovacek.milos
spravuju auta tak jsem trochu od huby dělám to desítky let
,pak mi píšete že jsem všudybílek, chytrolín, navážím se a tak ale chci se jen dovědět co nevím a každému zvás pomoci co umím

miloš
Napsal: 26 pro 2010, 21:54
od peopleman
..Miloš na Hrad..

Napsal: 27 pro 2010, 09:57
od Ales_BUS
[quote="slovacek.milos"]spravuju auta tak jsem trochu od huby dělám to desítky let
,pak mi píšete že jsem všudybílek, chytrolín, navážím se a tak ale chci se jen dovědět co nevím a každému zvás pomoci co umím

miloš[/quote]
Tak mi teda vysvětleli, jak se ten olej dostane do motorového oleje, když to není přes kroužky.
Já jsem zase stoprocentně přesvědčenej že má radekandy naprostou pravdu. Jezdím na 100% olej i teď v zimě (2 nádrže). Pokud poctivě přepínám na naftu, je to ok, pokud nechám motor vychladnout a párkrát nastartuji a jedu na olej se studeným motorem, trošku mi přibývá olej v motoru. A to mám vstřiky fungl nové.
Napsal: 27 pro 2010, 20:55
od dejv09
Musím říct že je celkem užitečné si tady počíst, člověk se celkem pobaví. Každý tu řeší nějaké důmyslnosti a různé jiné nesmyslnosti!!!

Já jsem měl Escorta a jezdil jsem pouze na olej 10% benzinu. Ani v zimě jsem nemontoval žádné předehřevy ani další nádrže! Start byl trochu horší, ale jezdilo to dobře. To že ti to tlačí RO do oleje přez kroužky, je celkem možné. Navíc pokud má motor naběhané kolem 200tis. Jak už někdo psal je zima a olej má větší hustotu, prto je dobré ředit benzínem, palivo se obměkčí a sníží se hustota. Navíc olej potřebuje větší teplotu pro zapálení, což benzín celkem dobře nahrazuje. Přes volný vstřikovač se olej dostane maximálně ven z motoru, což bys okamžitě viděl na potečeném motoru kolem vstřikovačů.
Napsal: 30 pro 2010, 13:49
od Ales_BUS
Ne všechny důmyslnosti jsou nanic. Možná u starýho escorta ano. Mám TDi AFN 81KW najeto hodně přes 200 tis.km a tam to už nějaký udělátka chce. Studený motor na samotný olej pod 0 stupňů nenastartuju ani náhodou. A pokud je takovýhle mráz, trvá nějakou dobu, než se prohřeje palivový filtr natolik, aby olej protekl.
Teď jde o to, jestli je lepší přidávat 10% benzínu, hlídat poměr, promíchání paliva a v zimě riskovat že nenastartuji, nebo zainvestovat do dvou ventilů, kombinovaného předehřevu, vyhřívaného filtru, dvou tlačítek a relé a pak lít jen jakýkoliv olej do nádrže a trochu nafty do nádržky na proplach.
Já šel tou druhou cestou a dnes v -15 jsem nastartoval na dvě převalení motoru.
Je pravda, že v takovýhle mrazech asi taky přidám trochu benzínu a budu moct dříve přepnout na olej bez rizika průsaků do motorového oleje a toho že auto nepojede z důvodu že je olej moc hustý a neproleze filtrem.
Napsal: 09 kvě 2011, 21:25
od Koval(CZ)
Trochu diskuze utichla, tak to oživím, zde je profil mého auta
http://www.spotreby.cz/skoda-octavia-1- ... -hp-a4749/
Jezdím teď na friťák s naftou 1:1, přidávám VIF a 4% benzínu, začlo mi tam něco lehce klepat, po zahřátí už to tolik neklepe, olej mi do motorového oleje neprosakuje, někdo říká vstřikovače a někdo hydraulické zdvihátka. Nebo to může být zakarbonované ty vstřikovače? Díky za rady.
Napsal: 10 kvě 2011, 15:05
od koil
Koval(CZ) píše:Trochu diskuze utichla, tak to oživím, zde je profil mého auta
http://www.spotreby.cz/skoda-octavia-1- ... -hp-a4749/
Jezdím teď na friťák s naftou 1:1, přidávám VIF a 4% benzínu, začlo mi tam něco lehce klepat, po zahřátí už to tolik neklepe, olej mi do motorového oleje neprosakuje, někdo říká vstřikovače a někdo hydraulické zdvihátka. Nebo to může být zakarbonované ty vstřikovače? Díky za rady.
Tak je vytáhni a uvidíš jestli jsou vstřikovače zasrané karbonem.Taky už můžou být načaté při tom nájezdu km. Kolik najedeš km denně když máš takovou spotřebu na sto?
Napsal: 10 kvě 2011, 15:23
od sikin1987
podle me ale nemas hydrosteli mozna se milim,ale 8V mivaji obyc mechanicke.
Napsal: 10 kvě 2011, 19:57
od radekandy
sikin1987 píše:podle me ale nemas hydrosteli mozna se milim,ale 8V mivaji obyc mechanicke.
Mýlíš se!!!

Napsal: 10 kvě 2011, 20:38
od sikin1987
tos co uz sice neresis vule,ale kdyz odejdou zaplatis si...
Napsal: 10 kvě 2011, 21:48
od Koval(CZ)
Na vstřikovače kouknu až asi příští týden, jak dlouho můžu jezdit s tím klepáním? Nemůže se mi třeba propálit píst? nebo něco jiného? Do práce jedu 28km, pak zpátky 28km a někdy ještě někam jedem, nebo o víkendu... Snažím se jezdit slušně.
Napsal: 10 kvě 2011, 22:13
od ovocny
To ti nikdo nerekne jak dlouho s tim klepanim muzes jezdit kdyz nikdo nevi co to klepani je

At si kazdy rika co chce ale podle me se auto prez internet diagnostikovat neda alespon ne pokud jde o ruzne prapodivne zvuky

Napsal: 24 bře 2012, 19:20
od Jirka800
tak si to tady trochu pročítám a nynější cena nafty mě nutí přemýšlet o oleji. Ale z toho co tady píšete nejsem vůbec chytrý. CHtěl bych to jezdit v octě AHF ale najeto přes 470 tis. a tak nevím s tím únikem oleje do motoru (tlaky kolem 28bar), chtěl bych to používat zatím jen v létě ale alchymista nejsem, takže jestli je reálné jen benzín a olej(jestli to bude fungovat ráno kolem nuly, nebo bez toho co jsem četl dvě nádrže, předehřev atd. to se na to radši vyprdnu.) Prostě jestli to máte odzkoušeny octávce 81kw bez úprav jen olej plus benzin(nafta) .
to víte mám ztoho taky trochu strach jako každej ale při těchle km ..
dík