Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

¨nevim čim,neřešil jsem to.Děla to pořad,tako to nevytáčim když je to studeny na prazdno a je to v poho :D
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Re: Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-

Příspěvek od vynecht »

pitrisek píše:
vynecht píše:Měl jsem podobný problém na Golfu3 motor 1Z. Když jsem motor vytočil na volnoběh tak začal kuckat jakoby na tři až to vypadalo že se utrhne z držáků. Čím prudší přidání plynu na podlahu tím v nižších otáčkách to začlo a tím déle pak nešel nastartovat. Když jsem přidal velmi pozvolna ta se dostal klidně až na maximum. Dost lidí říkalo, že je vysoký tlak oleje tak jsem ho změřil a dobrý. Pak jsem někde vyčet, že to dělaj vymačkaný ventilový pružiny. Shodil jsem tedy vačku atd.ventily podržel pístem v HU avyměnil péra. Měl jsem tu starší z motoru AHF a při porovnání voně stojících na ponku byly snad o 8 mm delší. Po výměně už to nedělalo.
Já můžu přidávat jak chci prudce, mě to udělá až když pustím plyn, a hlavně když je snížený plnící tlak, tak to nedělá
Pak bych se zaměřil na turbo, jeho regulaci,seřízení, případně vyhřáté a ohlé lopatky statoru. To mi taky dalo na jednom motoru dost zabrat.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

No jestli to opravdu nejsou ty pružiny na ventilech
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Pokud by to nemělo kompres, ať už z jakéhokoliv důvodu, tak by to kouřilo a smrdělo nespálenou naftou. Kouří když hapruje?

K tomu MAPu, by mě zajímalo, jak se bude chovat, když budeš logovat MAP a povolíš trubku na jednom válci. Páč pokud se to projevuje jinak, jak na tom tvém logu, tak je možné, že komprese ufukuje do sání a tím ovlivňuje MAP i MAF.
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

dhfool píše:Pokud by to nemělo kompres, ať už z jakéhokoliv důvodu, tak by to kouřilo a smrdělo nespálenou naftou. Kouří když hapruje?

K tomu MAPu, by mě zajímalo, jak se bude chovat, když budeš logovat MAP a povolíš trubku na jednom válci. Páč pokud se to projevuje jinak, jak na tom tvém logu, tak je možné, že komprese ufukuje do sání a tím ovlivňuje MAP i MAF.
Tak to je možné s tím MAP A MAF, zkusím, jinak ano, při haprování bílý kouř a smrad nespálené nafty, takže určitě ztráta komprese, ale proč??? Hlavně poprvé když to chcípne ,tak to je bez komprese a nechytne! Prostě to točí jako když jsou venku žhavičky, musí se chvíli počkat
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

vyčisti turbo a zkontroluj ho, vyměn nebo podlož ventilové pružiny, zkontroluj jestli chodí volně ventil ve vodítku a zkontroluj mazací tlak a bude to dobrý. v hydrách to není. je to součet měkčích pružin, tlaku a hustotě oleje a plnícího tlaku. za studena je hustčí olej a jak odskočí ventil tak to okamžitě hydra vymezí a ventil zůstane pootevřený a válec nemá kompresi, záleží jak moc je těsný hydro než ventil sedne do sedla a válec má opět kompresy. čím rychlejší změna otáček tím horší, proto to dělá nejvíc na neutrál. pomůže řidčí olej a naučit se s tím jezdit. jinak nové pružiny a kontrola tlaku oleje a tlaku turba.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

go.vojta píše:vyčisti turbo a zkontroluj ho, vyměn nebo podlož ventilové pružiny, zkontroluj jestli chodí volně ventil ve vodítku a zkontroluj mazací tlak a bude to dobrý. v hydrách to není. je to součet měkčích pružin, tlaku a hustotě oleje a plnícího tlaku. za studena je hustčí olej a jak odskočí ventil tak to okamžitě hydra vymezí a ventil zůstane pootevřený a válec nemá kompresi, záleží jak moc je těsný hydro než ventil sedne do sedla a válec má opět kompresy. čím rychlejší změna otáček tím horší, proto to dělá nejvíc na neutrál. pomůže řidčí olej a naučit se s tím jezdit. jinak nové pružiny a kontrola tlaku oleje a tlaku turba.
Souhlas. Akorát ty pružiny bych nepodkládal, ale změřil a vyměnil.
Držím palce. (crazy)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5015
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Pružiny příp.určitě nové,ventyl se musí vrátit,musí to vyržet přes 5000ot.Hodně dělá karbon v motoru,typ oleje a teplota.Pak to někdy přituhne a když to rozebereš při jiné teplotě,nic nedajdeš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Hele kámošovi to dělá něco podobnýho. Jezdí to normálně. Pokud to vytočíš na místě k 4,5tis ot tak to špatně drží volnoběh a kucká.
U něj to vypadá čerpadlo - regulace. normálně to dává na volnoběh kolem 4mg jak to vytočíš a začne to tak chrochtat tak dávka lítá 2,5-10mg.
koukni jestli nmáš to samý
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak přesně stejně se chová bráchovo ASV
za studena při ostřejší akceleraci z křižovatky mu to už 3x udělalo - chcípne, nejde natočit tak 2 minuty. Po chvíli se začne při startování chytat na 2 válce (hulán) a za chvilku chytne a jede úplně normálně. Turbo má zalehlý, na to se chystáme, v paměti jen chyby od MAP - překročena regulační odchylka a zkrat na plus. olej 5W40. Poprvé mu to udělalo v -10C, teď i když bylo kolem nuly. Já bych to viděl na to vyvěšení ventilů, jinak si to nedovedu vysvětlit
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Omlouvám se, nenapsal jsem jak to dopadlo, po čtrnácti dnech ježdění se mu rozsypalo turbo, takže výměna za jiné a s tím zmizelo i to vyvěšování ventilů, ono i když jsem vytáhl´štekr ze snímače tlaku vzduchu , tak už to taky nedělalo když turbo netlačilo max. , takže ani jsem neřešil jestli byli zatuhlé lopatky či co, ale bylo to turbem či regulací turba ;)
pan Lorenc
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 20 črc 2010, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Zádolí

Příspěvek od pan Lorenc »

mám podobný problém, po srovnání hlavy mě to někdy nechce pustit nad 3000 a když se to tam dostane tak to je hroznej zvuk jako když se to má rozsypat a nebo potkat, a taky při brždění motorem to dost klepe nejvíc kolem 1800 ot. nevím co s tím mám dělat
Felinka 1,9D, Octavia 1.9TDi
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

pan Lorenc píše:mám podobný problém, po srovnání hlavy mě to někdy nechce pustit nad 3000 a když se to tam dostane tak to je hroznej zvuk jako když se to má rozsypat a nebo potkat, a taky při brždění motorem to dost klepe nejvíc kolem 1800 ot. nevím co s tím mám dělat
Dát větší těsnění pod hlavu nebo pořádně seřídit rozvody ;)
T4+B5,5
pan Lorenc
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 20 črc 2010, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Zádolí

Příspěvek od pan Lorenc »

rozvody jsou dobře, setrvák na rysku a vačka fixnutá přípravkem, jen s 6-tkou tyčkou do čerpadla to nefungovalo- mělo to děsně velkej předvstřik asi už někdy bylo čerpadlo venku. předvstřik jsem ladil už asi 100x a je pravda že poslechově se to zlepší při malém nebo možná i záporném předvstř. ale to už zase vadne motor. těsnění mám 3-dírové asi nejsilnější. jsem z toho už bezradný. už mám podezření i na čerpadlo protože to ale dělá všechno nejvíc při deceleraci tak zas nevím. dělá to od doby kdy se mě vrátila z repase hlava, hydroštely jsou původní před repasí ok.
Felinka 1,9D, Octavia 1.9TDi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vypadá to, že to je překompresováno..viz.mistrkutil, stalo se mi asi 2krát u předkomůrek, že byla hodně vzatá hlava a vyšší těsnění již nebylo..Motor potom mlátil, ubíral jsem fora a hovno platné...Je divné, že v pohodě točí startér ..Ale chytá to na bžunk, co?
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“