
Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-
Pak bych se zaměřil na turbo, jeho regulaci,seřízení, případně vyhřáté a ohlé lopatky statoru. To mi taky dalo na jednom motoru dost zabrat.pitrisek píše:Já můžu přidávat jak chci prudce, mě to udělá až když pustím plyn, a hlavně když je snížený plnící tlak, tak to nedělávynecht píše:Měl jsem podobný problém na Golfu3 motor 1Z. Když jsem motor vytočil na volnoběh tak začal kuckat jakoby na tři až to vypadalo že se utrhne z držáků. Čím prudší přidání plynu na podlahu tím v nižších otáčkách to začlo a tím déle pak nešel nastartovat. Když jsem přidal velmi pozvolna ta se dostal klidně až na maximum. Dost lidí říkalo, že je vysoký tlak oleje tak jsem ho změřil a dobrý. Pak jsem někde vyčet, že to dělaj vymačkaný ventilový pružiny. Shodil jsem tedy vačku atd.ventily podržel pístem v HU avyměnil péra. Měl jsem tu starší z motoru AHF a při porovnání voně stojících na ponku byly snad o 8 mm delší. Po výměně už to nedělalo.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Pokud by to nemělo kompres, ať už z jakéhokoliv důvodu, tak by to kouřilo a smrdělo nespálenou naftou. Kouří když hapruje?
K tomu MAPu, by mě zajímalo, jak se bude chovat, když budeš logovat MAP a povolíš trubku na jednom válci. Páč pokud se to projevuje jinak, jak na tom tvém logu, tak je možné, že komprese ufukuje do sání a tím ovlivňuje MAP i MAF.
K tomu MAPu, by mě zajímalo, jak se bude chovat, když budeš logovat MAP a povolíš trubku na jednom válci. Páč pokud se to projevuje jinak, jak na tom tvém logu, tak je možné, že komprese ufukuje do sání a tím ovlivňuje MAP i MAF.
Tak to je možné s tím MAP A MAF, zkusím, jinak ano, při haprování bílý kouř a smrad nespálené nafty, takže určitě ztráta komprese, ale proč??? Hlavně poprvé když to chcípne ,tak to je bez komprese a nechytne! Prostě to točí jako když jsou venku žhavičky, musí se chvíli počkatdhfool píše:Pokud by to nemělo kompres, ať už z jakéhokoliv důvodu, tak by to kouřilo a smrdělo nespálenou naftou. Kouří když hapruje?
K tomu MAPu, by mě zajímalo, jak se bude chovat, když budeš logovat MAP a povolíš trubku na jednom válci. Páč pokud se to projevuje jinak, jak na tom tvém logu, tak je možné, že komprese ufukuje do sání a tím ovlivňuje MAP i MAF.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
vyčisti turbo a zkontroluj ho, vyměn nebo podlož ventilové pružiny, zkontroluj jestli chodí volně ventil ve vodítku a zkontroluj mazací tlak a bude to dobrý. v hydrách to není. je to součet měkčích pružin, tlaku a hustotě oleje a plnícího tlaku. za studena je hustčí olej a jak odskočí ventil tak to okamžitě hydra vymezí a ventil zůstane pootevřený a válec nemá kompresi, záleží jak moc je těsný hydro než ventil sedne do sedla a válec má opět kompresy. čím rychlejší změna otáček tím horší, proto to dělá nejvíc na neutrál. pomůže řidčí olej a naučit se s tím jezdit. jinak nové pružiny a kontrola tlaku oleje a tlaku turba.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Souhlas. Akorát ty pružiny bych nepodkládal, ale změřil a vyměnil.go.vojta píše:vyčisti turbo a zkontroluj ho, vyměn nebo podlož ventilové pružiny, zkontroluj jestli chodí volně ventil ve vodítku a zkontroluj mazací tlak a bude to dobrý. v hydrách to není. je to součet měkčích pružin, tlaku a hustotě oleje a plnícího tlaku. za studena je hustčí olej a jak odskočí ventil tak to okamžitě hydra vymezí a ventil zůstane pootevřený a válec nemá kompresi, záleží jak moc je těsný hydro než ventil sedne do sedla a válec má opět kompresy. čím rychlejší změna otáček tím horší, proto to dělá nejvíc na neutrál. pomůže řidčí olej a naučit se s tím jezdit. jinak nové pružiny a kontrola tlaku oleje a tlaku turba.
Držím palce.

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Pružiny příp.určitě nové,ventyl se musí vrátit,musí to vyržet přes 5000ot.Hodně dělá karbon v motoru,typ oleje a teplota.Pak to někdy přituhne a když to rozebereš při jiné teplotě,nic nedajdeš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Hele kámošovi to dělá něco podobnýho. Jezdí to normálně. Pokud to vytočíš na místě k 4,5tis ot tak to špatně drží volnoběh a kucká.
U něj to vypadá čerpadlo - regulace. normálně to dává na volnoběh kolem 4mg jak to vytočíš a začne to tak chrochtat tak dávka lítá 2,5-10mg.
koukni jestli nmáš to samý
U něj to vypadá čerpadlo - regulace. normálně to dává na volnoběh kolem 4mg jak to vytočíš a začne to tak chrochtat tak dávka lítá 2,5-10mg.
koukni jestli nmáš to samý
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
tak přesně stejně se chová bráchovo ASV
za studena při ostřejší akceleraci z křižovatky mu to už 3x udělalo - chcípne, nejde natočit tak 2 minuty. Po chvíli se začne při startování chytat na 2 válce (hulán) a za chvilku chytne a jede úplně normálně. Turbo má zalehlý, na to se chystáme, v paměti jen chyby od MAP - překročena regulační odchylka a zkrat na plus. olej 5W40. Poprvé mu to udělalo v -10C, teď i když bylo kolem nuly. Já bych to viděl na to vyvěšení ventilů, jinak si to nedovedu vysvětlit
za studena při ostřejší akceleraci z křižovatky mu to už 3x udělalo - chcípne, nejde natočit tak 2 minuty. Po chvíli se začne při startování chytat na 2 válce (hulán) a za chvilku chytne a jede úplně normálně. Turbo má zalehlý, na to se chystáme, v paměti jen chyby od MAP - překročena regulační odchylka a zkrat na plus. olej 5W40. Poprvé mu to udělalo v -10C, teď i když bylo kolem nuly. Já bych to viděl na to vyvěšení ventilů, jinak si to nedovedu vysvětlit
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Omlouvám se, nenapsal jsem jak to dopadlo, po čtrnácti dnech ježdění se mu rozsypalo turbo, takže výměna za jiné a s tím zmizelo i to vyvěšování ventilů, ono i když jsem vytáhl´štekr ze snímače tlaku vzduchu , tak už to taky nedělalo když turbo netlačilo max. , takže ani jsem neřešil jestli byli zatuhlé lopatky či co, ale bylo to turbem či regulací turba 

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 20 črc 2010, 22:01
- Bydliště: Zádolí
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Dát větší těsnění pod hlavu nebo pořádně seřídit rozvodypan Lorenc píše:mám podobný problém, po srovnání hlavy mě to někdy nechce pustit nad 3000 a když se to tam dostane tak to je hroznej zvuk jako když se to má rozsypat a nebo potkat, a taky při brždění motorem to dost klepe nejvíc kolem 1800 ot. nevím co s tím mám dělat

T4+B5,5
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 20 črc 2010, 22:01
- Bydliště: Zádolí
rozvody jsou dobře, setrvák na rysku a vačka fixnutá přípravkem, jen s 6-tkou tyčkou do čerpadla to nefungovalo- mělo to děsně velkej předvstřik asi už někdy bylo čerpadlo venku. předvstřik jsem ladil už asi 100x a je pravda že poslechově se to zlepší při malém nebo možná i záporném předvstř. ale to už zase vadne motor. těsnění mám 3-dírové asi nejsilnější. jsem z toho už bezradný. už mám podezření i na čerpadlo protože to ale dělá všechno nejvíc při deceleraci tak zas nevím. dělá to od doby kdy se mě vrátila z repase hlava, hydroštely jsou původní před repasí ok.
Felinka 1,9D, Octavia 1.9TDi