Stránka 5 z 7
Napsal: 03 bře 2010, 21:21
od tuner
¨nevim čim,neřešil jsem to.Děla to pořad,tako to nevytáčim když je to studeny na prazdno a je to v poho

Re: Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-
Napsal: 04 bře 2010, 07:54
od vynecht
pitrisek píše:vynecht píše:Měl jsem podobný problém na Golfu3 motor 1Z. Když jsem motor vytočil na volnoběh tak začal kuckat jakoby na tři až to vypadalo že se utrhne z držáků. Čím prudší přidání plynu na podlahu tím v nižších otáčkách to začlo a tím déle pak nešel nastartovat. Když jsem přidal velmi pozvolna ta se dostal klidně až na maximum. Dost lidí říkalo, že je vysoký tlak oleje tak jsem ho změřil a dobrý. Pak jsem někde vyčet, že to dělaj vymačkaný ventilový pružiny. Shodil jsem tedy vačku atd.ventily podržel pístem v HU avyměnil péra. Měl jsem tu starší z motoru AHF a při porovnání voně stojících na ponku byly snad o 8 mm delší. Po výměně už to nedělalo.
Já můžu přidávat jak chci prudce, mě to udělá až když pustím plyn, a hlavně když je snížený plnící tlak, tak to nedělá
Pak bych se zaměřil na turbo, jeho regulaci,seřízení, případně vyhřáté a ohlé lopatky statoru. To mi taky dalo na jednom motoru dost zabrat.
Napsal: 04 bře 2010, 08:15
od Obi
No jestli to opravdu nejsou ty pružiny na ventilech
Napsal: 04 bře 2010, 18:08
od dhfool
Pokud by to nemělo kompres, ať už z jakéhokoliv důvodu, tak by to kouřilo a smrdělo nespálenou naftou. Kouří když hapruje?
K tomu MAPu, by mě zajímalo, jak se bude chovat, když budeš logovat MAP a povolíš trubku na jednom válci. Páč pokud se to projevuje jinak, jak na tom tvém logu, tak je možné, že komprese ufukuje do sání a tím ovlivňuje MAP i MAF.
Napsal: 05 bře 2010, 14:29
od pitrisek
dhfool píše:Pokud by to nemělo kompres, ať už z jakéhokoliv důvodu, tak by to kouřilo a smrdělo nespálenou naftou. Kouří když hapruje?
K tomu MAPu, by mě zajímalo, jak se bude chovat, když budeš logovat MAP a povolíš trubku na jednom válci. Páč pokud se to projevuje jinak, jak na tom tvém logu, tak je možné, že komprese ufukuje do sání a tím ovlivňuje MAP i MAF.
Tak to je možné s tím MAP A MAF, zkusím, jinak ano, při haprování bílý kouř a smrad nespálené nafty, takže určitě ztráta komprese, ale proč??? Hlavně poprvé když to chcípne ,tak to je bez komprese a nechytne! Prostě to točí jako když jsou venku žhavičky, musí se chvíli počkat
Napsal: 05 bře 2010, 18:28
od go.vojta
vyčisti turbo a zkontroluj ho, vyměn nebo podlož ventilové pružiny, zkontroluj jestli chodí volně ventil ve vodítku a zkontroluj mazací tlak a bude to dobrý. v hydrách to není. je to součet měkčích pružin, tlaku a hustotě oleje a plnícího tlaku. za studena je hustčí olej a jak odskočí ventil tak to okamžitě hydra vymezí a ventil zůstane pootevřený a válec nemá kompresi, záleží jak moc je těsný hydro než ventil sedne do sedla a válec má opět kompresy. čím rychlejší změna otáček tím horší, proto to dělá nejvíc na neutrál. pomůže řidčí olej a naučit se s tím jezdit. jinak nové pružiny a kontrola tlaku oleje a tlaku turba.
Napsal: 05 bře 2010, 23:42
od dhfool
go.vojta píše:vyčisti turbo a zkontroluj ho, vyměn nebo podlož ventilové pružiny, zkontroluj jestli chodí volně ventil ve vodítku a zkontroluj mazací tlak a bude to dobrý. v hydrách to není. je to součet měkčích pružin, tlaku a hustotě oleje a plnícího tlaku. za studena je hustčí olej a jak odskočí ventil tak to okamžitě hydra vymezí a ventil zůstane pootevřený a válec nemá kompresi, záleží jak moc je těsný hydro než ventil sedne do sedla a válec má opět kompresy. čím rychlejší změna otáček tím horší, proto to dělá nejvíc na neutrál. pomůže řidčí olej a naučit se s tím jezdit. jinak nové pružiny a kontrola tlaku oleje a tlaku turba.
Souhlas. Akorát ty pružiny bych nepodkládal, ale změřil a vyměnil.
Držím palce.

Napsal: 06 bře 2010, 08:01
od martinsidlo
Pružiny příp.určitě nové,ventyl se musí vrátit,musí to vyržet přes 5000ot.Hodně dělá karbon v motoru,typ oleje a teplota.Pak to někdy přituhne a když to rozebereš při jiné teplotě,nic nedajdeš.
Napsal: 08 bře 2010, 07:37
od Kec
Hele kámošovi to dělá něco podobnýho. Jezdí to normálně. Pokud to vytočíš na místě k 4,5tis ot tak to špatně drží volnoběh a kucká.
U něj to vypadá čerpadlo - regulace. normálně to dává na volnoběh kolem 4mg jak to vytočíš a začne to tak chrochtat tak dávka lítá 2,5-10mg.
koukni jestli nmáš to samý
Napsal: 08 bře 2010, 07:49
od MirekX
tak přesně stejně se chová bráchovo ASV
za studena při ostřejší akceleraci z křižovatky mu to už 3x udělalo - chcípne, nejde natočit tak 2 minuty. Po chvíli se začne při startování chytat na 2 válce (hulán) a za chvilku chytne a jede úplně normálně. Turbo má zalehlý, na to se chystáme, v paměti jen chyby od MAP - překročena regulační odchylka a zkrat na plus. olej 5W40. Poprvé mu to udělalo v -10C, teď i když bylo kolem nuly. Já bych to viděl na to vyvěšení ventilů, jinak si to nedovedu vysvětlit
Napsal: 16 srp 2010, 14:51
od pitrisek
Omlouvám se, nenapsal jsem jak to dopadlo, po čtrnácti dnech ježdění se mu rozsypalo turbo, takže výměna za jiné a s tím zmizelo i to vyvěšování ventilů, ono i když jsem vytáhl´štekr ze snímače tlaku vzduchu , tak už to taky nedělalo když turbo netlačilo max. , takže ani jsem neřešil jestli byli zatuhlé lopatky či co, ale bylo to turbem či regulací turba

Napsal: 17 srp 2010, 11:37
od pan Lorenc
mám podobný problém, po srovnání hlavy mě to někdy nechce pustit nad 3000 a když se to tam dostane tak to je hroznej zvuk jako když se to má rozsypat a nebo potkat, a taky při brždění motorem to dost klepe nejvíc kolem 1800 ot. nevím co s tím mám dělat
Napsal: 17 srp 2010, 13:41
od mistrkutil
pan Lorenc píše:mám podobný problém, po srovnání hlavy mě to někdy nechce pustit nad 3000 a když se to tam dostane tak to je hroznej zvuk jako když se to má rozsypat a nebo potkat, a taky při brždění motorem to dost klepe nejvíc kolem 1800 ot. nevím co s tím mám dělat
Dát větší těsnění pod hlavu nebo pořádně seřídit rozvody

Napsal: 18 srp 2010, 07:15
od pan Lorenc
rozvody jsou dobře, setrvák na rysku a vačka fixnutá přípravkem, jen s 6-tkou tyčkou do čerpadla to nefungovalo- mělo to děsně velkej předvstřik asi už někdy bylo čerpadlo venku. předvstřik jsem ladil už asi 100x a je pravda že poslechově se to zlepší při malém nebo možná i záporném předvstř. ale to už zase vadne motor. těsnění mám 3-dírové asi nejsilnější. jsem z toho už bezradný. už mám podezření i na čerpadlo protože to ale dělá všechno nejvíc při deceleraci tak zas nevím. dělá to od doby kdy se mě vrátila z repase hlava, hydroštely jsou původní před repasí ok.
Napsal: 18 srp 2010, 10:06
od jericho-3
Vypadá to, že to je překompresováno..viz.mistrkutil, stalo se mi asi 2krát u předkomůrek, že byla hodně vzatá hlava a vyšší těsnění již nebylo..Motor potom mlátil, ubíral jsem fora a hovno platné...Je divné, že v pohodě točí startér ..Ale chytá to na bžunk, co?