nastavení červíku turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mám už vyměněný všechno, ale opravdu všechno co by to mohlo dělat a pořád to i při přeřazování ztratí tah. Jiný turbo, vakuovka, hadičky,s červíkem jsem hýbal,ventil je vcajku,předvstřik i vačka OK,atd.. Už to řešit asi nebudu.. U Pd to může dělat ometená vačka, ale že by i tady?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Přesně tak, pár turb už jsem na stole měl a s dorazem jsem hýbal pouze1, většinou je problém někde jinde. Padání do nouzáku pro nedosažený tlak červík nevyřeší.TDIfun píše:Hlavne to tu vsem napiste at si vsichni rozmrdaji zakladni nastaveni turba z fabriky..![]()
![]()
tocit nahoru a dolu cerviky na seriovych turbech no super...
Klasika, cetl jsem to na internetu tak jsem si to taky zkusil.
Řešit chování většího turba na softu s origo malým hýbáním červíku mi přijde taky dost ujetý, když tohle sparví ůprava softu.
Ale jen si s tím hýbejte, oni vám škrtnou lopatky o rotor a budete čumět jak bukvice co že se to stalo, jak jen je to možný.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

no vidiš, instaloval jsem 3 hybridy a u všech jsem s tím musel hýbat a ladit, u jednoho VBčka taky a nedávno jsme čistili jedno 1749V a padalo furt do nouze, muselo se s červíkem taky hnout.
Pokud se někdo spokojí že to jakž takž funguje tak OK, pokud to máte dost nacpaný koněma a chcete to mít tip ťop tak je potřeba ladit, není to žádná věda a výsledek stojí za to.
Pokud se někdo spokojí že to jakž takž funguje tak OK, pokud to máte dost nacpaný koněma a chcete to mít tip ťop tak je potřeba ladit, není to žádná věda a výsledek stojí za to.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Potvrdzujem. Mne turbo VB pri prvom pridani plynu nechcelo zregulovat, doladil som a je vsetko OK.
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
tak jsem vyřešil mrtvej spodek. Bylo to N75, i když se baňka zatáhla na doraz a všechno fungovalo tak prostě potom do 2000 ot reguloval špatně. S kámošem jsme přehodili z jeho auta a spodek asi tak jak by měl být. Ale pořád to má podle hodnot na začátku díru. Možná je to tím že i jeho auto má najeto přes 300 tis.. Takže novej to snad vyřeší uplně..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Tak asi tri ctvrte roku resim, proc mi auto blbe jezdi (Volvo V40 s Renault motorem 1.9 D) a po dukladny analyze a prozkouseni uplne vseho z toho vypadlo turbo.
To jsem podezrival nejmin, protoze jsem ho lonsky leto koupil novy (e-bay z UK). Ovsem nevsiml jsem si, ze to neni origo Garret ale druhovyroba. Kazdopadne, v servisu merili tlaky a zjistili, ze maximum plniciho tlaku to dava pri 2800 otackach, tzn. vubec nebere odspodu (a v nizsich otackach zere jak prase - i pri normalnim rozjezdu mam okamzitou spotrebu bezne 23 litru/100km).
Vzhledem k tomu, co jsem tady cetl a k tomu, jak se moje auto chova (v lete jsem jel plne nalozenej pres Alpy a byl to pruser - skoro jsem se nemohl rozjet...) bych driv nez zacnu hledat kde za rozumnej peniz poridit novy, rad zkusil nastelovat cervika. Imbusem se k nemu sice dostanu, ale drzi pevne jako pribitej. Krom toho ma ten 2.5 imbus docela vuli. Zkousel jsem ho povolit i na starym turbu co mam vyndany doma a taky nic. Nerad bych to zprasil - nevite nekdo jak presne na to?
Jo, abych nezapomnel - kdyz na to pri rozjezdu nebo pri akceleraci (tak do 60 - 80 km) slapnu, huli jak fabrika. Olej ale nezere...
To jsem podezrival nejmin, protoze jsem ho lonsky leto koupil novy (e-bay z UK). Ovsem nevsiml jsem si, ze to neni origo Garret ale druhovyroba. Kazdopadne, v servisu merili tlaky a zjistili, ze maximum plniciho tlaku to dava pri 2800 otackach, tzn. vubec nebere odspodu (a v nizsich otackach zere jak prase - i pri normalnim rozjezdu mam okamzitou spotrebu bezne 23 litru/100km).
Vzhledem k tomu, co jsem tady cetl a k tomu, jak se moje auto chova (v lete jsem jel plne nalozenej pres Alpy a byl to pruser - skoro jsem se nemohl rozjet...) bych driv nez zacnu hledat kde za rozumnej peniz poridit novy, rad zkusil nastelovat cervika. Imbusem se k nemu sice dostanu, ale drzi pevne jako pribitej. Krom toho ma ten 2.5 imbus docela vuli. Zkousel jsem ho povolit i na starym turbu co mam vyndany doma a taky nic. Nerad bych to zprasil - nevite nekdo jak presne na to?
Jo, abych nezapomnel - kdyz na to pri rozjezdu nebo pri akceleraci (tak do 60 - 80 km) slapnu, huli jak fabrika. Olej ale nezere...
nejdřív musíš povolit tu kontramatku
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


oříšek na malou golu, kdyžtak kloubek, tuším 7nebo8?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Kornout : MirekX vi o cem mluvi - jak z pozice teoretika, ale i z pozice znacneho praktika. Me nastavoval napriklad cervika na jedne z turbin a ze to bylo znat - propasny rozdil!
Jeste jednou, tentokrate verejne: diky moc Mirku
Jen doplnim: ve dvou se to dela lip - jeden sleduje hodnoty na EMP meraku a slape na plyn, druhy steluje. Pro jednoho je to podle me znacne velka behacka.
Jeste jednou, tentokrate verejne: diky moc Mirku

Jen doplnim: ve dvou se to dela lip - jeden sleduje hodnoty na EMP meraku a slape na plyn, druhy steluje. Pro jednoho je to podle me znacne velka behacka.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Aj tak sa mi to nechce verit ze podla hodnoty EMP bez zatazenia to nastavis uplne presne.... minimalne korekcie podla merania "za jazdy" ste robili, ci nie? 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No nastavili jsme to na urcitou hodnotu na volnobeh, pak doladeni decentni zatizeni na miste a pak projet. Takto jsme to projeli tusim 3x-4x a bylo hotovo. Trvalo to asi hodinu, nicmene vyrazne lepsi to bylo uz po prvnim nastaveni. Jinak pokud se ptas, zda jsme to logovali, tak pokud vim, tak ne.
Jen me dostalo (jen z praktickeho hlediska, protoze teoreticky mi to bylo jasny) jaky rozdil dokaze zpusobit ctvrtka otacky
Jen me dostalo (jen z praktickeho hlediska, protoze teoreticky mi to bylo jasny) jaky rozdil dokaze zpusobit ctvrtka otacky

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
pokud bych se mohl taky zeptat
jak se to řeší u převrtání (pootočení) gt2052
převrtával sem 2052 o 3/12 (na td svody -turbo nahoru )
turbo na "upravenym" softu tahalo až v 2100ot
po vyšroubení červíku (až se opřel o litinovej nálitek )se náběh zlepšil na 1950ot
tudíž sem usoudil že sem převrtal málo a díru zoválnil
a střed natočil tak aby lopatky byly co nevíce zatažené
pak dotáhnul červíka o 1závit , předepnul baňku o 1mm
turbo našrouboval a zkusil
po několika zkouškách s ruznym zašroubením červíku
sem se vrátil zpět k zašroubení 1otáčky od litinovýho dorazu
turbo krásně nabíhá od 1700ot a nemá prodlevy při přeřazení
max tlak 1,9baru téměř bez špičky chvilově vylítne na 2,0 pak se vrátí na 1,9
ALE : při jízdě z kopce bez plynu na 1500ot na 5q tlačí 0,3baru
motor je 81kw + 12mm na origo tryskách
nepos*al sem něco ??
jak se to řeší u převrtání (pootočení) gt2052
převrtával sem 2052 o 3/12 (na td svody -turbo nahoru )
turbo na "upravenym" softu tahalo až v 2100ot
po vyšroubení červíku (až se opřel o litinovej nálitek )se náběh zlepšil na 1950ot
tudíž sem usoudil že sem převrtal málo a díru zoválnil
a střed natočil tak aby lopatky byly co nevíce zatažené
pak dotáhnul červíka o 1závit , předepnul baňku o 1mm
turbo našrouboval a zkusil
po několika zkouškách s ruznym zašroubením červíku
sem se vrátil zpět k zašroubení 1otáčky od litinovýho dorazu
turbo krásně nabíhá od 1700ot a nemá prodlevy při přeřazení
max tlak 1,9baru téměř bez špičky chvilově vylítne na 2,0 pak se vrátí na 1,9
ALE : při jízdě z kopce bez plynu na 1500ot na 5q tlačí 0,3baru

motor je 81kw + 12mm na origo tryskách
nepos*al sem něco ??
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
