Stránka 5 z 6
Napsal: 30 čer 2011, 16:52
od Biimbo
mám už vyměněný všechno, ale opravdu všechno co by to mohlo dělat a pořád to i při přeřazování ztratí tah. Jiný turbo, vakuovka, hadičky,s červíkem jsem hýbal,ventil je vcajku,předvstřik i vačka OK,atd.. Už to řešit asi nebudu.. U Pd to může dělat ometená vačka, ale že by i tady?
Napsal: 30 čer 2011, 17:34
od lukash188
Ja si uz tiez neviem dat s tym rady. Pomenil som uz asi vetko co sa dalo. Bud sa to bude dat upravit softverovo alebo uz naozaj neviem co s tym.
Napsal: 03 črc 2011, 11:42
od Kornout
TDIfun píše:Hlavne to tu vsem napiste at si vsichni rozmrdaji zakladni nastaveni turba z fabriky..

tocit nahoru a dolu cerviky na seriovych turbech no super...
Klasika, cetl jsem to na internetu tak jsem si to taky zkusil.

Přesně tak, pár turb už jsem na stole měl a s dorazem jsem hýbal pouze1, většinou je problém někde jinde. Padání do nouzáku pro nedosažený tlak červík nevyřeší.
Řešit chování většího turba na softu s origo malým hýbáním červíku mi přijde taky dost ujetý, když tohle sparví ůprava softu.
Ale jen si s tím hýbejte, oni vám škrtnou lopatky o rotor a budete čumět jak bukvice co že se to stalo, jak jen je to možný.
Napsal: 03 črc 2011, 18:52
od MirekX
no vidiš, instaloval jsem 3 hybridy a u všech jsem s tím musel hýbat a ladit, u jednoho VBčka taky a nedávno jsme čistili jedno 1749V a padalo furt do nouze, muselo se s červíkem taky hnout.
Pokud se někdo spokojí že to jakž takž funguje tak OK, pokud to máte dost nacpaný koněma a chcete to mít tip ťop tak je potřeba ladit, není to žádná věda a výsledek stojí za to.
Napsal: 04 črc 2011, 10:47
od mgbiker
Potvrdzujem. Mne turbo VB pri prvom pridani plynu nechcelo zregulovat, doladil som a je vsetko OK.
Napsal: 02 srp 2011, 20:04
od Biimbo
tak jsem vyřešil mrtvej spodek. Bylo to N75, i když se baňka zatáhla na doraz a všechno fungovalo tak prostě potom do 2000 ot reguloval špatně. S kámošem jsme přehodili z jeho auta a spodek asi tak jak by měl být. Ale pořád to má podle hodnot na začátku díru. Možná je to tím že i jeho auto má najeto přes 300 tis.. Takže novej to snad vyřeší uplně..
Napsal: 20 říj 2011, 11:06
od petr_f
Tak asi tri ctvrte roku resim, proc mi auto blbe jezdi (Volvo V40 s Renault motorem 1.9 D) a po dukladny analyze a prozkouseni uplne vseho z toho vypadlo turbo.
To jsem podezrival nejmin, protoze jsem ho lonsky leto koupil novy (e-bay z UK). Ovsem nevsiml jsem si, ze to neni origo Garret ale druhovyroba. Kazdopadne, v servisu merili tlaky a zjistili, ze maximum plniciho tlaku to dava pri 2800 otackach, tzn. vubec nebere odspodu (a v nizsich otackach zere jak prase - i pri normalnim rozjezdu mam okamzitou spotrebu bezne 23 litru/100km).
Vzhledem k tomu, co jsem tady cetl a k tomu, jak se moje auto chova (v lete jsem jel plne nalozenej pres Alpy a byl to pruser - skoro jsem se nemohl rozjet...) bych driv nez zacnu hledat kde za rozumnej peniz poridit novy, rad zkusil nastelovat cervika. Imbusem se k nemu sice dostanu, ale drzi pevne jako pribitej. Krom toho ma ten 2.5 imbus docela vuli. Zkousel jsem ho povolit i na starym turbu co mam vyndany doma a taky nic. Nerad bych to zprasil - nevite nekdo jak presne na to?
Jo, abych nezapomnel - kdyz na to pri rozjezdu nebo pri akceleraci (tak do 60 - 80 km) slapnu, huli jak fabrika. Olej ale nezere...
Napsal: 20 říj 2011, 11:25
od MirekX
nejdřív musíš povolit tu kontramatku
Napsal: 20 říj 2011, 11:31
od petr_f
Jo, to jsem zkousel, ale pres tahlo se k ni nemuzu dostat, klice mam jen obycejny (neracnovy - vidlicovy). Co se vam tam vejde?
Napsal: 20 říj 2011, 11:48
od MirekX
oříšek na malou golu, kdyžtak kloubek, tuším 7nebo8?
Napsal: 20 říj 2011, 12:41
od Forest
@Kornout : MirekX vi o cem mluvi - jak z pozice teoretika, ale i z pozice znacneho praktika. Me nastavoval napriklad cervika na jedne z turbin a ze to bylo znat - propasny rozdil!
Jeste jednou, tentokrate verejne: diky moc Mirku
Jen doplnim: ve dvou se to dela lip - jeden sleduje hodnoty na EMP meraku a slape na plyn, druhy steluje. Pro jednoho je to podle me znacne velka behacka.
Napsal: 20 říj 2011, 13:02
od subz3ro_tdi
Aj tak sa mi to nechce verit ze podla hodnoty EMP bez zatazenia to nastavis uplne presne.... minimalne korekcie podla merania "za jazdy" ste robili, ci nie?

Napsal: 20 říj 2011, 15:31
od Forest
No nastavili jsme to na urcitou hodnotu na volnobeh, pak doladeni decentni zatizeni na miste a pak projet. Takto jsme to projeli tusim 3x-4x a bylo hotovo. Trvalo to asi hodinu, nicmene vyrazne lepsi to bylo uz po prvnim nastaveni. Jinak pokud se ptas, zda jsme to logovali, tak pokud vim, tak ne.
Jen me dostalo (jen z praktickeho hlediska, protoze teoreticky mi to bylo jasny) jaky rozdil dokaze zpusobit ctvrtka otacky

Napsal: 20 říj 2011, 18:38
od sparco gti
mne po vypodlozeni turba oslabol spodok stacilo dat pol otacky na cerviku a ide jak raketa

Napsal: 20 říj 2011, 20:25
od bombastiq
pokud bych se mohl taky zeptat
jak se to řeší u převrtání (pootočení) gt2052
převrtával sem 2052 o 3/12 (na td svody -turbo nahoru )
turbo na "upravenym" softu tahalo až v 2100ot
po vyšroubení červíku (až se opřel o litinovej nálitek )se náběh zlepšil na 1950ot
tudíž sem usoudil že sem převrtal málo a díru zoválnil
a střed natočil tak aby lopatky byly co nevíce zatažené
pak dotáhnul červíka o 1závit , předepnul baňku o 1mm
turbo našrouboval a zkusil
po několika zkouškách s ruznym zašroubením červíku
sem se vrátil zpět k zašroubení 1otáčky od litinovýho dorazu
turbo krásně nabíhá od 1700ot a nemá prodlevy při přeřazení
max tlak 1,9baru téměř bez špičky chvilově vylítne na 2,0 pak se vrátí na 1,9
ALE : při jízdě z kopce bez plynu na 1500ot na 5q tlačí 0,3baru
motor je 81kw + 12mm na origo tryskách
nepos*al sem něco ??