Stránka 5 z 13

Napsal: 13 říj 2010, 11:46
od automacher
No a o to presne ide. Ten osciloslop ktory má kamarat tam nič nadstavovať nemusi lebo sa dava sám do zakladneho nadstavenia. Ten čo mám ja sa musi nadstaviť presne ako pišeš. Ale hačik je v tom že to nevedel ani kamarat a ani ja. Prosťe sa s tym musim pohrať. A kedže som neni elektrotechnik tak mi to bude asi nejaku dobu trvať.

Napsal: 16 říj 2010, 16:31
od ondrejgti
Pripravil som galeriu z merani elektroniky octavia 1.6- indukcny+hallov snimac http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/ ... op-s530,34

Napsal: 16 říj 2010, 19:07
od automacher
No. A teraz sa skus pozriet do AUTODATA ale bo do EliTechu atd...... A tam maš grafy napriklad na Octaviu 1.6 na Hallov snimač a skus si to porovnat či ti to pasuje.

Napsal: 17 říj 2010, 01:48
od ondrejgti
Samozrejme ze to sedi. Inak nemusis pozerat presny typ auta. Ked vies teoriu tak aj logicky zhodnotis spravnost signalu od konktretneho typu snimaca.
Zaujimal by ma ten signal od vstrekovaca, ak mozes daj printscreeny z oboch osciloskopov. Ak si S530 porovnaval s http://www.mtaplus.cz/automobilovy-osci ... oskop.html tak neviem preco by mal merat nepresnejsie, ked S530 ma 15x vyssiu vzorkovaciu frekvenciu.

Napsal: 17 říj 2010, 11:32
od Hoyo
Ondrejgti:
Ja by som povedal ze mal zle nastavenu casovu zakladnu.
Automacher:
Pri merani vstrekovacov snimaca otacok atd. musis mat nastavenu cas.zakladnu 20ms/div a menej az 2ms/div.A je to aj zavysle od otacok motora.Cim su otacky vyssie tym je frekvencia impulzou vyssia a vtedy musis mat nastavenu aj vyssiu casovu zakladnu.Pre zacinajuceho elektrotechnika je osciloskop zlozite meranie ale nemusis mat strach urcite sa do toho dostanes.Strc si auto do dielne najlepsie 1.3 feliciu zamkni dvere aby ta nikto neotravoval a skusaj merat.Za tyzden to budes mat v malicku.

Este jedna pomocka:

Kód: Vybrat vše

https://sites.google.com/site/aliashoyo1/home/Priebehnapetimeranychnaaute.rar?attredirects=0&d=1
Su tam obrazky a priebehy napeti snimacov.

Napsal: 17 říj 2010, 11:50
od stefi
myslim ze je jedno ake auto si strcis do garaze ;) , a a co sa tyka vadnych vstrekovacov je to skor kanon na vrabce,vecsinou byva jednoduchsie vybrat listu a skontrolovat vstrekovace pohladom,nez pripajat x sond na vstrekovace :D

Napsal: 17 říj 2010, 13:25
od automacher
No ked si toto prečitate od začiatku tak ja sa z nikim tuna hadat nechcem . Iba pišem o tom že osciloskop ktory ma kamarat je origo na auta a zvladneho aj blby tym myslim aj seba. Nemam prtoblem priznať si že v osciloskopoch sa neviznam. A nekupil som si ho preto aby som sa musel učit nadstavovat časovu zakladnu. To je ako by si si kupil VAG-COM a nato aby si sa spojil z RJ. motora. Musel by si si najprv vediet do Epromky nahrat pamet alebo čo tam ide. (wallbash) (wallbash) A okrem toho každy tu chcel hned odomna vysledky. Ja som iba napisal to ake z toho mam ja pocity.
Inak som rad že som si to kupil. Aspoň budem mat čo na dôchodku robiť.
(rofl) (rofl) (rofl)

Napsal: 17 říj 2010, 13:45
od Hoyo
Automacher
Bez toho aby si sa to naucil ovladat ti je bohuzial zbitocny.A neverim ze to jednoducho vzdas.Je to naozaj dobra pomocka na hladanie chyb.
Prajem ti vela trpezlivosti.

Napsal: 18 říj 2010, 00:01
od ondrejgti
Automacher- kazda reakcia zakaznika mi pomoze, dobre ze si napisal aj svoj prvy dojem. Zacal som pozerat ako by sa dal vylepsit ovladaci program- vyrobca mi nechce poskytnut zdrojaky, tak este som to dal pozriet chalanom co programuju (dekompilacia/uplne novy program...).

Napsal: 18 říj 2010, 13:33
od Hoyo

Napsal: 23 říj 2010, 02:38
od ondrejgti
Nová verzia softvéru aj s nastavením deličiek:

Obrázek

Napsal: 25 říj 2010, 19:52
od Hoyo
Tak dnes som sa dostal k dvojkanalovemu hw a nejako to nefunguje tak ako som zvyknuty u mojho stareho scopu.Skusal som len merat sinusoidu zo signal.genaratora a nedokazal som pohybovat s vodorovnou osou hore a dole.Stredna os sinusoidy je celkom dole takze je vidno len jej kladna polovica a nedokazal som ju dostat hore.Podla navodu sa to da ovladat pomocou F1 a F2.Kurzor na obrazovke chodi hore a dole ale pozicia kanalu sa nemeni.
Ondrejgti:
Na tvojich screenoch mas jeden kanal hore a druhy dole.Mozes prezradit ako si to dosiahol?
Prikladam aj obr.

Obrázek

Napsal: 25 říj 2010, 20:10
od dodi911

Cus, neviem ci si pisal o tomto 2kanale, ale ak ano mohol by si upnut tie
Pomiary w samochodzie

Napsal: 25 říj 2010, 20:43
od Hoyo
dodi911 píše:

Cus, neviem ci si pisal o tomto 2kanale, ale ak ano mohol by si upnut tie
Pomiary w samochodzie
Nie ja mam este stary klasicky made in CCCP.To s polsce som nasiel uplne nahodou ked som hladal nieco ine.Ja som prave rozmyslal nad 5-kanalom od p.Jantolaka (onrejgti).Ten 2-kanal o ktorom je rec o riadok vyssie je praktycky to iste.Ja ho mam len poziciany na vyskusanie od jedneho starsieho pana ktory to masiel na nete niekde v azii a myslel si ze sa mu to mozno hodi tak si to objednal a aj to potom olutoval.Zabudol na to ze tovar z azie podlieha precleniu dph dovoznej prirazke atd.Skoro skoncil v base.Nakoniec je mu to aj tak na ho..o lebo stym nevie pracovat. A vyzera to tak ze ani ja.No nic cas ukaze.A mozno ze dobry ludia sa zlutuju a pomozu.

Napsal: 26 říj 2010, 02:04
od ondrejgti
Hoyo- kanál nastavujem tak, že úplne na ľavej strane zobrazovaného signálu je čiarka, ktorou sa dá myšou posúvať hore/dolu.

Obrázek

2. možnosť ktorá mi ide- kliknem hore na napäťový rozsah, tým vyberiem kánál (rozsah začne blikať) a vtedy funguje F1/F2.