No pýtal som sa aj servisáka na to ale jednoznačnej odpovede som sa nedozvedel, keby tam je obyčajná mierka neni problémjericho-3 píše:Možná by měl řidič jezdit do továrny na školení, jako kdysi řidič
Rolls-Royce..
Kodovanie baterky Q7
Moderátoři: šulda, Moderátoři
predpokladam, ze stala vo vypnutom aute iba nejake to DO....vw-futy píše:Na diagnostike mi vypísalo v AUDI vadná batéria, dovtedy som si problém nevšimol, rádio išlo bez problému aj po vypnutí zapalovania. Dnes som zmeral bateriu po 12h státia a mala 11,97V. Zrejme bude slabá lebo auto je z lízingu a kým čakali na vyplatenie pôvodného držiteľa tak auto stálo, keď som ho bral v 12/2010 tak pri štarte mi vypísalo slabá bateria ale od vtedy nič. Pripojím ju na nabíjačku nech sa dobije, lebo tých 12,32 je málo podľa manuálu bateria musí mať pri vyp. motore min 12,5V. Na bore som mal napätie identické ale tam sa rádio vyplo vždy po 1hod cez systém a tu je asi ochrana, kým tam nie je tých 12,4-12,5V tak rádio vypne. Dám to cez noc dobiť priamo v aute manuáli s tým nie je problém a uvidím. Jazdím ráno do práce 2km a poobede tak 10km spravím ale cez týždeň najazdím 300-400km tak uvidím. Na bore bateria bola pôvodná má 7r a stále ide.sky59 píše:ak mas voltmeter /spolahlivy/ pripoj ho na bateriu a nechaj pustene radio, "vycihaj" ake napatie je na baterii tesne pred tym ako sa to vypnevw-futy píše:Nazdar páni, neviem ako to je s výmenou aku, AUDI a4 2008 treba to napojiť na nabíjačku aby to bolo pod napätím a potom vymeniť aku aby nebloklo RJ a nevypisovalo chyby, alebo to ide bez problému prehodiť?
Aku čo tam je štartuje bez problému ale keď nechám pustené rádio na MF displeji tak za 5min vypíše slabá aku, že to mám štartnúť inak sa systém vypne, čo sa aj stane. Baterku som meral má pri vypnutom motore 12,32V a štarty boli ok ani pri štartovaní nevypisuje že je slabá. Na kompletnej diagnostike vypísalo vadná bateria, tak sa pýtam na tú výmenu ?alebo to mám nechať na servis. Ďakujem
potom mozem pripadne dalej poradit, ale nieco tu nehra ked to startuje...
mozno je zblazneny ten genialny system co pise ze je slaba bateria....
jedina sanca je to zmerat inak sa pravdu nedozvies aj diagnostika je nejaka divna ked pise ze je zla a priom startuje OK ako pises....
tych 11.97 sa mi zda uz podozrive vzhladom na to, ze bola naprazdno
nemas nahodou FLUKE87 a pod ktory meria 100ms minimum?
ak ano, mohol by si zmerat na kolko padne napatie baterie pri startovani, ak padne aj na 6V je stale v pohode
inak, ak autoradio vyzaduje 12.4V a viac tak asi nie je v poriadku, pretoze napatie aku aj 12V ak hra radio je uplne v pohode, aku nabite na 100%, vsak je to olovenny clanok s nominalnym napatim 2V x 6 clankov!
ak je toto problem vymen radio
No pri štarte som to neskúšal, bol som sám ale aku ak nemá 12,4V tak je slabá včera som zmeral po cca 30km jazde pri vypnutom bolo 12,15V . A pred tým ako vypne rádio tak vypíše štart motora , slabá bateria inak sa systém vypne tak rádiom to asi nebude. Dám to nabíjať v aute cez víkend a uvidím, lebo toto napätie okolo 12,2-12,3V je tam stále neklesá, lenže jazdím krátke trasy tak sa to nestíha dobiť, lebo štarty sú ok. A už keď som auto kupoval tak vypísalo že slabá bateria ale dlhou jazdou sa to dobilo a bol pokoj, len teraz pri tých mrazoch a štaroch to začalo rádio vypínať inak šlo aj pri vypnutom zapalovaní. Dám nabiť cez víkend a uvidím.
Nazdar, tak bateriu som nabil pred 2 týždňami, nabíjala sa v aute cca 7H asi 6A a po nabití mala 12,95V. Meral som to aj v nedeľu a má v kľude 12,45V, nevypína sa ani autorádio, tak malo by to šlapať. Podľa manuálu systém rádio vypne hneď ako klesne napätie v aku pod určitú hranicu, tak rádio je ok, a rádio systém kvôli ochrane vypína automaticky po 10min pokiaľ nepríde ku nejakému dotyku s ovládaním. Nefungujú ani zásuvky vo vozidle ak nie je spustené zapaľovanie, tak je nastavený systém.
Čo sa týka grafickej mierky oleja, tak zobrazí sa pri zohriatom motore na čo treba dostatočne dlhú trasu aspon teraz keď sú vonku mrazy, a kľúčik zapalovania treba zatlačiť jemne do polohy štartovania bez zošliapnutej spojky aby nedošlo ku štartovaniu a potom to ide odčítať
Čo sa týka grafickej mierky oleja, tak zobrazí sa pri zohriatom motore na čo treba dostatočne dlhú trasu aspon teraz keď sú vonku mrazy, a kľúčik zapalovania treba zatlačiť jemne do polohy štartovania bez zošliapnutej spojky aby nedošlo ku štartovaniu a potom to ide odčítať
