filtrování a čepování - jak na to
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 80
- Registrován: 26 led 2007, 08:35
- Bydliště: Svitavsko
Odpovědi: 0
jaký názor máte na tudle věcičku? http://www.elektroraj.cz/detail.asp?flo ... t&id=91850
Peugeot 309 1.9d 47Kw , BOSH
Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,
Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky
Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO
MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,
Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky
Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO
MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 297
- Registrován: 01 říj 2006, 19:34
- Bydliště: Dvůr králové
Odpovědi: 0
zastavam stejneho nazoru tyhle plastovy vehementy no rekneme ze uz takovym vecem za par korun neduveruji pac tam bude akorat nejaka vrtulka a tim to konci neni nad poradny zubovy cerpadlo nekde z hydraulikySLÁDEK píše:Asi by to fungovalo, ale díky vyšší vizkozitě oleje bys nedosahoval takového průtoku.
Možná bude problém s těsněními, která bude olej napadat - přeci jen je toto čerpadlo určené spíš pro vodu.
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 80
- Registrován: 26 led 2007, 08:35
- Bydliště: Svitavsko
Odpovědi: 0
Uz jsem si sehnal filtry ale nemam to cim honit kde se da teda sehnat slusny cerpadlo?
Peugeot 309 1.9d 47Kw , BOSH
Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,
Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky
Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO
MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,
Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky
Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO
MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
DV LIBEREC
Na stránce http://www.dvliberec.cz/cerpadla_na_olej_naftu.html#obr
Jsem našel čerpadala na oleje, nejlevnější je za 3600,- což není tolik a dát to přes filtr jako to má KUK, tak to muze fungovat celkem dobře.

[/code]
Jsem našel čerpadala na oleje, nejlevnější je za 3600,- což není tolik a dát to přes filtr jako to má KUK, tak to muze fungovat celkem dobře.

[/code]
Re: DV LIBEREC
Něco podobnýho mám za 150 euro i s počítadlem a filtrovat budu s el.čerpadlem z hydr.čelaToLa píše:Na stránce http://www.dvliberec.cz/cerpadla_na_olej_naftu.html#obr
Jsem našel čerpadala na oleje, nejlevnější je za 3600,- což není tolik a dát to přes filtr jako to má KUK, tak to muze fungovat celkem dobře.
[/code]
Já to teď kupoval znova v Německu, stálo to asi 90,- Euro a ještě to měli v akci, tak na to hodili u pokladny ještě dalších 20% slevu. Odcházel jsem spokojen...
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Chtěl jsem se zeptat Vás co jezdíte na použitý rostlinný olej jaké palivové filtry používáte v autech? A jak často jste donuceni je vyměnit? U jednoho tahače používáme ( zatím ) original naftové. Pokud používáme čistý rafinát vydrží tak do 40 000km. Když přimícháme čištěný r.o. údajně profi čištěný 1 ku 1 tak za 1000km jsou filtry přicpány. Klasický palivový filtr je jemnější než ty, které jsou doporučovány ve vozidlech při provozu na r.o.
Dovedu si teda představit co všechno pronikne do vstřikovacího čerpadla a následky ve vzdálené budoucnosti. Bavím se samozřejmě o upraveném vozidle. Tak jaké jsou vaše zkušenosti s filtry všech druhů a provedení.
Dovedu si teda představit co všechno pronikne do vstřikovacího čerpadla a následky ve vzdálené budoucnosti. Bavím se samozřejmě o upraveném vozidle. Tak jaké jsou vaše zkušenosti s filtry všech druhů a provedení.
