
Iba 1.6bar a 200ps - projekt pokračuje úspešne.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
nechcu se ani jednoho zastávat (Huml/Stingray), St: ale pokud máš 200k při 1.6b (a ještě seriovka) tak by bylo dobré to už dokázat. aby se to tu uklidnilo. jinak se nediv, že moc lidí nevěří...


DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Psal 230koní, ne? S úplnou sérií pouze s turbem a VELMI slabým chipem. Asi to bude dělat ta expanzní komora
- ne, do toho už rýpat nebudu!!
Proč jsi tam, Stingrayi, dal tak slabý chip, proč? Mohl jsi dát hned nějaký lepší a nenapínat nás tady
Teď se tady objeví, že proto, že ještě je třeba udělat kupu mechanických úprav, aby to motor vydržel. Ach jo
Ale efektivitu nemáš moc dobrou! Prvně to rozkucháš, měníš turbo a výfuk, pak to zase skládáš.....znova rozebíráš......tak to dělají amatéři jako já, kteří si nejsou jisti výsledkem. Ale ty? Myslel jsem, že to do šroubku rozebereš, natřískáš tam komponenty za 1,5mega a pak ohromíš svět 330koňmi ve fobii
. To neumíš???
Je to jak už bylo psáno.......pouze píchání do vosíhohnízda!


Proč jsi tam, Stingrayi, dal tak slabý chip, proč? Mohl jsi dát hned nějaký lepší a nenapínat nás tady





Je to jak už bylo psáno.......pouze píchání do vosíhohnízda!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Re: 1.6 bar
Počkej, počkej, co to je????? Na 1000 otáček 60km/h, na 4100 po rovině 246km/h a z kopce 4900 otáček.........to znamená 294km/hLibor Hanzal píše:Dneska byla suchá cesta a tak jsme zkoušeli Fabii na tachometrovou maximálku po rovince a z kopce. Rovina -4100 ot 250km .Z kopce - 4900 ot. taky 250km. Tachometr asi dál neukazuje .Jinak prepočet rychlosti a otaček na šestku je 60 km na 1000 ot.Mam i dve fotky ,ale musí je sem někdo dostat.

Tak kam se ten Stingray vlastně žene

Co tam jsou za úpravy? Nejen motor, ale i zbytek. A řekni, jak se chová ta fabka při 300km/h? Protože naše služební při 170km/h už se začíná odlepovat od země a při mírném bočním větru je to o hubu!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Re: 1.6 bar
S tím musím souhlasit, jak už jsem psal na začátku, budou potřeba koníky, na držení auta na silnici. Jelikož žádné z těchto sériových aut, jako je Fábie, Octa, Bora, v rychlostech přes 200km/h moc stabity nemá a jak z valstí zkušenosti vím, tak pak už je znát každej kilometr, tak si nedokážu představit, jak se tyto auta chovaj v rychlostech přes 250km/h, to pak musí stačit poryv větru a je problém. Co jsem viděl, tak tu na fóru doložil rychlost tuším 240km/h fotkami jen Holz, tak by mě zajímalo, jak se ta bora tenkrát chovala. Myslím že nic moc.TDIPOWER píše:Počkej, počkej, co to je????? Na 1000 otáček 60km/h, na 4100 po rovině 246km/h a z kopce 4900 otáček.........to znamená 294km/hLibor Hanzal píše:Dneska byla suchá cesta a tak jsme zkoušeli Fabii na tachometrovou maximálku po rovince a z kopce. Rovina -4100 ot 250km .Z kopce - 4900 ot. taky 250km. Tachometr asi dál neukazuje .Jinak prepočet rychlosti a otaček na šestku je 60 km na 1000 ot.Mam i dve fotky ,ale musí je sem někdo dostat.![]()
Tak kam se ten Stingray vlastně žene![]()
Co tam jsou za úpravy? Nejen motor, ale i zbytek. A řekni, jak se chová ta fabka při 300km/h? Protože naše služební při 170km/h už se začíná odlepovat od země a při mírném bočním větru je to o hubu!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

za to ty seš expert. Ani sem nenapíšeš o jaký přesně motor jde a jaký je čip. Jen tu meleš furt o nějakých úpravách. A fabie ti 250 km/h bez pořádnýho čipu neudělá, tak tady neplácej experte !Stingray píše:Kua tu je teda kopec k*k*tov......
Všetci ste experti na tuning motora......a nikto nepochopil že to auto je UPLNA SERIOVKA iba s turbom akceleračnou komorou za turbom....
Naviac veľmi slabo načipované......
Ako som spomínal auto čaká dalšia seria úprav........potom sa budeme baviť už o iných číslach.....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
1.6 bar
Tak aby bylo jasno.Fabie je moje a Stingray mi dal jenom turbo a rady.Soft upravil Ríša tak nějak aby to prozatím jelo.Není to nic moc a to pouhých 200 koní.To je základ na kterém se bude postupně pridávat a měřit.Je to jinak normální RS.Upravy stály zatím jen 22000 korun.Polovinu nového turba zaplatil Stingray,rady mám zadarmo.Děláme to proto, aby jsme zjistili co 1.9 motory dokážou a co to stojí.Více koní jak 200 je vesměs zbytečné ,ale je to pro některé hobby.Graf z brzdy máme jen orientační bodový.Co se týče té rychlosti,je to pro většinu bezvýznamné protože jezdíme stejně jenom kolem 150. Jinak není pravda to, že to bude nadskakovat nebo vznášet se.Je to stejný jako při dvoustove a za tím si stojím.300 na motorce je daleko horší ,ale u rs to asi dost proměřuje.Jestli chcete foto dejte odkaz kdo je sem dostane a já mu je přepošlu.Nemá cenu ,aby se zde někteří napadali. Koncem ledna budou hotové svody a uvidíme má li tato úprava vliv na krouťák nebo výkon .Výsledky Grafu po každé úpravě zde budou zveřejněny.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
1.6
Jo šlo to napsat hned.Nevěděli jsme ,že to rozpoutá takovou diskusi.Pro orientaci do začátku stačí graf co máme. Šlo jen o to jak se na větší turbo bude tvářit jinak seriovej motor s očipováním střiženým prozatím jen tak od oka za což Ríšovi děkuju.
Mne tento Topic pripadá iba ako čistá Amatérčina alebo provokácia ba dokonca mi To Pripomenulo Audinologa alebo jak sa Ten Chlapec Volal ale narozdiel od Stingreya sa chalan ospravedlnil a nenazíval ostatných kkt mi. Ako tu už niekto spomenul, si absolutne nespomenul žiadne Technické Parametre, žiadny popis, žiadny komentár. Si na Fóre podla mňa Fórum spočíva v tom, že jeden poradí druhému a ten zas poradí ďaľšiemu systém Solidárnosti. Sú tu taký, ktorý poradiť nepotrebujú a napriek tomu rozdávajú cenné rady a začo sme im vďačný. Väčšina členov Fóra sú mechanici, čipery, Hobbysti, Naturisti a ludia čo sa autám nerozumejú a hľadajú niekoho kto im poradí poprípade opravý je to tak každý neni rodenný mechanik, každý nevie robiť všetko a tak to má byť. Každý je dobrý v niečom inom. A potom sú tu taký ako Stingray absolútne si nikomu neporadil akurát urážaš všetkých ktorý berú Tuning Motora ako pasiu, niekto hrá na klavír niekto ladí TDI
ale ich úpravy stáli do 60 000 takže porovnávaš neporovnateľné. Zatie Peniaze čo dotoho vrážaš si Dovolím tvrdiť, žeby mnohí z Fóra práve Tý ktorých urážaš vedeli spraviť možno ešte viac ako ty ale čo vlastne oni už spravili viac lebo ty si zatial ešte nič nepredviedol. Sa bojíš, že Ti tu niekto niečo okopíruje ? Tak potom prečo sem chodíš keď sú tu všetko kkti. Ja viem prečo Všetko to môžu byť potencionálny záujemcovia o tvoje úpravy a možno sa budeš diviť ale to ja chápem proste je to tvoj Job ani Reescha nepovie ako si načipovať auto a to je v Pohode. ALe Kua prečo Ty ideš niekoho urážať keď Ti povedali niektorí, by som povedal celkom vecné argumenty. Možno je to iba môj subjektývny názor ale tak to na mňa pôsobí. Ale je to Fórum a každý si má právo povedať svoj názor. A pýtam sa napríklad Humla a ostatných zúčastnených " nemám pravdu " ?? ?

Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


Hezky napsaný, souhlasím, jen bych podotlkl, že i ostatní zbytečně píchaj do toho vosího hnízda a pomlouvají.Karl píše:Mne tento Topic pripadá iba ako čistá Amatérčina alebo provokácia ba dokonca mi To Pripomenulo Audinologa alebo jak sa Ten Chlapec Volal ale narozdiel od Stingreya sa chalan ospravedlnil a nenazíval ostatných kkt mi. Ako tu už niekto spomenul, si absolutne nespomenul žiadne Technické Parametre, žiadny popis, žiadny komentár. Si na Fóre podla mňa Fórum spočíva v tom, že jeden poradí druhému a ten zas poradí ďaľšiemu systém Solidárnosti. Sú tu taký, ktorý poradiť nepotrebujú a napriek tomu rozdávajú cenné rady a začo sme im vďačný. Väčšina členov Fóra sú mechanici, čipery, Hobbysti, Naturisti a ludia čo sa autám nerozumejú a hľadajú niekoho kto im poradí poprípade opravý je to tak každý neni rodenný mechanik, každý nevie robiť všetko a tak to má byť. Každý je dobrý v niečom inom. A potom sú tu taký ako Stingray absolútne si nikomu neporadil akurát urážaš všetkých ktorý berú Tuning Motora ako pasiu, niekto hrá na klavír niekto ladí TDIale ich úpravy stáli do 60 000 takže porovnávaš neporovnateľné. Zatie Peniaze čo dotoho vrážaš si Dovolím tvrdiť, žeby mnohí z Fóra práve Tý ktorých urážaš vedeli spraviť možno ešte viac ako ty ale čo vlastne oni už spravili viac lebo ty si zatial ešte nič nepredviedol. Sa bojíš, že Ti tu niekto niečo okopíruje ? Tak potom prečo sem chodíš keď sú tu všetko kkti. Ja viem prečo Všetko to môžu byť potencionálny záujemcovia o tvoje úpravy a možno sa budeš diviť ale to ja chápem proste je to tvoj Job ani Reescha nepovie ako si načipovať auto a to je v Pohode. ALe Kua prečo Ty ideš niekoho urážať keď Ti povedali niektorí, by som povedal celkom vecné argumenty. Možno je to iba môj subjektývny názor ale tak to na mňa pôsobí. Ale je to Fórum a každý si má právo povedať svoj názor. A pýtam sa napríklad Humla a ostatných zúčastnených " nemám pravdu " ?? ?
Toto téma je docela zajímavý, jen škoda, že je tu tak půl stránky k tématu, zbylých pět stránek jsou jen hádky mezi různými členy

Nechci do tohoto tématu nijak zasahovat, protože takovéto rozepře nemám rád, ale myslim,že by bylo dobré napsat, že Liborova zmiňovaná seriová fábie má ještě velký Intercooler.
TDIPOWER- Stingraye neznám, jen jsem si s nim párkrát psal a osobně si myslim,že auto se bude upravovat po částech z toho důvodu, aby bylo jasně vidět, kolik jaký komponent a věc přinese výkonu a točivého momentu. Myslim,že Stingray tady někde psal, že po každé úpravě půjde auto na brzdu, aby bylo jasně a zřetelně vidět, jaký je nárůst popřípadě propad. Osobně si myslim,že je to dobrý nápad, aspoň konečně uvidíme, co a jak pomůže. Takže proto asi auto rozebere, namontuje danou věc a zase dá dohromady a pak na brzdu. Podle mě je to jediná možnost, jak dokázat přesný hodnoty.
Jelikož jsem osobně ještě neviděl 1.9 TDI, která by mělo přes 250PS, tak se na to těšim. Když to Stingrayovi nevyjde, tak si to určitě vyžere a nikdo ho nebude respektovat a brát, takže si tim víceméně ušil na sebe bič, ale když to vyjde a pokoří onu 300 koňouvou hranici, tak asi hodně lidí smekne.
Takže Styngrayi : Good Luck
To je ode mě k tomuto tématu vše. Děkuji za pozornost a pro Dieselpower forum, Lusťa......
TDIPOWER- Stingraye neznám, jen jsem si s nim párkrát psal a osobně si myslim,že auto se bude upravovat po částech z toho důvodu, aby bylo jasně vidět, kolik jaký komponent a věc přinese výkonu a točivého momentu. Myslim,že Stingray tady někde psal, že po každé úpravě půjde auto na brzdu, aby bylo jasně a zřetelně vidět, jaký je nárůst popřípadě propad. Osobně si myslim,že je to dobrý nápad, aspoň konečně uvidíme, co a jak pomůže. Takže proto asi auto rozebere, namontuje danou věc a zase dá dohromady a pak na brzdu. Podle mě je to jediná možnost, jak dokázat přesný hodnoty.
Jelikož jsem osobně ještě neviděl 1.9 TDI, která by mělo přes 250PS, tak se na to těšim. Když to Stingrayovi nevyjde, tak si to určitě vyžere a nikdo ho nebude respektovat a brát, takže si tim víceméně ušil na sebe bič, ale když to vyjde a pokoří onu 300 koňouvou hranici, tak asi hodně lidí smekne.
Takže Styngrayi : Good Luck
To je ode mě k tomuto tématu vše. Děkuji za pozornost a pro Dieselpower forum, Lusťa......
souhlasím s tebou.Karl píše:Mne tento Topic pripadá iba ako čistá Amatérčina alebo provokácia ba dokonca mi To Pripomenulo Audinologa alebo jak sa Ten Chlapec Volal ale narozdiel od Stingreya sa chalan ospravedlnil a nenazíval ostatných kkt mi. Ako tu už niekto spomenul, si absolutne nespomenul žiadne Technické Parametre, žiadny popis, žiadny komentár. Si na Fóre podla mňa Fórum spočíva v tom, že jeden poradí druhému a ten zas poradí ďaľšiemu systém Solidárnosti. Sú tu taký, ktorý poradiť nepotrebujú a napriek tomu rozdávajú cenné rady a začo sme im vďačný. Väčšina členov Fóra sú mechanici, čipery, Hobbysti, Naturisti a ludia čo sa autám nerozumejú a hľadajú niekoho kto im poradí poprípade opravý je to tak každý neni rodenný mechanik, každý nevie robiť všetko a tak to má byť. Každý je dobrý v niečom inom. A potom sú tu taký ako Stingray absolútne si nikomu neporadil akurát urážaš všetkých ktorý berú Tuning Motora ako pasiu, niekto hrá na klavír niekto ladí TDIale ich úpravy stáli do 60 000 takže porovnávaš neporovnateľné. Zatie Peniaze čo dotoho vrážaš si Dovolím tvrdiť, žeby mnohí z Fóra práve Tý ktorých urážaš vedeli spraviť možno ešte viac ako ty ale čo vlastne oni už spravili viac lebo ty si zatial ešte nič nepredviedol. Sa bojíš, že Ti tu niekto niečo okopíruje ? Tak potom prečo sem chodíš keď sú tu všetko kkti. Ja viem prečo Všetko to môžu byť potencionálny záujemcovia o tvoje úpravy a možno sa budeš diviť ale to ja chápem proste je to tvoj Job ani Reescha nepovie ako si načipovať auto a to je v Pohode. ALe Kua prečo Ty ideš niekoho urážať keď Ti povedali niektorí, by som povedal celkom vecné argumenty. Možno je to iba môj subjektývny názor ale tak to na mňa pôsobí. Ale je to Fórum a každý si má právo povedať svoj názor. A pýtam sa napríklad Humla a ostatných zúčastnených " nemám pravdu " ?? ?
V podstate souhlas, jen by me teda zajimalo jaky vliv na vysledek mela ta "akceleracni komora"? Jinak predpokladam spravne ze je tam dany GT2559V ?Lusťa píše:Nechci do tohoto tématu nijak zasahovat, protože takovéto rozepře nemám rád, ale myslim,že by bylo dobré napsat, že Liborova zmiňovaná seriová fábie má ještě velký Intercooler.
TDIPOWER- Stingraye neznám, jen jsem si s nim párkrát psal a osobně si myslim,že auto se bude upravovat po částech z toho důvodu, aby bylo jasně vidět, kolik jaký komponent a věc přinese výkonu a točivého momentu. Myslim,že Stingray tady někde psal, že po každé úpravě půjde auto na brzdu, aby bylo jasně a zřetelně vidět, jaký je nárůst popřípadě propad. Osobně si myslim,že je to dobrý nápad, aspoň konečně uvidíme, co a jak pomůže. Takže proto asi auto rozebere, namontuje danou věc a zase dá dohromady a pak na brzdu. Podle mě je to jediná možnost, jak dokázat přesný hodnoty.
Jelikož jsem osobně ještě neviděl 1.9 TDI, která by mělo přes 250PS, tak se na to těšim. Když to Stingrayovi nevyjde, tak si to určitě vyžere a nikdo ho nebude respektovat a brát, takže si tim víceméně ušil na sebe bič, ale když to vyjde a pokoří onu 300 koňouvou hranici, tak asi hodně lidí smekne.
Takže Styngrayi : Good Luck
To je ode mě k tomuto tématu vše. Děkuji za pozornost a pro Dieselpower forum, Lusťa......