Stránka 5 z 6

Napsal: 12 led 2011, 19:54
od Viktor.88
Tomas6 píše:A ještě jedna věc.Na passata jsem koupil Barumky protože byly taky o 200 levnější jak ty nokiany a myslím že pokud napadne ještě sníh tak půjdou asi do zadu.Protože u nás na těch kopcích...No chodím z půlky dědiny pěšky a auto stojí pod kopcem.
Kup vraníka a parkuješ v obýváku :-D

Napsal: 12 led 2011, 20:48
od Kovarrr
na svy auto bych si je nekoupil. Jezdim jen na pneu renomovanych vyrobcu, ale lidi v okoli co maji vraniky na zimu tak pohoda. Jedna se o E39, Golf, Cordoba apod, takze celkem bezne vozy a ani na jednom nebyl problem. Na Matizu se letni vranik zkur*il podobne jak popisuje Milos. Duveru v nich nemam, ale lidi na tom jezdi a drzi to.

Napsal: 12 led 2011, 20:55
od Tomas6
Viktor: tak tomu nevěřím.Soused je má na oktávce a parkuje vedle mne...

Napsal: 12 led 2011, 21:16
od micar
jako záběr není špatný,ale problém jsou kostry,i když už neberou šmejdy,tak se vám sejdou na autě čtyři různé kostry,a to je problém,ty auta se potom při jízdě na asfaltě vlní,plavou. na s něhu v pohodě.a kdo jezdí málo tak je nestačí sjet,steří,popraskají.radši nejlevnější novou pneu,i některé číny nejsou špatné,ty nokiany na sníh supr,ale kdo jezdí dálnice,to znamená většinou asfalt,tak po10000km ohluchne,hučí,jsou doskákané kraje,v zadu.takže asi tak :)

Napsal: 12 led 2011, 21:22
od Richi
Tomas6 píše:Sranda je v tom že já na feldu nové nokiany oficiálně koupil o 200 na kusu dráž než vraníka.Takže úspora na autě by byla sice 800,ale poježděněníčko je ouplně o něčem jiném.A to kámoš který jezdí vraníky užmnoho let po svezení s mou feldou přemýšlel co mám za pneu a mumlal něco o zbohatlíkovi který si může dovolit takové pneu.
No nemíchal bych dohromady rozměry pneumatik. Se šířkou 185 na starém autě jsem taky neměl problémy a to jsem měl několik zimních gum.
Jediný problémy s pneu mám právě na Oc, protože 195 na takovém malém autě vymyslel jen blbec.
Alespoň jsem to pochopil tak, že ty máš Feldu a kámoš ne.
Jinak kvalitu výjezdnosti s Vraníky bych zase tak nedémonizoval.
Ve sněhu většinou fungujou slušně, to je pravda, ale nic zásadně jiného nebo lepšího to není. To jsou jen pověry, je to stejný jako jiné pneumatiky. Pamatuju dezén, který mi při čerstvém prašanu udělal z Vraníku parádní letní gumu.
Teď mám třeba Pirelli W190 Snowcontrol 2 a takový jistý záběr neměl Vraník ani náhodou, ale to neměla ani jiná značka co jsem zatím vyzkoušel, Nokiany ani GY jsem ale ještě neměl.
To, že ty Pirelli vůbec nevedou do boku a nic s tak otřesným bočním (ne)vedení jsem na autě taky ještě nikdy neměl je zase jiné téma.

Napsal: 12 led 2011, 21:28
od Tomas6
micar píše:jako záběr není špatný,ale problém jsou kostry,i když už neberou šmejdy,tak se vám sejdou na autě čtyři různé kostry,a to je problém,ty auta se potom při jízdě na asfaltě vlní,plavou. na s něhu v pohodě.a kdo jezdí málo tak je nestačí sjet,steří,popraskají.radši nejlevnější novou pneu,i některé číny nejsou špatné,ty nokiany na sníh supr,ale kdo jezdí dálnice,to znamená většinou asfalt,tak po10000km ohluchne,hučí,jsou doskákané kraje,v zadu.takže asi tak :)
Tak mi se teda nezdá že by hučely...Najeto s něma mám cca 5000km.Sjeté rovnoměrně,pořád stále krásně měkoučké....Prostě zatím nejlepší pryže co jsem zatím měl...Nemůžu říct půl slova.Jezdím převážně na suchu či mokru,feldu mám na HP a zatáček se s něma teda nebojím...

Napsal: 12 led 2011, 21:33
od Tomas6
Richi:Mýlíš se.Ten známý má taky feldu.Lehčí o plynovou flašku v zadu,pár kg muziky a hlavně ji má o 7cm výš jak já...Zatím jezdím sníh nesníh.Pravda že teď víc na suchu či vodě ale na sněhu se drápu k chalupě cca 1km do kopce a zatím jsem vyjel vždycky.Kámoš co byl u mne na nových vranících si ani neškrtnul.S mou feldou pak vyjel.Soused na Oktě na zimu obuté 185 R14 já na passatu polaris2 185/65r14 a neškrtnem si ani jeden.

Napsal: 12 led 2011, 21:48
od turbo kamna power
...btw. a co sava eskimo? Teď je mám nově tuhle zimu a zdaj se mi supr, cena zhruba stejná jak barum, a všim jsem si, že na tom lítá u nás dost aut, skoro stejně jako na barumech.

Napsal: 13 led 2011, 06:50
od nogis
Nokiany trochu víc hučí (konkrétně jde o WR-G2 205/55/16), ale nic tragického to není. Jinak jsem s nimi max. spokojený a půjdu do nich znovu.

Napsal: 13 led 2011, 07:09
od jirka cordoba GT TDi
já jezdím tuty na ibize na autokros a paráda ...
http://www.pneuvranik.cz/katalog/zbozi/ ... ma=262.__1

Napsal: 13 led 2011, 07:20
od slovacek.milos
já se díval na ceny vraníků a zjistil že když si dáš živnosták do barumky tak klasika 165 70 13 tě vyjde o 2O korun víc na gumě,

kdysi jsem měl volvo 224 nebo tak nějak to obout byl balík, kousek makali ukrajinci ze lvova slovo dalo slovo pživezli mi rosavy za čtyři gumy jsem dal 2OOO jen chtěli dolary a nesměli být starší pěti let miloš ;)

Napsal: 13 led 2011, 07:34
od m_toy
Na svým mám na zimu Nokian W druhým rokem a zatím si na ně nemůžu stěžovat. Neměl jsem problém cokoli vyjet. Na vodě se to chová taky perfektně.

Napsal: 13 led 2011, 07:52
od slovacek.milos
jirka cordoba GT TDi píše:já jezdím tuty na ibize na autokros a paráda ...
http://www.pneuvranik.cz/katalog/zbozi/ ... ma=262.__1

a víš o nějakých starších gumách, kluk si koupil závodní speciál clio renault, je to na hladkých gumách a není kde jezdit benga by ho asi brzo pěkně skásli,
předělat to na kros a řádit na polnačkách by bylo řešení dík miloš

Napsal: 25 led 2011, 15:13
od honzas1
cosby píše:Hoši,mám pneuservis.Byl jsem na exkurzi ve protektorovně a jen říkám:
Co se týče koster,vůbec bych se nebál,kontrola je docela dost dobrá.Pokud nějaký chuj při montáží neurve patku tak není co řešit.
protektor neobsahuje siliku-nevýhoda že za mrazu není měkký jako nová pneu,výhoda že při suché zimě se neojíždí tolik jako pneu se silikou.
Taxikáři berou jen proketory a nestěžují si na náběh s nimi mají jako s origo pneu.Co se týče závaží tak je to jak kdy.řekl bych že 40% jsou OK.
Jinak bereme 3 typy a musím říct,že ty ostré vyjedou a brzdí tak ,jako žádná jiná new pneumatika.
Já zastávám to,že pokud někdo jezdí hodně,hodně dálnice atd,ať protektor nedává,pokud někdo kolem komína,není co řešit.Stejně jako různé typy new pneu.Jsou pneu,které jsou špica na sníh-hory a nehodí se na dálniční provoz a naopak.
Konečně nějaky rozumný člověk, který se umí zamyslet nad problematikou pneu. Už mě ti věční odsuzovači protektoru začínají pěkně s*át. Snad prvni věc, kterou si člověk při výběru zimáku musí uvědomit, kde jezdí a kolik toho za zimu najezdí.. Kdo lita každy den po dalnicich 150 tak je snad logické, že si nebude kupovat protektor. Ale někdo, třeba jako já, který nejezdí moc dlouhe trasy, spíš po okrscích a hlavně po horách ocení pneu, která má vyborný zaběr na sněhu.. Mě teda nebaví pokaždé nasazovat řetězy, abych se dohrabal k baraku. A srovnavat zaběr třeba michellinu a a protektoru od vraniku.. myslim že to je jasne.. A s tou kvalitou bych to zas tak nehrotil. Kostry prý jsou dobře kontrolovany-to už psalo vice lidi... možná kdysi na to kašlali ale ted už by to mělo byt ok. A jestli si někdo myslí, že když má značkovou gumu, tak že se s ni nic nemuže stát a má to 100% tak je pěkně vedle. Mamce se udělala boule na běhounu .. značkova guma.. Myslím že to je spíš o štěstí/smůle... Ted má nokiany... myslim že W+.. idealni do hor ale na dalnici bych si to nedaval.. docela to hučí.. ale je taky 2x drahší než vraníky..a při tom pry maji stejny dezen.. Kdybych si měl vybrat ještě další značkovou pneu do hor kromě nokianu, tak bych bral asi eskima S3.. to je takovy ale spíš kompromis... dalnice/podhorske oblasti

Napsal: 25 led 2011, 15:34
od honzas1
Co se týče konkretně vraníku, jezdím s kámošem do školy od října každý den. BTW je na nich nápis EVEREST, za tu dobu s nimi nebyl jediny problem. ze začatku jsem měl pocit že při rychlosti nad 100 trošku plavou.. a ten hukot co vydavaji mi tak trochu připoměl zvuk lodi z hvězdne brany ultimate :D. ale jinak kvalita tam určo nějaka budu.. každy den musime projet asi 6 retarderu.. parkrat to nevyjde a vleti se do nějake díry.. no a s gumama vše ok.. jednou nas zastihla sněhova vanice.. s žadnym kopcem jsme neměli problem.. a to jsme měli plne auto a ty kopce nebyly zrovna nejmenší... a zatoven i s bržděnim nikdy nebyl problem.. takže co se tyče vraniku, nemyslím si že to jsou nějake špatne gumy.. a všiml jsem si že to ma vice lidi tady.. a kdyby to byly nějake šmejdy tak to ty pneuservisy ani nenabizeji a lidi nekupujou.. tak prosim tady některe experty, kteří si přečetli na internetu, co to vubec to slovo protektror znamena, aby tady neděsili zbytečně ostatni..neřikam že protektory jsou nezavadne, ale nejsou nepoužitelne...