Jo, to je presne to serizeni, co jsem mel na mysli, diky jajicovi za doplneni ... Tak pak dej vedet, jak si dopadl, snad ti to pomuze a nebudes muset resit novy vstriky ...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Na dalšiu diagnostiku som sa zatial nedostal tak chcem aspoň preventívne prečistiť a odskúšať ventil N75.
Ako je zapojený konektor(+-), mám typ 1JO 906 627 A ?
Konektor - jedna strana hranatá druhá oblá.
Snažím sa rýchlo nájsť zapojenie konektora a nedarí sa
Na dalšiu diagnostiku som sa zatial nedostal tak chcem aspoň preventívne prečistiť a odskúšať ventil N75.
Ako je zapojený konektor(+-), mám typ 1JO 906 627 A ?
Konektor - jedna strana hranatá druhá oblá.
Snažím sa rýchlo nájsť zapojenie konektora a nedarí sa
Zmeral som odpor cievky - 16 ohm.
Aký má mať tento typ odpor? to čo som našiel bolo pre iné tipy(14-20, 25-45)
Cvične som mu "škrtol" 12V(obe polarity) ale ani necekol, tak buď je v pr*** alebo je ovládaný striedavým napetím...
jendo neres uz to turbo tam ti chodi regulace dobre spis to bude neco kolem cerpadla nebo ty striky ale stim ti ja uz neporadim.. zkus si najit na foru jak se meri predvstrik a koukni se jestli ho mas dobrej a koukni se kolik mas na volnobeh na kanalu tusim 5 vstrikovano nafty
ted jak to ale ctu tak by cvakat mel, ja kdyz sem ho mel ale plnej oleje tak mi moc taky necvakal.. zkus tam kde ma byt podtlak sat pusou a koukni kudy to saje, pak pripoj 12V a melo by se to prehodit na ten posledni vyvod co ti tam zbyva
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Na diagnostike vstrekov a čerpadla už pracujem, uvidíme čo povie.
Nedalo mi to a začal som čistiť N75.
Nakoniec som ho rozobral, vyčistil(asi nebolo ani treba) a úspešne zložil.
Vyzerá že funguje, zajtra bude test za jazdy a budem vedieť či bude motor za studena šklbať dalej, rád by som veril že dostane rozum....
Tak môžem zatial konštatovať že rozborka-vyčistenie-zborka N75 zabrala ... ťuk, ťuk, ťuk
Zatial mám 4 studené štarty a motor ide jak víno.
Keď som ho rozobral tak som žiadne nečistoty nenašiel. Jediné čo ma napadá je že sa cez hadičku(atm. tlak) dostala nečistota a drhla piest, je to na tesno tak stačí fakt málo.
Podtlak je až za gumenou membránou a to bolo čisté.
Od turba sa nečistoty v podstate nemajú k piestu ventilu ako dostať, sú v podtlakovej časti a ventil bol celkovo čistý.
Dúfam že to bolo len v tom.
Celkovo teraz hodnotím chod motora za studena tak že ide ako má. Žiadne "koktanie", v prechodoch ide hladko, jak fyzicky tak akusticky
JendoV píše:Tak môžem zatial konštatovať že rozborka-vyčistenie-zborka N75 zabrala ... ťuk, ťuk, ťuk
Zatial mám 4 studené štarty a motor ide jak víno.
Keď som ho rozobral tak som žiadne nečistoty nenašiel. Jediné čo ma napadá je že sa cez hadičku(atm. tlak) dostala nečistota a drhla piest, je to na tesno tak stačí fakt málo.
Podtlak je až za gumenou membránou a to bolo čisté.
Tak musím konštatovať že moja radosť netrvala dlho.
Studený motor beží síce dobre bez cukania ale od piatku sa mi ho podarilo dostať už 3x do núdzaku
Najprv sa mi zdalo ako by turbo zaberalo oneskorene. Pri zohriatom motore a rýchlom preradení zo 4(cca 3,5k ot) do 5 a prišliapnutí plynu bolo cítiť že turbo vyplo.
Pri radení medzi 1-2-3-4 to ešte neurobilo ani za studena.
Predtým keď sa sa motor trošku zohrial mohol som ho "honiť" kolko chcel a do núdzaku nepadol.
Tak asi budem musieť kúpiť nový N75 .... alebo ho ešte raz "zrepasujem"
Tak som dnes urobil logy, je to na 3-ke ale po rovnej ceste.
Pri cca 3500 ot to padlo do núdzaku. Ešte pôjdem urobiť predpisovo aj log do kopca.
Ako na to pozerám tak hodnoty MAF sa skoro nepohnú.
Čo som mohol pri skladaní zle zapojiť? Mal som rozobratý N75 a zhodený vzduchový filter. http://leteckaposta.cz/196478734
Prekutral som hadičky a káble a prišiel na "záhadu".
Rozpojená podtlaková hadička niekde od N75 neviem kam. Bol to spoj medzi gumenou a plastovou hadičkou.
Pro montáži sacieho potrubia som asi potiahol za zvezok káblov a hadičiek a vibráciami došlo k tomu že sa úplne rozpojila
Prikladám log, na posúdenie.
Je to do kopca na 3-ku, potom som spomalil a znova 4-ka plný plyn.
Po poslednej "oprave" 2x som dnes urobil log skupiny 13 a vyzerá to lepšie, -0,9/-0,7/0,6/0,9(+-0,1), zatial do toho radšej nebudem šiahať
Uvidím ako to bude v mrazoch chodiť.