VW 1.9 74kw šklbanie pri nízkych teplotách

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Jo, to je presne to serizeni, co jsem mel na mysli, diky jajicovi za doplneni ;)... Tak pak dej vedet, jak si dopadl, snad ti to pomuze a nebudes muset resit novy vstriky ;)...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3687
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Zaměřil bych se na 4. vstřik.
Oct asv 2000, DieselPower
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Prosím o rýchly help

Na dalšiu diagnostiku som sa zatial nedostal tak chcem aspoň preventívne prečistiť a odskúšať ventil N75.
Ako je zapojený konektor(+-), mám typ 1JO 906 627 A ?
Konektor - jedna strana hranatá druhá oblá.
Snažím sa rýchlo nájsť zapojenie konektora a nedarí sa :(
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

JendoV píše:Prosím o rýchly help

Na dalšiu diagnostiku som sa zatial nedostal tak chcem aspoň preventívne prečistiť a odskúšať ventil N75.
Ako je zapojený konektor(+-), mám typ 1JO 906 627 A ?
Konektor - jedna strana hranatá druhá oblá.
Snažím sa rýchlo nájsť zapojenie konektora a nedarí sa :(
Zmeral som odpor cievky - 16 ohm.
Aký má mať tento typ odpor? to čo som našiel bolo pre iné tipy(14-20, 25-45)
Cvične som mu "škrtol" 12V(obe polarity) ale ani necekol, tak buď je v pr*** alebo je ovládaný striedavým napetím...
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

jendo neres uz to turbo tam ti chodi regulace dobre ;) spis to bude neco kolem cerpadla nebo ty striky ale stim ti ja uz neporadim.. zkus si najit na foru jak se meri predvstrik a koukni se jestli ho mas dobrej :) a koukni se kolik mas na volnobeh na kanalu tusim 5 vstrikovano nafty

ted jak to ale ctu tak by cvakat mel, ja kdyz sem ho mel ale plnej oleje tak mi moc taky necvakal.. zkus tam kde ma byt podtlak sat pusou a koukni kudy to saje, pak pripoj 12V a melo by se to prehodit na ten posledni vyvod co ti tam zbyva
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Na diagnostike vstrekov a čerpadla už pracujem, uvidíme čo povie.
Nedalo mi to a začal som čistiť N75.
Nakoniec som ho rozobral, vyčistil(asi nebolo ani treba) a úspešne zložil. ;)
Vyzerá že funguje, zajtra bude test za jazdy a budem vedieť či bude motor za studena šklbať dalej, rád by som veril že dostane rozum....

Pár fotiek rozborky a zborky N75
http://picasaweb.google.com/Jendo.Vrtel ... kpz4ierwFw#
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Tak môžem zatial konštatovať že rozborka-vyčistenie-zborka N75 zabrala :) ... ťuk, ťuk, ťuk
Zatial mám 4 studené štarty a motor ide jak víno.
Keď som ho rozobral tak som žiadne nečistoty nenašiel. Jediné čo ma napadá je že sa cez hadičku(atm. tlak) dostala nečistota a drhla piest, je to na tesno tak stačí fakt málo.
Podtlak je až za gumenou membránou a to bolo čisté.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

a nebo se ti rozpadá baňka u turba a ty nečistoty ti přidírají N75

ale osobně bych stejně koupil novou N75
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Od turba sa nečistoty v podstate nemajú k piestu ventilu ako dostať, sú v podtlakovej časti a ventil bol celkovo čistý.
Dúfam že to bolo len v tom.
Celkovo teraz hodnotím chod motora za studena tak že ide ako má. Žiadne "koktanie", v prechodoch ide hladko, jak fyzicky tak akusticky ;)
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

JendoV píše:Tak môžem zatial konštatovať že rozborka-vyčistenie-zborka N75 zabrala :) ... ťuk, ťuk, ťuk
Zatial mám 4 studené štarty a motor ide jak víno.
Keď som ho rozobral tak som žiadne nečistoty nenašiel. Jediné čo ma napadá je že sa cez hadičku(atm. tlak) dostala nečistota a drhla piest, je to na tesno tak stačí fakt málo.
Podtlak je až za gumenou membránou a to bolo čisté.
Tak musím konštatovať že moja radosť netrvala dlho.
Studený motor beží síce dobre bez cukania ale od piatku sa mi ho podarilo dostať už 3x do núdzaku :(
Najprv sa mi zdalo ako by turbo zaberalo oneskorene. Pri zohriatom motore a rýchlom preradení zo 4(cca 3,5k ot) do 5 a prišliapnutí plynu bolo cítiť že turbo vyplo.
Pri radení medzi 1-2-3-4 to ešte neurobilo ani za studena.
Predtým keď sa sa motor trošku zohrial mohol som ho "honiť" kolko chcel a do núdzaku nepadol.
Tak asi budem musieť kúpiť nový N75 .... alebo ho ešte raz "zrepasujem"
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ze este mas na to nervy :) vydrap z prvej buracky n75 a jazdis ;)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

netopier píše:ze este mas na to nervy :) vydrap z prvej buracky n75 a jazdis ;)
Ale už viem kde je pes zakopaný ;)
Moc sa mi znova "repasovať" nechce, ale ja som kutil tak mi to nedá ... a už to mám nacvičené :D
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Tak som dnes urobil logy, je to na 3-ke ale po rovnej ceste.
Pri cca 3500 ot to padlo do núdzaku. Ešte pôjdem urobiť predpisovo aj log do kopca.
Ako na to pozerám tak hodnoty MAF sa skoro nepohnú. (wallbash)
Čo som mohol pri skladaní zle zapojiť? Mal som rozobratý N75 a zhodený vzduchový filter.
http://leteckaposta.cz/196478734
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Prekutral som hadičky a káble a prišiel na "záhadu".
Rozpojená podtlaková hadička niekde od N75 neviem kam. Bol to spoj medzi gumenou a plastovou hadičkou.
Pro montáži sacieho potrubia som asi potiahol za zvezok káblov a hadičiek a vibráciami došlo k tomu že sa úplne rozpojila (LOL)
Prikladám log, na posúdenie.
Je to do kopca na 3-ku, potom som spomalil a znova 4-ka plný plyn.

http://leteckaposta.cz/324752973
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Pája 19 píše:Zaměřil bych se na 4. vstřik.
Po poslednej "oprave" 2x som dnes urobil log skupiny 13 a vyzerá to lepšie, -0,9/-0,7/0,6/0,9(+-0,1), zatial do toho radšej nebudem šiahať :)
Uvidím ako to bude v mrazoch chodiť.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“