FORD Focus 1,8TD Endura 66kw NEJEDE!!!!!!!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

paja
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 03 úno 2007, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: J.Č

Příspěvek od paja »

Už jsem to zapojení našel jdu to zkusit, Joe ty nemaš trpělivost s nama amaterama :)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1285
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

joe píše:ako to dopadlo ?
Omlouvám se na chvíli jsemc se odmlčel měl jsem tady naskládaných hodně aut. Dnes jsem se zase konečně dostal k tomu hybridu. Znovu jsem přizpůsobil čerpadlo, vymazal všechny chyby a nakódoval dva klíče. Kontrolka po zapnutí klíčku normálně zhasne nicméně fordík i nadále stávkuje a vybíhá jediná chyba: 1659 el. obvod vstř. čerpadla. Tuším, že je v háji ŘJ čerpadla. Co se na tom nejčastěji ku...í??? Dá se to vůbec opravit bez spec. zařízení???
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

ok, takze immo je poriesene.
je zaujimave, ako dokaze Focom skurvit PATS zaznam v PCM.
esteze mam VCM :) (a esteze si ty mal druhy kluc)

ta chyba P1659 vyskoci hned po zapnuti klucika alebo az po zastartovani ?
ide vymazat ?
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1285
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Možná to neposral Focom, ale já nesprávným postupem. Mám ten program teprve chvili a musím se s tím naučit dělat. Jsem zvyklý spíš na VAG. Ovšem Focomem jde i diagnostika čerpadla, což např. IDS neumí. Ikdyž možná se pletu. Ta chyba vyskakuje až po startování a vymazat jde.
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

samozrejme, ze IDS vie aj diag cerpadla, dokonca je tam spusta meranych hodnot v dataloggeri...

ale k veci:
u teba to vyzera na to, ze pri starte natolko poklesne napatie na cerpadle, ze to PSG5 a PCM vyhodnotia ako chybu.
stare cerpadlo, vzhladom na to, ze malo odpaleny koncak takuto chybu nevypisalo, lebo prudovy odber bol nizky.

hladaj nieco zhnite na kablovej ceste :), mozno relatko, mozno zateceny releovy box, mozno cviknuty kabel...
pripadne fukni napajanie cerpadla natvrdo na baterku a skus tak.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1285
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Relé a pojistky bylo to první po čem jsem šel. Ale prošel jsem to i teť znovu. Všechny pojistky co mají něco společného s čerpadlem nebo diagnostikou a relé 7 to je relé vstř. čerpadla alespoň podle VIVIDU. Všechno je ok. Zkusím ještě to napojení čerpadla na přímo. Ještě jedna věc mi vrtá hlavou: pokud změřím napájecí napětí vstř. čerpadla na pinech 6a7 při odpojeném konektoru je tam 12,78V. Když konektor napojím na čerpadlo napětí se změní na 1,79V aniž bych startoval nebo dělal něco jiného. To nějaká blbost, ne??? (crazy) (crazy) (crazy)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1285
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Čerpadlo zapojeno na přímo fordík se i nadále chová netečně a při načtení závad po navydařeném startu na mně vyběhla tahle smršť!!!
P1666 Řídící modul vstř. čerp. (modul ŘJ motoru) - synchronizace
P0167 Obvod vyhřív. Lambda sondy (řada válců 2, senzor3): porucha
P 1564 Řídící modul vstř. čerp. - požaduje snížení přívodu paliva
B1600 (angl.) něco s načtením kódu nevím přesně
P 1659 El. obvod vstř. čerpadla
Jinak samozřejmě mám přichystaný kanystr a zapalovač. Kdyby to bylo moje auto (jakože forda nikdy za žádnou cenu) už by to bylo v plamenech.
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

no, mne sa zase potvrdilo, co je to ten FoCom za zmetok, po tej peripetii s klucmi je:
P0167 Obvod vyhřív. Lambda sondy (řada válců 2, senzor3): porucha
zase jedna perla ducha tohto nedorobku.
v skutocnosti ide o chybu casovania vstreku (cize chybny predvstrek).

zda sa, ze to druhe cerpadlo ma problem same so sebou, akokeby niekto dal dole unasac z hriadele alebo co. tym padom je to zrele na komplet repas a novu kalibraciu.

navrhujem, vystikni jednotku z toho povodneho cerpadla a posli mi ju, adresa cez SZ.
tam je problem jasny, urobim koncak a bude.
paja
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 03 úno 2007, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: J.Č

Příspěvek od paja »

joe píše:na prisposobenie cerpadla KTSkou potrebujes specialny kabel, ktory zrejme nemas. prisposobuje sa cez CAN (piny 1-2-3), nie cez K-line (pin 9).

ak bolo cerpadlo vybrate z ineho auta, tak ho treba najprv prisposobit, potom sa mozme bavit o tom, kde este inde moze byt chyba.

No Joe přispusobit jde i normalnim kabelem aspon mě jo ale to asi víš,v jednotce asi bude špatnej tranzistor a chyba 0167 je špatně nastavevej předstik je třeba protočit motor a znova skusit na kolíky jestli to sedí už se mě to taky stalo stačí malo a nejde natočit je to ford povolit kolo a pootočit motorem nandat kolík do čerpadla a musí jít jinak ja měl špatnej klíč , to se kts kou určujě špatně když jsem dal druhej ,přizpusobil to nové čerpadlo tak maka jak má to stary čerpadlo zadřeno na tech rolnach nakaši Fordum zdar P.
fejmus
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 17 bře 2013, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od fejmus »

ahoj... 4 roky stary topic a opet stejny problem... TDDI po vymene cerpadla... jak prizpusobit? Lze KTSkou i obyc kabelem nebo potrebuju neco jineho? Lze ten imobilizer natvrdo vyradit? diky za vsechny odpovedi.
Odpovědět

Zpět na „Ford“