Stránka 5 z 11

Napsal: 21 čer 2011, 06:06
od Pája 19
Mám podobnou zkušenost jako "TK", ale na civilním autě. Nejdřív GX-tuning, pak LSC Brázdil a do třetice DP. Až sem byl poněkud překvapen stylem práce Richarda oproti předešlým...

Napsal: 21 čer 2011, 08:11
od jaykay
dle prispevku Foresta usuzuji, ze ho na tomto svete neco velmi sere a jeste se navic asi dost nudi, radim poridit si nejakou praci nebo, pokud jeste nema, tak zenskou a ono se to srovna :)

Napsal: 21 čer 2011, 09:26
od Forest
jaykay píše:dle prispevku Foresta usuzuji, ze ho na tomto svete neco velmi sere a jeste se navic asi dost nudi, radim poridit si nejakou praci nebo, pokud jeste nema, tak zenskou a ono se to srovna :)
Dovolim si dotaz: a Tebe nic nesere? Predpokladam, ze nesledujes deni kolem sebe, nesledujes politiku, nevnimas zmeny v projevu a chovani lidi kolem sebe, neregistrujes jak a v cem vyrustaji deti, ... predpokladam. Jen naprosty flegmatik (pro me ignorant) by nebyl nasrany. A konkretne z ceho jsem nasrany tu? Z toho, jak jsou lidi slepi nebo alespon kratkozraci, naivni, ignorujici. Drive nebylo moc sanci na vyber a uz vubec ne informace pripadne zkusenosti. Dnes toho je dostatek a presto se vrhaji lide smele do "sibenic", sami si hazeji klacky pod nohy (wallbash)

Co se nudy tyce, kdyz neni plne vyuziti (v praci), tak nekdo chodi na youtube (a jine stranky obsahujici streamvidea), nekdo sleduje zpravy nebo sport, nekdo kouka na porno. Ja sleduju toto forum.
Ohledne zensky se nestrachuj, tu mam, nicmene, netusim, jak by vyse uvedene dokazala vyresit zenska. Ale verim, ze Ty mi to reknes.
(pokud by se jednalo o to vybiti, ver, ze ho mam dost ... jak v podobe sportu tak i sexu , na ktery jsi se pokusil zajiste narazet).

Napsal: 21 čer 2011, 18:54
od MirekX
vy co si věčně stěžujete na cenu úpravy u dieselpoweru, zkušeli jste s tím třeba něco udělat? Vždy párkrát za rok si s Reeshou domluvím termín a cenu za den ladění, domluví se nás tady několik na úpravu, uděláme si tady bezva ladící den, pokecáme, poupravujeme, projedeme se, zaplatíme a večer si myslím jsme všichni spokojeni. Ano, je to bez brzdy ale nejsou to nějaký brurus úpravy kde by to bylo bez brzdy neřešitelné. Vyjde se tak vstříc i lidem co mají málo času na cestování za úpravcem. K dispozici je samo dílna s nářadím a jámou plus nějaký ten člověk v montérkách :D , když se vyskytne nějaký problémek třeba s regulací nebo tak něco.
Jenže to se člověk musí taky zvednout od bedny a něco pro to udělat, že?
Mimochodem, zhruba za 14 dní to budem pro velký úspěch tady ve východních čechách znovu pořádat..... :)

Napsal: 21 čer 2011, 19:34
od Pilan
tak tak Mirka muzu jen doporucit jednani na vybornou ochota sama byl jsem tam ladit Fabiu a nebyl problem ze nebyla brzda Richard to naladil super i bez toho takze pokud nekdo premysli idealni volba zajet do Tyniste vyplati se

Napsal: 21 čer 2011, 22:11
od fabiátor
Foreste on si na to musi prijit kazdej sam a nema smysl se rozcilovat. Strasne nerad bych, aby to tu vypadalo jak lacina reklama, ze DP je NEJ, NEJ, NEJ a bez chyby atp. Tak to totiz neni a troufam si tvrdit, ze to muzu hodnotit.

Osobne u mych uprav mam vyhrady, zejmena k mechanickemu provedeni nekterych komponent okolo hybridniho turba a jeho zvukovych projevu, ale faktem zustava, ze za cca 40.000 km najetych s hybridem se mi nestalo, ze by me auto nekde nechalo, nebo ze by cokoliv odeslo. Jo jednou mi sjela spona z hadice na vystupu kompresoru a trochu vic to pri vyssim tlaku sycelo, ale v klidu jsem dojel a problem vyresil. Toz tak.

Napsal: 22 čer 2011, 08:21
od Forest
@fabiator: problemy v mechanicke casti realizaci vim i z vlastni zkusenosti nicmene toto tema tykajici se softwarove casti a na to tema jsem se jeste nesetkal s vyhradama, protoze nositelem je vyhradne Richard

Napsal: 22 čer 2011, 17:41
od fabiátor
Forest píše:..... tema tykajici se softwarove casti a na to tema jsem se nejste nesetkal s vyhradama, protoze nositelem je vyhradne Richard
Souhlasim. Jen jsem mel za to, ze to tu neni jen o Risovi jako osobe, ale o fy Dieselpower :D Ostatne kvalitni soft je jen pulka uspechu a vetsina zakazniku bude hodnotit predevsim vysledny efekt.

Zkoumat, zda pripadny problem byl v softu, nebo v mechanickem provedeni, ci kde vlastne, kdyz to cele delala jedna firma, bude pravdepodobne jen jisty druh nadsencu ;)

Napsal: 26 čer 2011, 10:34
od culda
A TK je kdo ? jednou jsem si chtěl udělat úpravu u DP a závodník co tam jezdí upravovat mi řekl ,že to moje octa nevydrží ,tak komu pak tady věřit ?Kdybych tehdá nedal na toho závodníka tak už mám úpravu hotovou a mohl jsem mít dávno jasno

Napsal: 26 čer 2011, 11:09
od Vici
zásada číslo jedna : českým závodníkům nikdy nevěř ani nos mezi očima (LOL)

Napsal: 26 čer 2011, 11:29
od TK
culda píše:A TK je kdo ? jednou jsem si chtěl udělat úpravu u DP a závodník co tam jezdí upravovat mi řekl ,že to moje octa nevydrží ,tak komu pak tady věřit ?Kdybych tehdá nedal na toho závodníka tak už mám úpravu hotovou a mohl jsem mít dávno jasno
TK = Tomáš Král a jezdím FRS - D9. Nevím kdo ze závodníků ti dal takovou radu, ale já jsem to určitě nebyl. Jezdím k DP sám ladit a jsem spokojen. Vici : Svatá pravda ! Plně s tebou souhlasím.

Napsal: 26 čer 2011, 15:03
od culda
radu jsem dostal od Boček motorsport . prej mi nevydržej brzdy ,spojka ,čepy ,ložiska a turbo . octa 66 kw na to prostě není stavěná . Chtěl jsem úpravu 1.9 TDI 66kW -> 99kW/285Nm.

Napsal: 26 čer 2011, 15:06
od Jayson
A řekl jsi jim, že s tím nebudeš jezdit rally? :)

Oni na to mají asi jiný pohled než obyčejný smrtelník :)

Ale je jasný, že čím vyšší výkon auto má, tím musíš přizpůsobovat i brzdy a podvozek. O spojku bych se nebál, pokud je v dobrém stavu, ale pro klidný spaní stačí za 800Kč přeobložit.

Napsal: 26 čer 2011, 15:06
od mir77
Jo, to je rada nad zlato :D

Napsal: 26 čer 2011, 15:18
od culda
jasně ,že řekl .říkal jsem mu ,že to mam jen na běžný ježdění do práce ,ale ,že chci více koníků .