Stracanie vody - UZ som ZUFALY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9234
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ano to se kompenzuje a bere se to z přesahu pístu jak je psáno výše
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

cize to by mi mal povedat ten co mi bude brusit hlavu ktore tesnenie si tam mam dat ze?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

no nevim, pokud je to firma, tak ti zapusti sedla a a jsi na puvodni hodnote. presah pistu si musis zmerit, nebo ti teda rekne pouzij to co tam bylo
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je fakt, ale musí být záruka, že je motor původní a nebyl rozebírán...Radši přeměřit písty a použít nejvyšší rozměr....
nepropadat panice...
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

a je nejake postup ako zistit, vypocitat ake tesnenie tam dat?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9234
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

změřit přesah pístů
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

to viem ze zmerat, ale ako a ako to zosuladit s brusenou hlavou,,, urcite je nejaka tolerancia alebo nieco podobne
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9234
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

hlavu neřeš. přesah pístů a dle toho tísko
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

takze sme o nieoco mudrejsie-este viac zmateny, zapozical som si sadu a natlakovanie systemu a zistenie je nasledovne.
pri studenom motore som to natlakoval na 1,5 bar a tlak zacal po chvile jemne klesat-ale ziadny unik vody-ani v motore/zhavice boli von a po pretoceni ziadna voda/. potom som auto isiel prebehnut a zahriat, nasledne natlakoval na 2,5 a potom az na 2,7 baru/tlak si to drzalo, a pri druhom pokuse po 10min klesol o 0,2baru/. po vysrobovani zhavicov a pretoceni zas ziadny unik vody-NECHAPEM TO. jednoducho som ziadny unik vody nespozoroval, ani v interieri ani pri motore ani vo valcoch. tak som teda kupil nove viecko expanzky a vyskusam este to. neskor hodim aj video z expanznej hadicky/tam isli vzduchove bubliny/ :?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

tesnenie pod hlavu :roll:
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

sparco, ale myslis ze po natlakovani na 2,7baru by sa voda nemala objavit vo valcoch? podla man to je uz dost velky tlak na to, ak je v haji tesnie, aby sa tam voda objavila...
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

no takze povymene uzaveru expanzky vody vydrzala cca 500km a znova sa muselo doliat 1dcl.... pri tlakovej skuske som to natlakoval na 2,7baru, voda sa neobjavila vo valcoch ani nikde inde... nemam so skusit natlakovat este raz a na vacsi tlak? kolko to znesie aby nieco neroztrhlo?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

chlapci este par otazok, idem to tlakovat este raz, takze otazka:
č.1 na kolko barv max to mozem natlakovat aby som nieco "neurval"
č.2 mozem to tlakovat aj na zahratom beziacom motore?/alebo radsej na studemom a zahriatom ale vypnutom motore/
č.3 existuje nejaky anylyzator co zistuje pritomnost vo vyfukovych plynoch?
č.4 nenajde sa nejaky garaz majster/okoile LIPTOVA, respt ceskych hranic aby som to nemal na mile daleko/ ktory by mi zistil tnen unik a s istou povedal: ano robi to a presto tto treba opravit...

dakujem este raz
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Existuje přípravek na zjištění výf. plynů v chladícím okruhu, ale u TDI s MLS těsněním se to špatně prokazuje. Pokud ti neteče radiátor na nohy, tak máš v hájí těsnění pod hlavou, což už tady psalo X lidí.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
ALES
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 26 úno 2006, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO

Příspěvek od ALES »

Nečetl sem to tady celé. Ale asi řešíš stejnou závadu co sem měl já. Stejné projevy jak ty nachlup. Měl sem to na služebáku 2,2 diesel Mazda. Několikrát byla dole hlava napřed těsnění pak se svařovaly praskliny,vyměnilo se půl auta a pořád to stejné strácela se voda. V servisu už mě trvdily že si vymýšlím. a posadily mě mechanika co to dělal do auta že bude se mnou jezdit jestli si nevymýšlím. :D Časem té vody chybělo víc a víc až se to nakonec přidřelo a olej tekl výfukem ven.Auto se dalo znova do servisu a tam novej polomotor a hlavu,zbytek přehodily bylo to tam tři týdny a stálo to 190 000,-kč. 4 roky staré auto. U dalšího (měli jsme jich tam víc Mazda E 2200)se stalo to stejné jen jsme to nenechali dojít tak daleko a koupily na vraku starou hlavu za 15 (nová skoro 40) a nechali ji vyměnit a už problem nebyl. Problém byl v hlavě,v prasklině mezi vodou a sacím kanálem voda slzela nad ventil,píst to sál a válec to stačil bez problemu spalovat. Tím tlakování to nikdy nezjistily protože trhlina byla malá. V pozdějším stádiu závady to bylo poznat na barvě pístu shora byl světlej a stejně i výfukové potrubí u hlavy.
Naposledy upravil(a) ALES dne 05 lis 2011, 16:13, celkem upraveno 1 x.
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“