Stránka 5 z 8

Napsal: 09 zář 2011, 19:43
od hansdob
Ano to se kompenzuje a bere se to z přesahu pístu jak je psáno výše

Napsal: 09 zář 2011, 21:08
od jjuriss
cize to by mi mal povedat ten co mi bude brusit hlavu ktore tesnenie si tam mam dat ze?

Napsal: 09 zář 2011, 21:11
od dav55
no nevim, pokud je to firma, tak ti zapusti sedla a a jsi na puvodni hodnote. presah pistu si musis zmerit, nebo ti teda rekne pouzij to co tam bylo

Napsal: 10 zář 2011, 10:47
od jericho-3
To je fakt, ale musí být záruka, že je motor původní a nebyl rozebírán...Radši přeměřit písty a použít nejvyšší rozměr....

Napsal: 10 zář 2011, 21:05
od jjuriss
a je nejake postup ako zistit, vypocitat ake tesnenie tam dat?

Napsal: 11 zář 2011, 01:05
od hansdob
změřit přesah pístů

Napsal: 11 zář 2011, 09:13
od jjuriss
to viem ze zmerat, ale ako a ako to zosuladit s brusenou hlavou,,, urcite je nejaka tolerancia alebo nieco podobne

Napsal: 11 zář 2011, 09:19
od hansdob
hlavu neřeš. přesah pístů a dle toho tísko

Napsal: 21 říj 2011, 21:41
od jjuriss
takze sme o nieoco mudrejsie-este viac zmateny, zapozical som si sadu a natlakovanie systemu a zistenie je nasledovne.
pri studenom motore som to natlakoval na 1,5 bar a tlak zacal po chvile jemne klesat-ale ziadny unik vody-ani v motore/zhavice boli von a po pretoceni ziadna voda/. potom som auto isiel prebehnut a zahriat, nasledne natlakoval na 2,5 a potom az na 2,7 baru/tlak si to drzalo, a pri druhom pokuse po 10min klesol o 0,2baru/. po vysrobovani zhavicov a pretoceni zas ziadny unik vody-NECHAPEM TO. jednoducho som ziadny unik vody nespozoroval, ani v interieri ani pri motore ani vo valcoch. tak som teda kupil nove viecko expanzky a vyskusam este to. neskor hodim aj video z expanznej hadicky/tam isli vzduchove bubliny/ :?

Napsal: 22 říj 2011, 06:55
od sparco gti
tesnenie pod hlavu :roll:

Napsal: 22 říj 2011, 20:57
od jjuriss
sparco, ale myslis ze po natlakovani na 2,7baru by sa voda nemala objavit vo valcoch? podla man to je uz dost velky tlak na to, ak je v haji tesnie, aby sa tam voda objavila...

Napsal: 30 říj 2011, 12:32
od jjuriss
no takze povymene uzaveru expanzky vody vydrzala cca 500km a znova sa muselo doliat 1dcl.... pri tlakovej skuske som to natlakoval na 2,7baru, voda sa neobjavila vo valcoch ani nikde inde... nemam so skusit natlakovat este raz a na vacsi tlak? kolko to znesie aby nieco neroztrhlo?

Napsal: 05 lis 2011, 13:19
od jjuriss
chlapci este par otazok, idem to tlakovat este raz, takze otazka:
č.1 na kolko barv max to mozem natlakovat aby som nieco "neurval"
č.2 mozem to tlakovat aj na zahratom beziacom motore?/alebo radsej na studemom a zahriatom ale vypnutom motore/
č.3 existuje nejaky anylyzator co zistuje pritomnost vo vyfukovych plynoch?
č.4 nenajde sa nejaky garaz majster/okoile LIPTOVA, respt ceskych hranic aby som to nemal na mile daleko/ ktory by mi zistil tnen unik a s istou povedal: ano robi to a presto tto treba opravit...

dakujem este raz

Napsal: 05 lis 2011, 15:33
od dhfool
Existuje přípravek na zjištění výf. plynů v chladícím okruhu, ale u TDI s MLS těsněním se to špatně prokazuje. Pokud ti neteče radiátor na nohy, tak máš v hájí těsnění pod hlavou, což už tady psalo X lidí.

Napsal: 05 lis 2011, 16:09
od ALES
Nečetl sem to tady celé. Ale asi řešíš stejnou závadu co sem měl já. Stejné projevy jak ty nachlup. Měl sem to na služebáku 2,2 diesel Mazda. Několikrát byla dole hlava napřed těsnění pak se svařovaly praskliny,vyměnilo se půl auta a pořád to stejné strácela se voda. V servisu už mě trvdily že si vymýšlím. a posadily mě mechanika co to dělal do auta že bude se mnou jezdit jestli si nevymýšlím. :D Časem té vody chybělo víc a víc až se to nakonec přidřelo a olej tekl výfukem ven.Auto se dalo znova do servisu a tam novej polomotor a hlavu,zbytek přehodily bylo to tam tři týdny a stálo to 190 000,-kč. 4 roky staré auto. U dalšího (měli jsme jich tam víc Mazda E 2200)se stalo to stejné jen jsme to nenechali dojít tak daleko a koupily na vraku starou hlavu za 15 (nová skoro 40) a nechali ji vyměnit a už problem nebyl. Problém byl v hlavě,v prasklině mezi vodou a sacím kanálem voda slzela nad ventil,píst to sál a válec to stačil bez problemu spalovat. Tím tlakování to nikdy nezjistily protože trhlina byla malá. V pozdějším stádiu závady to bylo poznat na barvě pístu shora byl světlej a stejně i výfukové potrubí u hlavy.