Stránka 5 z 8
Napsal: 09 úno 2012, 18:44
od hranicka
Jak je to vlastně se sankcema? Pokuta jasný, doplatek spotřebky za nádrž nebo se automaticky předpokládá , že za celou životnost auta se jezdilo jen na nezdaněný paliva, takže když na tacháku uviděj 280000km, průměrná spotřeba 0,055l/km = 15400l*16kč = cca 246400kč

To by mě možná přesvědčilo, abych to příště už neudělal

Napsal: 09 úno 2012, 20:00
od slovacek.milos
hranicka píše:Jak je to vlastně se sankcema? Pokuta jasný, doplatek spotřebky za nádrž nebo se automaticky předpokládá , že za celou životnost auta se jezdilo jen na nezdaněný paliva, takže když na tacháku uviděj 280000km, průměrná spotřeba 0,055l/km = 15400l*16kč = cca 246400kč

To by mě možná přesvědčilo, abych to příště už neudělal

no raději si schovej spon tři mega bokem a na zbytek si vemeš půjčku, staví se i nové kriminály tak budeš mít sví 4 m2

Napsal: 10 úno 2012, 12:55
od Martincv
Jezdim uz roky pravidelne k nasim D sousedum pro LTO cena kolem 1 eura do kazde nadrze naleju trochu motoroveho oleje misto aditiv.
Zhruba za ty 3 roky co to provozuju nikdy se mi nestalo ze by to zamrzlo i ted v teplotach pod -20 pohoda chyta na drc
A pevne doufam ze moje stary Toledo TDI najezdi dalsi tisice kilometru bez zavady jako tomu bylo do ted.
Napsal: 10 úno 2012, 13:18
od slovacek.milos
Martincv píše:Jezdim uz roky pravidelne k nasim D sousedum pro LTO cena kolem 1 eura do kazde nadrze naleju trochu motoroveho oleje misto aditiv.
Zhruba za ty 3 roky co to provozuju nikdy se mi nestalo ze by to zamrzlo i ted v teplotach pod -20 pohoda chyta na drc
A pevne doufam ze moje stary Toledo TDI najezdi dalsi tisice kilometru bez zavady jako tomu bylo do ted.
a proč by to mělo zamrzat

to jako přijedeš na chatu kde topíš LTO bude mínus 27 a do neděle ho budeš rozmrazovat než si zatopíš?
LTO je na to aby nikdy nezmrzlo a topilo

Napsal: 12 úno 2012, 14:01
od sikin1987
kamos tam jede zase:D hele je pravda,ze z polska se muze dovest jen 20 l a z rakouska 240?
Napsal: 12 úno 2012, 14:04
od Jarda S.
ne všude je to po 20litrech
Napsal: 13 úno 2012, 06:30
od nogis
Přes hranice 20, ale co kluci jezděj do D, tak jim prodaj jen 240 na osobu. Možná to bylo myšlený takhle.

Napsal: 13 úno 2012, 12:59
od slovacek.milos
jak je to myšlený máš jedno
dovážet můžeš do čr 2O ltrů paliva mimo nádrž, co je nad 2O l celnící zabaví a vrátí po zaplacení spotřební daně,
převážet jako občan v čr můžeš max 24O litrů paliva, nádoby musí mít max 6O l, a nesmíš překročit celkovou přípustnou hmotnost auta,
někdo psal že fízlové v německu si potrpí i na stáří obalů max pět let

Napsal: 13 úno 2012, 16:02
od sikin1987
este,ze sem to nenechal smazat

Napsal: 31 bře 2012, 17:15
od MB diesel
Tak mne napadlo,když tady někdo jako MartinCV leje vyjetej olej jako aditivum,ten je přece černej jako bota,kór z dieslu.Nešlo by tím "přebarvit" ta červená barva z LTO?Zkoušel to už někdo?Kdyby to bylo celý do černa,tak by nic nepoznali,ne?

Napsal: 31 bře 2012, 17:16
od MB diesel
Tak?
Napsal: 31 bře 2012, 17:28
od radluk
to je k hovnu, to barvivo jde urcite zjistit chemicky, zmena barvy zrejme nic neresi.
Napsal: 31 bře 2012, 18:50
od MB diesel
radluk píše:to je k hovnu, to barvivo jde urcite zjistit chemicky, zmena barvy zrejme nic neresi.
No počkej,přece ssebou nevozí financové laboratoř...
Napsal: 31 bře 2012, 18:54
od Alficek
Jestli ti jde jen o odbarvení, funguje jedna věc, hlavně v létě - dát LTO do průhledného barelu na ostré slunce, za 2 dny je po barvě.
Napsal: 31 bře 2012, 19:40
od MB diesel
Super rada

Díky.Tak to bude asi podobné barvivo jako v oleji pro dvoutakty do pil a sekaček.Namíchaný benzín s tímto olejem taky po nějaké době na světle už není červený.