Studene zimni starty PD. Lze to opravdu vyresit???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
jak psal live 69 měl jsem tlaky(doufám že teď už po GO ne)
za studena-kolem 0stupňů kolem 17,23,18,22 po zahřátí 22,22.5,22.22.5 a auto šlo i v mrazu -10 na drc na všechny 4 válce
jinak mám ještě G2 TD a ten startuje v mrazu na prd.sou tam špatný vstřiky a málý tlaky(když mu šlapu tak vylítne měrka na olej takže kruhy).... 



SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
Je to kolikrát trapné, když známý, se kterým jsem byl v bazaru pro letitý Nissan Vanette 2,3 D Cargo, který používá v práci dealera mi před chvílí kvůli něčemu volal a se smíchem mi sdělil, že jeho obstarožní vůz jako jediný diesel chytil v baráku, kde jeho sousedi, vlastníci nejnovějších modelů koncernu nenastartovali. Už nemají úšklebky jako když jsem auto přivezl, a co s tím chci dělat... 

nepropadat panice...
a ještě k těm tlakům.teď jsem byl u live 69 a měřil jsem znova tlaky 150km po GO a naměřil jsem na všech 22,5 při nějakech 50stupních....tak nevim kde ty vaše hodnoty berete,nebo má live cinklej měřák... 

SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
Dnes so hodil do motora tie dlhšie žhaviče...misoVW píše: Skusal niekto rozdiely v studenych startoch s 25, 27 a 30mm zhavicmi?
tie čo som tam mal teraz (NGK - 12V) mali 24mm dĺžku žhaviacej časti a tie
dlhšie (BERU -11V) majú 29mm.
A test na baterke -> NGK za 5 sekund mali nazhavene cca 4mm z konca a
BERU za 5 sekund cca 10mm od konca...startoval som sice iba pri -4,
ale chytilo to krasne a bez dymu...uvidim aky bude start zajtra
rano (pri -8 az - 12)...
CAHA 125 kW TDI CR
jinak nově zbroušená hlava,nové vodítka,gumyčky na ventilech,zalapované sedla,nové kruhy (vůle novejch 0,35) tak už nevim.válce v krásným stavu....už to mrdám...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
mě to jde krásně na drc.teď bylo -10 a pohoda.jede to krásně všechno.live má na tom měřáku naměříno na své octě 24....tak zkusim měřit jiným...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
Milane, pokročil si nejak..?Huml píše:s tím olejem mě to napadlo taky, ale když díra na žhavič je přímo nad spalovací komorou, tak tím kroužky asi nezatopím a naplnit to plný olejem taky nejde, že, takže toto bude trochu problém, řeším to celkem intenzivně, víc budu vědět příští týdenTomas.cz píše:Napadlo mě dírou po žhaviči stříknout do válce a olej a změřit tlak ihned potom, jestli by se zvednul tak bude uník přes kroužky, jelikož olej to na chvilku utěsní. Ale nikdy jsem to nedělal u motoru s přímím vstřikem co má díru v pístu, naposled v komůrkový Astře kde není vybrání, nezkoušel to někdo?
CAHA 125 kW TDI CR
Taky bych to videl na ten merak. Ja si merak postavil taky doma a mam ho teda cinklej asi na vyssi hodnoty.krejča píše:a ještě k těm tlakům.teď jsem byl u live 69 a měřil jsem znova tlaky 150km po GO a naměřil jsem na všech 22,5 při nějakech 50stupních....tak nevim kde ty vaše hodnoty berete,nebo má live cinklej měřák...
