Studene zimni starty PD. Lze to opravdu vyresit???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

tomuto pánovi mozeme asi vsetci zavidiet...

http://www.youtube.com/watch?v=xhwZ0GbZ ... re=related
CAHA 125 kW TDI CR
Dejv212
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 28 dub 2009, 10:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

starty

Příspěvek od Dejv212 »

Pokud je to tak jak na te fotce tak to mluvi samo zasebe.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

davnejsie som mal passat AJM, mal okolo 350tis km a startoval tak aj pri -25°C ako na tom videu. :o
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

v -15 je pohoda startovat na cvaknutie aj umna ale takych -30 by som ho chcel vydiet ako nastartuje :D
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

jak psal live 69 měl jsem tlaky(doufám že teď už po GO ne) :x za studena-kolem 0stupňů kolem 17,23,18,22 po zahřátí 22,22.5,22.22.5 a auto šlo i v mrazu -10 na drc na všechny 4 válce :punk: jinak mám ještě G2 TD a ten startuje v mrazu na prd.sou tam špatný vstřiky a málý tlaky(když mu šlapu tak vylítne měrka na olej takže kruhy).... (noteeth)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to kolikrát trapné, když známý, se kterým jsem byl v bazaru pro letitý Nissan Vanette 2,3 D Cargo, který používá v práci dealera mi před chvílí kvůli něčemu volal a se smíchem mi sdělil, že jeho obstarožní vůz jako jediný diesel chytil v baráku, kde jeho sousedi, vlastníci nejnovějších modelů koncernu nenastartovali. Už nemají úšklebky jako když jsem auto přivezl, a co s tím chci dělat... :)
nepropadat panice...
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

a ještě k těm tlakům.teď jsem byl u live 69 a měřil jsem znova tlaky 150km po GO a naměřil jsem na všech 22,5 při nějakech 50stupních....tak nevim kde ty vaše hodnoty berete,nebo má live cinklej měřák... (wallbash)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

misoVW píše: Skusal niekto rozdiely v studenych startoch s 25, 27 a 30mm zhavicmi?
Dnes so hodil do motora tie dlhšie žhaviče...

tie čo som tam mal teraz (NGK - 12V) mali 24mm dĺžku žhaviacej časti a tie
dlhšie (BERU -11V) majú 29mm.

A test na baterke -> NGK za 5 sekund mali nazhavene cca 4mm z konca a
BERU za 5 sekund cca 10mm od konca...startoval som sice iba pri -4,
ale chytilo to krasne a bez dymu...uvidim aky bude start zajtra
rano (pri -8 az - 12)...
CAHA 125 kW TDI CR
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

jinak nově zbroušená hlava,nové vodítka,gumyčky na ventilech,zalapované sedla,nové kruhy (vůle novejch 0,35) tak už nevim.válce v krásným stavu....už to mrdám...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

krejča píše:a ještě k těm tlakům.teď jsem byl u live 69 a měřil jsem znova tlaky 150km po GO a naměřil jsem na všech 22,5 při nějakech 50stupních....tak nevim kde ty vaše hodnoty berete,nebo má live cinklej měřák... (wallbash)
to asi jo, protože s takovýma tlakama bys to jen tak nenatočil
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

mě to jde krásně na drc.teď bylo -10 a pohoda.jede to krásně všechno.live má na tom měřáku naměříno na své octě 24....tak zkusim měřit jiným...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Huml píše:
Tomas.cz píše:Napadlo mě dírou po žhaviči stříknout do válce a olej a změřit tlak ihned potom, jestli by se zvednul tak bude uník přes kroužky, jelikož olej to na chvilku utěsní. Ale nikdy jsem to nedělal u motoru s přímím vstřikem co má díru v pístu, naposled v komůrkový Astře kde není vybrání, nezkoušel to někdo?
s tím olejem mě to napadlo taky, ale když díra na žhavič je přímo nad spalovací komorou, tak tím kroužky asi nezatopím a naplnit to plný olejem taky nejde, že, takže toto bude trochu problém, řeším to celkem intenzivně, víc budu vědět příští týden
Milane, pokročil si nejak..?
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

trochu jo, ale rozřešení zatím nepřichází ;)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Tak sa potom nezapomen pochlubit ;)
CAHA 125 kW TDI CR
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

krejča píše:a ještě k těm tlakům.teď jsem byl u live 69 a měřil jsem znova tlaky 150km po GO a naměřil jsem na všech 22,5 při nějakech 50stupních....tak nevim kde ty vaše hodnoty berete,nebo má live cinklej měřák... (wallbash)
Taky bych to videl na ten merak. Ja si merak postavil taky doma a mam ho teda cinklej asi na vyssi hodnoty. :D Po Go by to asi melo ukazovat vice, nebo si to mozna jeste sedne.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“