Stránka 5 z 5

Napsal: 22 úno 2012, 19:38
od toby66kw
TDIfun píše:
toby66kw píše:Zakladatel tohodle tématu , má ATD v OI a chce 160-170ps.
VB turbo , nádech do turba ASZ-ARL, průduch do podběhu s A3 1,8T.
A bude tam 165ps jak malina, při tlaku 1,45durch.

Zdá se to někomu jako hardkord uprava :?

FMIC by to jistě sneslo , ale není to nutnost.
to by slo, puvodne jsem ale cetl neco o 190-200 konich, ted to je zmenene.
Já čtu furt 160-170ps , má to tak i u nás.

Těch 190-200ps bych za cenu zdravejch ALek a FMIC , nechtěl (rofl)

Napsal: 22 úno 2012, 19:38
od Kornout
TDIfun píše:
toby66kw píše:Zakladatel tohodle tématu , má ATD v OI a chce 160-170ps.
VB turbo , nádech do turba ASZ-ARL, průduch do podběhu s A3 1,8T.
A bude tam 165ps jak malina, při tlaku 1,45durch.

Zdá se to někomu jako hardkord uprava :?

FMIC by to jistě sneslo , ale není to nutnost.
to by slo, puvodne jsem ale cetl neco o 190-200 konich, ted to je zmenene.
Chiplá 130ka nemá 190-200PS to už by jsi ale mohl vědět, kdž na mě tak útočíš a ještě do toho taháte lidi co s mým názorem nemaj nic společného. Jinak k té tvé druhé odpovědi, 99% lidí nemá ani potuchy, co a jak mezi mnou a M funguje a je každýmu do toho houby. Věř tomu, že to mezi námi funguje dobře a jsme kamarádi, což u některých asi nefunguje. To ale rozebírat nechci, je mi do toho prd a každýmu taky.
Reagoval jsem jasně na výkon cca 170PS, což tu má XXX nachipovanejch 96kW Superbů, Passatů, Golfů, Oktulí, atd. A sám víš, jaký v tom maj kolikrát nalitý sračky. FMIC není zbytečný, to jsem neřekl, nicméně na tuto úpravu bych to nedramatizoval.
OT: toto téma už dávno není o ladění jistého 74kW auta, bohužel jde jen o bezdůvodný útok na něco jiného, každopádně jsem to ani vše nečetl a jen jsem se zasmál.

Napsal: 22 úno 2012, 19:47
od Octava
TDIfun píše:
toby66kw píše:Zakladatel tohodle tématu , má ATD v OI a chce 160-170ps.
VB turbo , nádech do turba ASZ-ARL, průduch do podběhu s A3 1,8T.
A bude tam 165ps jak malina, při tlaku 1,45durch.

Zdá se to někomu jako hardkord uprava :?

FMIC by to jistě sneslo , ale není to nutnost.
to by slo, puvodne jsem ale cetl neco o 190-200 konich, ted to je zmenene.
Kdepak od zacatku pisu 160-170 koni ;)

Napsal: 22 úno 2012, 20:12
od peug
Že bych se taky na něco zeptal? (rofl) no ne aby jste nevyšli ze cviku, (LOL) kolega zrovna píše bakalářku Komunikace v konfliktních situacích tak mu dám odkaz na tohle forum je zde hromady studijního materiálu (LOL)

Napsal: 22 úno 2012, 20:19
od Kornout
peug píše:Že bych se taky na něco zeptal? (rofl) no ne aby jste nevyšli ze cviku, (LOL) kolega zrovna píše bakalářku Komunikace v konfliktních situacích tak mu dám odkaz na tohle forum je zde hromady studijního materiálu (LOL)
(LOL)

Napsal: 22 úno 2012, 20:47
od tholis
Vysvetli mi jakto ze nema na vedeni FMIC, ale ma na turbo a chip s brzdou? :D O ostatnich vecich ani mluvit nebudu :D To ja uz do auta 2roky vrazim a jeste nemam ani chip, protoze furt jen vsechno pripravuju aby to melo smysl.

Jinak ptat se na rady kdyz si z tech rad vyberu jen to co se mi libi :? Nevim to se pak nemusim ptat ne? Vetsina lidi co ti psala at das FMIC jsou TDI hodne zbehli proto bych dal na jejich radu. ;)

Napsal: 22 úno 2012, 20:55
od nejsem-naivka
Je to jednoduchý, teď chce mít koně. Fmic mu je nepřinese teď

Napsal: 22 úno 2012, 21:13
od Octava
ja prece nechci hromadu konu, ale chci lepsi turbo aby melo rezervu na dalsi lazeni a k tomu adekvatni soft, nepotrebuju zadnou brutalitu :roll: ale jak jsem psal predtim byl bych rad kdyby byl vysledek aspon tech 160ps

Napsal: 22 úno 2012, 21:23
od TDIfun
Dnes jsem tady mel Fabii , mela VB turbo a chip od CHF...
Nameril jsem 153koni pri 20% zatezi melo IC 110st.
Daval se tam original a probehlo jeste mereni serie, 30% zatez retarderu 115koni a IC 55st...
IC na okte funguje lip, na VA 160 pujde.

Napsal: 22 úno 2012, 21:23
od tholis
Octava: Nevim no, ja bych zacal jak se ma. Kompletne udelat vse co se ma do top-stavu (brzdy, podvozek, motor), pak FMIC, spojku, brzdy a pak bch resil motor. Tohle je cesta kterou muzes jit aniz by si se musel ohlizet a resit ze neco nestaci. ;) Ale je fakt ze ja tou cestou zacinam jit 3rok a resim teprve spojku. Az ti neco odejde (v kolika konich co a jak to bude drahe necham na jinych) tak uz teprve nebudes mit penize. Poslouchal bych hlas vetsiny.

Ja jsem moc chudej na to abych riskoval, tak jdu "snad" bezpecnou cestou.

Napsal: 22 úno 2012, 21:29
od Octava
tholis píše:Octava: Nevim no, ja bych zacal jak se ma. Kompletne udelat vse co se ma do top-stavu (brzdy, podvozek, motor), pak FMIC, spojku, brzdy a pak bch resil motor. Tohle je cesta kterou muzes jit aniz by si se musel ohlizet a resit ze neco nestaci. ;) Ale je fakt ze ja tou cestou zacinam jit 3rok a resim teprve spojku. Az ti neco odejde (v kolika konich co a jak to bude drahe necham na jinych) tak uz teprve nebudes mit penize. Poslouchal bych hlas vetsiny.

Ja jsem moc chudej na to abych riskoval, tak jdu "snad" bezpecnou cestou.
brzdy predek + zadek komlet novy,podvozek komplet pera + tlumice novy, spojka cca. rok zpet nova... ;) prez leto se budou delat ramena tzn puky z Cupry atd... takze tak ;)

Napsal: 22 úno 2012, 21:31
od Thomy
Kornout píše:Hmm, malej, tj pod nosníkem, obklopenej plasty, tak to je průtok vzduchu minimální účinost malá. Origo FRS bude tlačit tak 1.3bar v létě nebude problém jít s teplotou přes 60st. Lepší Ic by neuškodil, možná by stačilo udělat lamely do plastového nadkolí, tak aby jimi na cooler nelítal borbel, ale zároveň procházel vzduch.
Pokud máš v plánu chipovat tak FMIC pořeš určitě, s tím tvým turbem budeš tlačit 1.5bar v pohodě a to už je na znát.
Citace z http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=75

Kornoute, si trochu protiřečíš. Nebo to ty zkušenosti za tu dobu +/- 4let?

Napsal: 22 úno 2012, 23:26
od Kornout
Thomy píše:
Kornout píše:Hmm, malej, tj pod nosníkem, obklopenej plasty, tak to je průtok vzduchu minimální účinost malá. Origo FRS bude tlačit tak 1.3bar v létě nebude problém jít s teplotou přes 60st. Lepší Ic by neuškodil, možná by stačilo udělat lamely do plastového nadkolí, tak aby jimi na cooler nelítal borbel, ale zároveň procházel vzduch.
Pokud máš v plánu chipovat tak FMIC pořeš určitě, s tím tvým turbem budeš tlačit 1.5bar v pohodě a to už je na znát.
Citace z http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=75

Kornoute, si trochu protiřečíš. Nebo to ty zkušenosti za tu dobu +/- 4let?
1,5bar s VA tlačit nebude. Nejdřív si přečti pořádně co jsem tu psal a napiš konkrétní radu, než se snaž bejt chytrej ve smečce. (LOL)

Napsal: 23 úno 2012, 09:48
od Thomy
Kornout píše:
Thomy píše:
Kornout píše:Hmm, malej, tj pod nosníkem, obklopenej plasty, tak to je průtok vzduchu minimální účinost malá. Origo FRS bude tlačit tak 1.3bar v létě nebude problém jít s teplotou přes 60st. Lepší Ic by neuškodil, možná by stačilo udělat lamely do plastového nadkolí, tak aby jimi na cooler nelítal borbel, ale zároveň procházel vzduch.
Pokud máš v plánu chipovat tak FMIC pořeš určitě, s tím tvým turbem budeš tlačit 1.5bar v pohodě a to už je na znát.
Citace z http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=75

Kornoute, si trochu protiřečíš. Nebo to ty zkušenosti za tu dobu +/- 4let?
1,5bar s VA tlačit nebude. Nejdřív si přečti pořádně co jsem tu psal a napiš konkrétní radu, než se snaž bejt chytrej ve smečce. (LOL)
Já si nepotřebuju nic dokazovat ve smečce, sám píšeš, že v sérii neni problém přes 60°C tak co potom s ostrym chipem? Nedej bože s nějakou nalejvárnou (LOL)

Napsal: 27 úno 2012, 09:29
od zajac
subz3ro_tdi píše: ... plniaci tlak nechaj adekvatny tomu medzichladicu co tam zatial bude (tzn. max tych 1,3baru)
Ja mám 1,45 a robil som veľa meraní a max. som nameral 68,5 pri vonkajšej teplote 33,5 °C
Tu som aj písal:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 8&start=15
alebo:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=[url]
Z mojich skúseností z meraní by som povedal že asi najhoršie je to na 3° príp. 4° do kopca kedy rýchlosť (prúd. vzduchu cez IC) je relat. malá, ale motor je v záťaži. Samozrejme záleží aj na vonkajšej teplote.
Keď som ten istý kopec išiel na 3° a potom som sa otočil a znova na 5° tak teplota šla hneď dole. Je ale pravda že na 5. som nemal na podlahe - nebolo treba. Každý normálny človek by ale ten kopec šiel na 5° cca 1900 ot. = 90 km/h a nie na 3° (neviem koľko ot. to bolo)
Určite jazdí veľa 130PS Golfov, Okt., ... načipovaných na +- 160ps bez problémov, ale súhlasím že je to na doraz :( Bude asi záležať ako sa tomu "šlape na krk". (noteeth)