Stránka 42 z 44
Napsal: 12 srp 2013, 20:13
od Jarda_6
Já jsem nedávno zaslepil na Ducatu s motorem 2,2. Kontrolka nesvítí, motor táhne odspoda o poznání líp a spotřeba klesla skoro o půl litru.
Napsal: 28 zář 2013, 04:28
od Kundy
Ahoj neznáte někdo někoho z okolí Kutné Hory kdo by mi upravil soft po zaslepení EGR? Díky
Napsal: 03 říj 2013, 17:17
od aughostino
moze mat toto vplyv na vyssiu spotrebu a dymivost?
octavia tdi 66kw

Napsal: 03 říj 2013, 17:42
od chipmann
Ne
Napsal: 05 říj 2013, 21:48
od dav55
za me ne
Napsal: 17 říj 2013, 22:31
od Black_
prosím o radu jak omezit Vagem EGR 1.9 TDI 66KW AGR
Předem děkuji
Napsal: 17 říj 2013, 22:46
od dzonyy
Podľa mňa áno, ak EGR-ko ne je riadne uzavreté, alebo sa pri pohybe zasekáva,može dymiť-častá závada
Napsal: 17 říj 2013, 22:48
od dzonyy
Black_ píše:prosím o radu jak omezit Vagem EGR 1.9 TDI 66KW AGR
Předem děkuji
No VAGom to asi neobmedzíš, ostáva zaslepenie, už sa to tu riešilo, napr kukni
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 99e3dc8f4b
Napsal: 17 říj 2013, 22:58
od Tomas.cz
U AGR omezit jde.
Napsal: 24 říj 2013, 10:37
od LukasVep
Zdravím hoši, EGR jsem vymontoval, hadičky zaslepil šroubkama, místo egr dal zaslepku i na vyfukové svody... Auto má větší tah od spodu a spotřeba........ nevím..... zatím jezdím po měste a někdy mi ukáže 5,0 a někdy 6,4 takže to ted nemužu říct asik až časem....
Jedná se o O1 rv:1998 66kw AGR najeto 397tis....

Sání bylo extremě zanesené tak jsem to vyčistil....
Můj osobní pocit z jízd je že výkon je lineární a ve vyšších otáčkách nevím jestli to není lenivější..
Mluvoilo se tu o nouzovém režimu řady1... absolutně nevím jak to zjistit
Ale auto jede.. nic nehází na palubce.
Otázka je.... lze něak oživit turbo ve vyšších otáčkách nebo výkon mi zůstal a je to pouze milný pocit.. díky za odpověď jestli budete chtít fotky rád je sem dám.
Napsal: 28 říj 2013, 22:08
od Touran
Cau. Mam touran 09 motor BMM. Udělal jsem zaslepení a odšrouboval i klapku. Chyba vyskočila. Po přečtení toho všeho tady mě napadlo, že pokud ŘJ prověřuje funkci EGR přes váhu, tak co kdyby si EGR přisál vzduch přes standartní otvor (tam kde je teď záslepka) hadicí s air boxu?Nebo je lepší to vyřešit SW?
Napsal: 29 říj 2013, 09:36
od FandaTDI
omezit to jde i u některejch PDček (a dokonce berou i stejnej login - 12233 ), přizpůsobení kanál 3 zvednout na max. (myslim, že 33768, já tam vždycky plácnu víc a při testu se to srovná...), ale nevim jak moc to přivírá v reálu...
Touran píše:Cau. Mam touran 09 motor BMM. Udělal jsem zaslepení a odšrouboval i klapku. Chyba vyskočila. Po přečtení toho všeho tady mě napadlo, že pokud ŘJ prověřuje funkci EGR přes váhu, tak co kdyby si EGR přisál vzduch přes standartní otvor (tam kde je teď záslepka) hadicí s air boxu?Nebo je lepší to vyřešit SW?
To nezní jako úplně blbej nápad (a teoreticky by to taky hodně mírně mohlo přispět k redukci NOx pouze díky teplejšímu vzduchu/jeho menšího množství a přitom stále částečně plnit funkci rychlejšího zahřátí motoru), ale asi bude problém v rozdílech tlaku, protože spaliny jsou tam cpaný "náporově", nevim, jestli by pomohl třeba nějakej zpětnej ventil, ale kdyby si to místo spalin přisávalo jen teplej vzduch odněkud z mot. prostoru (ideálně přes vlastní vzduch.filtr), nemuselo by to bejt marný...
Napsal: 29 říj 2013, 19:51
od Touran
Myslím, že s tím tlakem by problém nebyl. Protože se domnívám, že když je EGR v činosti tak se přistavuje i klapka v sacím potrubí a vzniká podtlak. A motor pak saje spaliny.
Napsal: 02 lis 2013, 19:32
od Touran
Tak jsem to dneska prubnul. Výfukovou stranu jsem zaslepil. A stranu od EGR zaslepil taky a nechal tam díru jen 14mm přes kterou motor v určitých otáčkách slyšitelně nasával. Tím jsem chtěl nasimulovat odpor hadice která by vedla do airboxu. Ale zase na to přišel a hlásil motor do dílny. Možná to chce tu díru větší. Musí to být asi průměr stejný jak to potrubí. Tak si dovedete představit kolik toho výfukového smradu ten motor saje. A EGR je otevřený během jízdy skoro stále. Buď víc nebo míň. Pořád to reguluje. Zavřený je jen když je motor zatížený a tlačí turbo. Asi to ale vzdám a zajedu s tím na soft.
Napsal: 03 lis 2013, 08:09
od Tomas.cz
Taky proto mají Euro-4 motory škrtící klapku, dřív stačil jen odpor turba aby se plyny stačily samy přetlačit zpět do sání, ale tady je už potřeba na volnoběh sání uměle zaškrtit aby motor mohl sosnout plyny přes egr
Např SDi motory měly klapku v sání už dávno tam není turbo tak by šlo recyklovat blbě, už i starý Transit 2.5D měl mechanicky ovládanou klapku.
Zajeď na úpravu sw a máš klid.