Stránka 43 z 44
Napsal: 12 lis 2013, 20:09
od patrafrix
Já jsem zaslepil egr jak na parohách, tak i na ventil zespodu jsem praskl záslepku, více méně v klidu, vyměnil jsem trysky (s764) a nechal je seřídit v servise bosch, samozřejmě spotřeba se s nížila a o dost, výkon šel nahoru, vyčistil jsem sání, bremzákem a vypálil, vyškrabal.... dal nové těsnění pod sání. PROBLÉMY : zespodu ventilu pořád nějaká ta slintačka oleje, motor olej nežere, takže si to turbo asi ten olej brat nebude. a začalo to padat do nouzáku, více méně se mi to zhoršuje... a je to častější.
Napsal: 12 lis 2013, 20:13
od patrafrix
budu muset asi udělat soft. ale ničeho z toho nelituju, motoru jsem jen pomohl

. kdyžtak hodte nějakou radu, díkes
Napsal: 08 pro 2013, 15:53
od Hanny
Ahoj mám dotaz ohledně zaslepení egr.Pokud egr zaslepím svítí kontrolka emise do dílny.Pokud to nechám odstranit softem nebude to pak nějak blbout třeba padat do nouzáku.Abych odstraněním map nenadělal víc škody než užitku pro motor.Máte to někdo vyzkoušené na těch autech co už poznají že je egr off.Jedná se octavii1 tdi 66kw alh r.v.2004Díky moc všem za odpověd a radu.Díky
Napsal: 09 pro 2013, 23:50
od dav55
další námět pro reportéry CT.
Napsal: 10 pro 2013, 02:02
od Sayllo
Hanny píše:Ahoj mám dotaz ohledně zaslepení egr.Pokud egr zaslepím svítí kontrolka emise do dílny.Pokud to nechám odstranit softem nebude to pak nějak blbout třeba padat do nouzáku.Abych odstraněním map nenadělal víc škody než užitku pro motor.Máte to někdo vyzkoušené na těch autech co už poznají že je egr off.Jedná se octavii1 tdi 66kw alh r.v.2004Díky moc všem za odpověd a radu.Díky
Na ALH ti nema moc co rozoznat ci egr ide alebo nejde pokial je privodna hadica nepriedusne upchata a solenoid je stale funkcny a pripojeny.
Pokial to das zavret v ecu, tak prave vtedy sa vyhnes tym pataliam ako kontrolka nejaky ten nudzak atd... Je to, nazvyme to, profesionalne riesenie.
Napsal: 07 pro 2014, 22:21
od lokoc2
Mám Seat Toledo 2/ 1.9TDi/ 81kw/ motor AHF ... já si našel šablonu záslepky na netu např.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fa51b6cbe5
až se potom nezdržuju, udělal jsem ji silnou 4mm (pořád se tu řešilo 3, 4 nebo 5mm) já zvolil 4mm, jsem si změřil šuplerou, až mám dost závitu na výfukovém potrubí, 5mm už by bylo asi moc.Odpojil jsem tu podtlakovou hadičku od EGR a zaslepil ji, tak jak se to tu popisuje. NA VagComu jsem se potom díval a chybu to zatím nepíše, spotřeba šla taky o něco dolů. Zatím mám najeto tak 30 km od úpravy, ale myslím, že dobrá volba, menší spotřeba a myslím, že to je i trochu živější.
Napsal: 23 bře 2015, 09:19
od Roy Jones jr.
Mě z těch dvou direk v EGRu tekl olej,tak jsem EGR zaslepil nahoře i dole + ucpal hadičku..olej z direk tekl dál,sice o malinko méně,ale furt to byla olejnička..nechápu proč,když byl zaslepený. A k tomu asi po roce od zaslepení začalo padat turbo do nouzáku,tak jsem ho vyndal a vyčistil a už zase šlape..zaslepení egru jsem zrušil a v autě vozím hasící sprej,kdyby olej chytnul na výfuku

4litry za novej egr se mi dávat nechce
Napsal: 23 bře 2015, 11:50
od vlacek
olej se ti tam dostane prez turbo z casti co ti tlaci vzduch do sani a ne ze spodu co jsi zaslepil
Napsal: 03 dub 2015, 16:01
od Golf-GT
lokoc2 píše:Mám Seat Toledo 2/ 1.9TDi/ 81kw/ motor AHF ... já si našel šablonu záslepky na netu např.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fa51b6cbe5
až se potom nezdržuju, udělal jsem ji silnou 4mm (pořád se tu řešilo 3, 4 nebo 5mm) já zvolil 4mm, jsem si změřil šuplerou, až mám dost závitu na výfukovém potrubí, 5mm už by bylo asi moc.Odpojil jsem tu podtlakovou hadičku od EGR a zaslepil ji, tak jak se to tu popisuje. NA VagComu jsem se potom díval a chybu to zatím nepíše, spotřeba šla taky o něco dolů. Zatím mám najeto tak 30 km od úpravy, ale myslím, že dobrá volba, menší spotřeba a myslím, že to je i trochu živější.
by mě zajímalo o kolik jsi dole se spotřebou

zaslepoval jsem EGR na 8 autech a spotřeba stejná nebo je tam zanedbatelnej rozdíl, u rotačky ti to chybu nehodí, když jsem nedávno vyhazoval EGR ze svý octavie tak jsem ho druhej den ještě za 1000 kč prodal, pak odešlo turbo, a jak se pěkně vyndávalo když tam nic nepřekáží

Napsal: 06 dub 2015, 20:25
od JHBullit
kdyz se zaslepuje egr nechavate v aute dal ten chladic spalin nb co to je nebo ho davate taky pryc?
Napsal: 07 pro 2015, 11:40
od KUBAMIKLAS
Zdravím kluci,měl bych dotaz. Mám TDI AXRko 2002 a EU3 podle TP jak jeden zdejší člen co se ptal a já se chci zeptat,zda je uplně to samé zda mám zaslepenou jenom podtlakovou hadici a nebo celý EGR ? EGR mám průchozí,jen s podtlakem a před ním chcípací klapku. Jednou jsem zaslepil pouze tu hadičku,najezdil přes 7 000km a bez chyby EMISE,akorát mě štvalo že začalo víc hvízdat turbo,tak jsem kuličku oddělal ( ted jak mám EGR ON,tak krásně ticho ). Má to nějakou spojitost ? Je nějaká možnost že přes hadičku to chybu nehodí a přes ucpání celého EGR třeba ano ? U mého motoru to bude asi fuk,když je egr bez vestavěné klapky,ale i tak. Snad to pochopíte

Děkuji
Napsal: 07 pro 2015, 13:02
od UchoTD
Ano ked je zavrete egr je pocut viac hvizdat turbo

Napsal: 07 pro 2015, 13:28
od KUBAMIKLAS
A tak pokud mám ucpaný EGR i kdyby jenom přes hadičku,tak lze poznat zda to vyhodí chybu EMISE nebo to teprve má větší vliv,když je uzavřený EGR přímo záslepkou ? Je mě zajímalo jestli je šance že to vyhodí chybu jak dám plech nebo už po zaslepení podtlaku je jasné že nic,když po takové porci nic nevyskočilo ? Mě jen tak zajímalo zda to právě neupravil v jednotce někdo předemnou

Napsal: 07 pro 2015, 18:14
od UchoTD
Ak je egr tesné na 100% tak je vysledok rovnaky ci zaslepis hadicku alebo fyzicky trubku veducu do sania.
Napsal: 07 pro 2015, 18:45
od m.a.r.e.k
osobne by som to nezaslepoval. podla mna to nema ziaden vyznam .