Stránka 44 z 44

Napsal: 07 pro 2015, 18:55
od STIB
Uprav soft při studenem on a pri teplem off.

Napsal: 08 pro 2015, 00:08
od UchoTD
A este mu povec ako na to ..... ;)

Napsal: 08 pro 2015, 09:06
od NOVON
Chlopi a jak je to s tím udělátkem EGR PIPE KIT nebo jak se to jmenuje.Je instalace a funkčnost bez problémů?Mám staré AGR-ko..Hadičku mám od EGR odpojenou,ale nejsem si jist,zda těsní na 100%..Občas mám kolem 3000 ot propady výkonu..

Napsal: 08 pro 2015, 10:03
od KUBAMIKLAS
UchoTD Děkuji za vysvětlení,to jsem přesně potřeboval :)
m.a.r.e.k U mě to zaslepení mělo dost velkým význam a řeknu vám proč :) Samotný ventil je asi KO nebo netěsní,nevím,ale i po zaslepení hadičky s emi chod motoru výzazně zlepšil a to dost. Motor hodně vibroval,výměna spojky ( setrvák vykvedlaný ) a vibrace ustály,ale na chvíli..po asi 3 000km znovu. Ted jak mám zaslepeno a jezdím tak bez jakékoliv vibrace,prostě tam kde to vibravalo tak ted ticho. Ale to je jen tak bokem,mě jen zajímalo zda výjde stejně zaslepení jak podložkou tak třeba ucpání hadičky kuličkou a to už vím,Díky chlapi :)
NOVON Řekl bych že tím kitem vyřadíš doběhovou klapku,která je součástí samotného EGRu,takže když auto chcípneš,mělo by se ti víc zatřepat.

Napsal: 08 pro 2015, 10:21
od NOVON
KUBAMIKLAS: Já ještě chcípací klapku nemám,mám jedno z prvních AGR..

Napsal: 08 pro 2015, 10:34
od KUBAMIKLAS
NOVON Nevím jestli ti poradím,ale počkej na někoho zkušenejšího :D Já mám totiž PD ( to víc EKO ) a mám zvlášt jak klapku tak samotný EGR,takže to mám takové jednoduché,ale u tebe i na AGR by měla být. Za EGR je takové napínací táhlo,které hýbe vnitřní klapkou a na něj je přiveden podtlak a řekl bych že to je ono,ale na 100% ti to neřeknu :)

Napsal: 08 pro 2015, 12:20
od NOVON
Kubamiklas: Mám auto 6/97 a tam právě ještě ta klapka není,mám jednu z prvních sérií O1 s motorem TDI,ještě 3 kladkový rozvod apod..
No o to nic,ale zajímalo by mě na tom EGR PIPE KITu,jak je opracovaný povrch na nasazení hadice sání,jestli se hadice neprodře apod. Dle obrázku to není zřejmé..

Napsal: 08 pro 2015, 15:13
od STIB
UchoTD píše:A este mu povec ako na to ..... ;)
Někdo to tady dělá.Musím to najít.

Napsal: 08 pro 2015, 18:24
od STIB

Napsal: 09 pro 2015, 10:54
od KUBAMIKLAS
NOVON Tak pokud máš tu verzi bez klapky,tedy první motor hned po tom co byl v MK3jce,tak bych řekl že se tím nic nezmění. Pokud máš samotný EGR a máš odpojenoý vlastně podtlak a nasezený šroubek/ložiskovou kuličku,tak po PIPE kitu to bude tak i tak stejné,protože PIPE tuším vývod na podtlak nemá ( jen někteří ho dodělávali co jsem viděl ) takže by měla fuknce motoru zůstat zachována. Já mám EGR totiž uplně průchozí ( jak PIPE ) akorát před ním mám klapku kvůli doběhu motoru a ALH,ASV,....až po ARL motory měly klapku vestěvnou přímo v EGR řízenou podtlakem,takže pokud dáš PIPE nebo rovnou EGR zaslepíš podložkou,tak si myslím že to výjde uplně stejně,ale to mě musí opravit ti zkušenější :)
STIB Upravené to asi už někdo upravil předemnou,protože i když jsem na to najezdil 7 000 km,tak bez chyb EMISE a dokonce ani diagnostika neukazovala závadu,nechápu to,ale s EGR to jelo fakt nahovno když to přeženu a bez něj to jede krásně kultivovaně,jde krásně do otáček bez nějakých vibrací...za mě je ten EGR špatný a špatně těsnil.

Napsal: 09 pro 2015, 15:20
od NOVON
kubamiklas: Mno tak EGR PIPE KIT je pro mě utopie,bo jsem dnes zjistil,že mám sání a EGR v jednom kuse jako celek..EGR samostatně nedemontovatelný.

Napsal: 09 pro 2015, 15:24
od Pája 19
Si kup sání z novějšího modelu. Ladiči ho maj stejně hozený v koutě. Včetně mě. A to nejsem žádnej ladič...

Napsal: 13 pro 2015, 12:51
od KUBAMIKLAS
NOVON Ano,proto jsem to myslel tak,že když ted máš na EGRu zaslepený podtlak kuličkou/šroubkem,tak pak budeš na uplně stejné fázi jako když dáš ten PIPE,čili PIPE vývod na podtlak nemá,takže budeš muset zaslepit podtlak tak i tak. Jenom jak jsem zminoval,někteří si ten vývod na něj do pipu přímo udělali a nebo jak tvrdí kolega Pája19 :)

Napsal: 25 dub 2016, 18:27
od KUBAMIKLAS
Zdravím kluci,měl bych ještě jeden dotaz,jelikož jezdím delší dobu na kuličku v podtlaku tak jsem se rozhodl že teda EGR demontuji,vyčistím a zaslepím,ALE mám dotaz na jednu věc. Mám novější PDčko (EGR byl OFF a bez chyby,tak snad ) a mám v plánu tedy zaslepit 2mm plechcem přímo pod EGR,ale pod EGR mi vede koleno přímo ke CHLADIČI SPALIN. Může se něco stát když umístím záslepku přímo pod EGR ? Neodpálím ten chladič nijak ? Nebo vlastně bude fungovat pořád stejně a nic tam nezničím. Než něco zkazit,to radši tu záslepku oželím. Děkuji mnohokrát :)

podvodnici auto

Napsal: 20 kvě 2016, 22:20
od slunickoooo