Stránka 45 z 185
Napsal: 24 črc 2012, 14:12
od Jayson
ty krávo

napsala ta mrcha vůbec nějakou chybu?
Napsal: 25 črc 2012, 09:38
od Diletant_a_Laik
napsala cervenou olejnicku na dalnici, ridicka si od tri muzskych spolujezdcu nechala poradit, ze uplne v pohode, 300 km ze jeste muze jet a pak je potreba dolejt olej. vydrzel jeste 10 kilaku nez se zastavil. dobra rada nad zlato. letos uz druhy auto, ze kteryho vypoustim olej spachtli
Napsal: 25 črc 2012, 12:36
od jericho-3
Marně vždy lidem vysvětluji, že ČERVENÁ kontrolka je průser..a když je to olejnička průser už probíhá..Že když je to žlutý, jde ještě něco dělat, je to jako na semaforu..Ale je to pořád stejný, stejný, stejný..Nejdřív je každý chytrý a pak čumí jako tele na nová vrata..A je to taky tím, že jsou lidé líní jako vši. Ono zastavit, zavolat /co tehdy když nebyly mobily?/ a počkat..To ne, co kdyby museli použít nohy..

Napsal: 25 črc 2012, 13:09
od borelli
To měnila olej v pravidelných intervalech po 100.000km nebo po 10 letech provozu ?
Napsal: 25 črc 2012, 19:21
od Diletant_a_Laik
po vyslechu majitelky a obhlidnuti auta to vypada na kombinaci kripl/zlodej servisak+nafta v oleji+silne presvihnutej interval. kdyby ji aspon ty blbci neradili, ona zastavit chtela

mimochodem dole v
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=77195
jsem resil jeji druhy auto. co kara to perla
Napsal: 25 črc 2012, 20:32
od Míšánek
Pradon za ten výraz, který teď použiju, ale ti borci, co s ní jeli v tom autě jsou pěkní šulini

být na jejich místě, tak se teď přinejmenším hodně, ale fakt hodně stydím.... ...už jenom sám před sebou. Jako bych ale viděl tu situaci živě a namachrované výrazy v jejich ksichtech se slovama "jee, z toho si nic nedělej" "Jasně, to v klidu můžeš jet, věř mi, přece se v tom vyznám"
Tfuj
Napsal: 26 črc 2012, 08:38
od TDIPOWER
No pánové, trvalo mi dvě směny, než jsem to přečetl.....a ...... dobrý. Sranda do té doby, než si člověk domyslí možné následky. Je to fakt MASAKR! Přeji pevné nervy při Vaší další automechanické činnosti!
Něco tady od nás....
http://zpravy.idnes.cz/po-ctyrproude-si ... zpravy_jog
Napsal: 26 črc 2012, 09:55
od jericho-3
Tady je právě vtip v tom, že to chybějící ukotvení per /podkova/ umožnuje tuto jízdu vcelku bez problémů..Prostě Tatra je geniální. Jelikož firma Tatra za války na žádost Wehrmachtu stvořila T 111 , jistě tuto výhodu v boji využili i vojáci Wehrmachtu.. Pro laika děs, pro Tatrováka ..prostě Tatra.

Napsal: 26 črc 2012, 10:00
od Tomas6
Vojenske tatry mohly bezne jezdit bez jednoho ci vice kol.Ja kdysi v usti nad orlici rozerval pneu a cestu bez jednoho kola jsem absolvoval az do kromerize.
Napsal: 26 črc 2012, 10:06
od jericho-3
Já viděl valit T 111 takovou rychlostí bez předního kola, že jsem si říkal, jak to utáhne v zatáčce tím jedním kolem když ty 4 jej tlačí rovně... Na tom snímku nemá ani buben, takže se klíč přetočí , ale ostatní okruhy to zvládnou..

Napsal: 26 črc 2012, 11:13
od bombastiq
jericho-3 píše: jak to utáhne v zatáčce tím jedním kolem když ty 4 jej tlačí rovně
je to jak s internacionálem ten má v zadu 4 hnaný dvoumontážky
točnu posunutou o 40cm dozadu a kola ůplně vepředu
na kruháku skáče a jede rovne , finta na do je že do velké zatáčky (kruhák)šlapeš na motorovku , do malé jedeš bez plynu
jak se dotkneš plynu tak se smejkáš rovně

Napsal: 26 črc 2012, 13:35
od jericho-3
Já to pamatuju s V3S v terénu, v blátě, kde kolikrát zatočit jak píšeš šlo jen bez plynu..Ale to se sotva lezlo..
Napsal: 26 črc 2012, 19:58
od NEVO
ked tu spominanet zatacanie na V3S,
ja ked som bol na vojne bol pri nas na KVK jeden typek a ten nejak neubral do zakruty plyn a "sejmul" betonovy stĺp este ze na nom neboli uz ziadne kable

Napsal: 26 črc 2012, 21:18
od jericho-3
Jo, chvátat v těchto podmínkách se nemá, já i když prší mám staženou na motorce prdel a mám přitom 3 kola..Ale jsou experti, kteří jsou v těchto podmínkách ve svém živlu...
Napsal: 27 črc 2012, 11:39
od hubo44
Sused že mu trasie predok Fabia.
