vloni kamarád na čistou ekonaftu zamrznul. při -15 sice nastartoval, ale neodjel. Dopadlo to tak, že dojel do tepla na kanystřík, nádrž a celý vedení nafty gelový. (octa PDčko s čerpadlem v nádrži) Co jsme zkoušeli, tak do těch cca -8 to je celkem OK, i když ty starty jsou nic moc. Pokud hlásili větší mráz tak jsme dotankovávali naftu a vpoho.
Teď jsem koukal a BIO 100 mají KM-Prona Býšť u Hradce Králové a kdysi jsem jel kolem čerpačky KM-Prona Dvůr Králové a tam ji měli taky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Bio 100 vyzkouseno vcera v mrazaku na par hodin v -26 a konzistence furt stejna, krasne tekute.
Jinak v Cestliich SMN 30 za 33,10!!
A B100 furt za 30.9,-
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
batoo píše:Bio 100 vyzkouseno vcera v mrazaku na par hodin v -26 a konzistence furt stejna, krasne tekute.
Jinak v Cestliich SMN 30 za 33,10!!
A B100 furt za 30.9,-
No ptal jsem se dneska primo na pumpe a mlada pani tvrdila ze to aditivuji jako normal naftu a ze se vubec nemusim bat tak jsem klidnejsi , jinak -26 a porad tekute je super vysledek ale stejne ma byt minimalne do pulky prosince porad plus teploty pres den ...
jenze na mero se strasne blbe startuje aspon me a ostatni znamy co na to jezdi maj ty same zkusenosti a nikdy nezmrzlo oproti nafte co se mi jednou stalo
No jo no hori pri vyssi teplote, dvakrat nazhavim, parkrat se protoci motor a jede se. Delam 2 jizdy denne a kazda ma cca 75km, takze me to moc nevadi.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem