Stránka 6 z 9
Napsal: 09 pro 2012, 13:59
od jericho-3
Mě teď potěšilo, koupil jsem nabitou novou baterii Meyle ze skladu a když jsem jí změřil, měla 12,9 voltu a metla jako blázen. Když jsem do rána nabíjel údajně zánovní baterii, tak ráno měla/plně plynovala/ 14 V a to mi bylo podezřelé...Auto místo toho u mne zůstalo celý den a po ani ne 2 hodinách měla 12,2 ..Bylo prostě po ní.. Ono lidé kolikrát nezaznamenají jak čas plyne a rok 2004 je pro ně nedávno...
Je škoda, že firmy povinně nemusí dávat na baterii srozumitelný datum výroby, což kdysi bývalo..
Napsal: 09 pro 2012, 14:21
od Driver_1.9D
dik za rady ale na lane to chytilo po par metroch
Napsal: 09 pro 2012, 14:53
od pipo444
Áno, na lane ti to chytí temer hneď. Ale to je len "núdzová" možnosť. Ja som to použil len raz. Pri rozťahovaní tam ide viac nafty. Radšej by som ale štartoval normálne

Napsal: 09 pro 2012, 16:49
od jericho-3
Tady nejde o víc nafty, ale o ten drc, který startér nedokáže..Ten drc nahradí slabší tlaky..
Napsal: 09 pro 2012, 20:23
od Driver_1.9D
pipo444 píše: Ale to je len "núdzová" možnosť.
ja som uz feldu asi 100x roztahoval

Napsal: 09 pro 2012, 20:28
od pipo444
Driver_1.9D píše:ja som uz feldu asi 100x roztahoval

borec

ja zatiaľ len raz

chvalabohu ju už nemusím rozťahovať. Baterka je OK,kontakty a štartér - to obzriem na jar. Štartuje v poho

Napsal: 09 pro 2012, 21:39
od nebulus
Ja som robil repas štartéra, nová baterka, očistené silové káble a kostry. Ale keď stojím pár dní na mraze, tak prvá otočka štartéra je dosť lenivá, potom to na druhú tretiu chytí.

Pokiaľ jazdím každý deň, tak chytá niekedy až strach, štartér nespraví poriadne ani jednu otočku a už to vrčí

Napsal: 10 pro 2012, 14:13
od Driver_1.9D
Napsal: 10 pro 2012, 15:41
od burton.b22
Teče vstřik.
Napsal: 10 pro 2012, 15:59
od Driver_1.9D
a nemoze to byt slabymi kompresnymi tlakmi? lebo ked sa motor zohreje uz ide pekne alebo ked je vonku cca +5 a viac a nastartujem za studena tak tiez ide pekne a nie takto trhavo
Napsal: 10 pro 2012, 17:09
od burton.b22
To by nedělalo tak dlohou.
Napsal: 10 pro 2012, 18:32
od pipo444
Možno budeš mať podobný problém ako som mal ja, a to s tryskami. Čím klesla teplota nižšie, tým horšie sa štartovalo. Po horkom-ťažkom natočení to išlo na 2-3 valce. Po pomalom pridaní plynu nabehly aj ostatné valce. Prečítaj si napr. toto od tejto strany, aj tam je to písané
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15 Trysky boli zaoxidované od nafty a pri štartovaní tam toho išlo málo na zapálenie. Ja som to mal už v horšom štádiu. Predchádzajúca majiteľka jazdila zrejme dosť po otáčky a nafta v tryskách robila svoje. Ako hovorím, od tej opravy už nebol so štartovaním žiadny problém

Napsal: 10 pro 2012, 18:54
od jericho-3
Já osobně z toho, jak to popsal majitel vozu, mám za to, že to odhalil sám.., má již malé kompresní tlaky.. Proč když začne tohle zimní počasí se vyrojují jako houby po dešti problémy se startem..? Teď mluvím o předkomůrce, která je háklivá za nižší kompresní tlaky.. které jsou samozřejmě nejvíc znát v zimě..Předkomůrka bez žhaviček nechytne na škub ani v létě, a v zimě, když motor nemá požadované tlaky nechytne už vůbec..Proč jsou najednou špatné starty, když je žhavení v pořádku a trysky ještě před 20 dny spolehlivě fungovaly? Je to věčný problém a je to každou zimu.., auta, která jsou 15 let stará s vyhoněnými motory nechytají, tak se hledá příčina...Netvrdím, že každá 1,9 D z Felicie má slabé tlaky, ale většinou je to bohužel tak. Tryska buď je přidřená, mlátí nebo špatně rozprašuje, motor nemá správný, úsporný chod, ale není to příčinou nechytatelnosti.. Jde to snadno ověřit..jakmile motor chytí na převalení na laně, není co řešit...Jsou to špatné tlaky, bohužel...

Napsal: 10 pro 2012, 19:04
od pipo444
Jericho : pred 2 rokmi, v zime som nemohol naštartovať ani za pána. Baterka bola nová, aj žhaviče boli nové (síce Champion, ale ukázalo sa, že nie sú OK). Keď bolo okolo O°C, ešte sa dalo naštartovať, ale trvalo to dlhšie a štartér musel veľa točiť

A pri väčších mrazoch som už nenaštartoval

Auto som vytlačil von a roztiahnuť. Na rozťah chytilo hneď. Potom, ďalši deň už samozrejme nechytilo. Tak som to zaviezol jednému odborníkovi na diesle v PN. Ten to tam mal cez noc. A ráno taktiež nemohol naštartovať. Zistil, že trysky nie sú v poriadku. Každú zrepasoval a už to štartovalo

A odvtedy, je to už 2 roky, nebol žiaden problém. Myslíš, že som mal slabé kompresné tlaky ? Neviem, nemeral som. Keby hej, tak problém by ešte pretrvával. Zaujímavé, že

Napsal: 10 pro 2012, 19:20
od jericho-3
A nepřidal ti taky trochu fora?To samozřejmě pomůže a je jasné, že když vyndaš vstřikovače, které většinou otvírají již při menším tlaku a přidáš jim podložku, tak se to zlepší, když dáš novou baterii, nový startér, popřípadě opravíš všechny doteky tak se to taky zlepší..Kolikrát je to tak na hranici, že motor při -2 ještě v pohodě chytne, ale při -4 již ne, nebo dáš auto za barák, kde je to za větrem a auto chytne i v -6 stupních ..Je tam hranice startovatelnosti a samozřejmě všechny vhodné opravy pomohou..Někdy stačí teplá zima je vše v pohodě, ale padnou mrazy a je zle, vyhoněný motor nemá žádnou rezervu..Jak to, že loni to bezvadně chytalo a letos už ne? A auto toho moc nenajelo. Nedovedeš si představit, co jsme se s tím nalaborovali , když tady žádný přímý vstřik nebyl..A resumé? Proběh a opotřebení motoru .. s tím nic nenaděláš...A že má motor víc najeto, než si majitel myslí, je tutovka..
