Stránka 6 z 7
Napsal: 10 pro 2012, 21:58
od Forest
Pak uz zbyva se jen zajimat, z ceho jsou ty vnitrky motoru vyrabeny, protoze 1500°C nemaji sanci vydrzet.
Napsal: 10 pro 2012, 22:43
od dolar100
No na nete pisu ze trplota v spalovacom priestore dosahuje 2500 C a ja si myslim ze ak to tak je tak len na zlomky sekund...
Napsal: 11 pro 2012, 07:33
od Forest
@dolar100: Zlomek sekundy? S kolikacifernym jmenovatelem? Uvedom si, kolik je tam davek paliva v prubehu jedne sekundy pri treba 7000 RPM?
Nicmene, nejsem si teto hodnoty teploty vedom, ale paklize by tomu tak opravdu bylo, museli bychom v pripade diskutovaneho motoru povazovat za "beznou" teplotu, tedy EGT 240°C.
Napsal: 11 pro 2012, 12:59
od dolar100
Tak som nasiel pekny clanok a ta teplota 2000-2500 dosahuje vrchol paradoxne az za tlakovym vrcholom a nemeni sa az do otvorenia vyfukoveho ventilu, takze je tam skoro jeden cely takt

Napsal: 11 pro 2012, 14:29
od jayd
Tady jsou i průběhy v závislosti na natočení klikového hřídele a ty teploty tam jsou
http://thescipub.com/pdf/10.3844/ajeassp.2009.212.216
motor
Napsal: 23 pro 2012, 18:25
od Steve
Ja si myslim že tak nebo tak se mame na co těšit pokud to vyjde a přinese to takovy vykon při takove spotřebě , protože se zavodnich aut se to přenaši do obyč

fake to určitě neni a i kdyby to vydrželo jeden zavod což 10tiskm neni tak je to super

Napsal: 10 led 2013, 13:29
od Rudolf
Napsal: 10 led 2013, 21:44
od BH motor
Ja sa k tomu radsej nevyjadrujem. Nechame sa prekvapit tym malym technickym zazrakom... Aj ked si ja myslim ze je to cele trosku inak. Ale o tom sa mozme porozpravat tak o dva roky ked sa to vykrystalizuje cele
Napsal: 13 čer 2014, 01:33
od dist01
taky jsi to tak myslim debatovat se da o tem porad dokolecka ale mazda neco chysta
http://www.autoweb.cz/mazda-skyactiv-g- ... -l-100-km/
Napsal: 23 črc 2014, 08:54
od Brembo.SV
ten článom o novom motore je len novinárska kačica. CCa pred 20 rokmi vyšiel článok v novinách,že jeden madarský dochodca upravil svojho traboša a jazdil len na vodu. Traboše vymreli a stále jazdili na benzín,eko tlak od eu tu je a jazdí sa stále na benzín a naftu. Keby to bola pravda,tak by dnes všetky lodné motory a lokomotívi lietali na vodu ,bez rozdielu na tlak od OPEC.
Napsal: 20 led 2015, 22:18
od dist01
jenom nejake nove info prej se domluvily s nejakou automobilkou na testovani
Napsal: 20 led 2015, 23:31
od dolar100
Kde si cital?
Napsal: 03 úno 2015, 04:40
od dist01
uz nevim hledej
Napsal: 22 črc 2015, 16:36
od dist01
ted to jaksi vymizelo, ticho po pesine
Napsal: 22 črc 2015, 18:37
od Forest
... a ja uz vim ... ale omlouvam se uprimne, nepovim. Nestoji mi to za to, opetne se omlouvam.
Timto postem se nechci chlubit, pouze sdelit, ze si uvedomuji svou nevedomost v dobe, kdy jsem predchozi reakce v tomto tematu postoval. Ty hodnoty uvnitr motoru nejsou nerealne pri nizsi spotrebe a vyssim vykonu.
Jedina napoveda: jaka je
realna ucinnost bezneho (i u
seriove produkovaneho "sportaku") preplnovaneho zazehoveho motoru pri seriove dodavanem osobnim voze?
... kdo vi, tak si je vedom toho, ze je tam dost velky potencial pro zvyseni teto ucinnosti
