2,4 JTD 110 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
No já bych to taky viděl na měření - protože ty vlastně nevíš kde zůstala hladina, jen víš že tam zmizelo 7L, takže to určitě žralo víc jak 7L.
Jak jsi došel k těm 15?
A jak jsi jezdil? Město?
Jako fakt bych se nedivil kdybys měl pojížděčky po městě 1-3km, že by si to klidně 12L vzalo.
Jak jsi došel k těm 15?
A jak jsi jezdil? Město?
Jako fakt bych se nedivil kdybys měl pojížděčky po městě 1-3km, že by si to klidně 12L vzalo.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
ja mam taky problem se spotrebou, kdyz jedu do svajcu a tankuju na benzince tak me to vychazi na 5 litru, ale jak jsem doma a tankuju ze sudu tak to hrozne zere, minule jsem dolil 50 litru a celej mesic jsem jezdil jenom z domu do dilny 700metru a vobcas na vobjed takze urcite to je dost, nevite cim to je ? asi vymenim vstriky a nebo radsi ne budu na internetu zjistovat dal, snad me to nekdo zmeri poradne za mne 

Rikam na palubak seru a dolivam naftu tak az mi zacne chcat z hrdla.blacklight píše:No já bych to taky viděl na měření - protože ty vlastně nevíš kde zůstala hladina, jen víš že tam zmizelo 7L, takže to určitě žralo víc jak 7L.
Jak jsi došel k těm 15?
A jak jsi jezdil? Město?
Jako fakt bych se nedivil kdybys měl pojížděčky po městě 1-3km, že by si to klidně 12L vzalo.
pojezdim 100 km a vzdycky naliju silene kvanta. Tentokrat sem najel 44 km a dolil nakonec 11 l takze spotreba pres 20.
palubak meri podle palivomeru a ten se hybe pomalicku po 100 km popojede treba mezi MAX a 3/4 coz je cca 8 l,ale pak clovek doleje treba 19 jako minule.
samozrejme unik nikde z nadrze ani v motorovem prostotu neni,takze musi to sezrat motor.
jo jezdim do prace 3 km tam to je skoro porad z kopce a z5 rovinka a do kopce. palubak ukazuje prumer 9,6 denni tydenni- mesicni
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
daj do plna a vyjazdi do sucha a dolej do plna to mas najiatejsie. taketo merania na 50km ti moc nepovedia 

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Vsak ja mam plnou porad,ale nevyjizdim to pod pulku. Proste tam je nejaky fatalni problem ted mi psal borec s alfou 2,4 JTD,ze jezdi jen o 4 km delsi trasu jako ja ve Zline a ma prumer 5,3 celkovy. I kdyby mel 7,3 porad to je vic jak 2x min jako mam ja. a ted uz to fakt jen lechtam skoro se plynu nedotykam.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Neni cele leto sme jezdil jak hovado stal na plynu to jo,ale ted jezdim fakt uplne lazo plazo lechtam plyn a jen dolivam naftu.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
z 1,9 sa dostanes na max 7,5l z 2,4 max na 10l a to fakt z tazkou nohou a tahanim voziku prípadne kratke trasy
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Jo to sem si taky myslel:D a machroval sme jak kazda 1,4 benzin zere vic,ale realita je kruta. Bohuzel 1,9 tka byla po chipu zlata aj s tim vozikem max 6,5 ,ale tohle podle tankovani sem fakt od 12 litru nahoru na pulku nadrze vzdycky najedu tak 300 km
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Tak ked ti tam tečie 100mg tak sa ani nečudujemjurki888 píše:Pokial to neni 20vtam to zere viac

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Treba odmerat cez diag ak nie nemas posunuty neaky limiter no ona v seri zrala o dost viac ked som ju nahanaltak normalne klesala rucicka paliva jak hovado potom peto upravil hodnoty lambdy ze v seri tam su strasne dvihnute tak je to lepsie o dost ale aj tak pri140 mam cca 7.8 niekedy 7 ked idem 90 na 4 tak spravim tych 5.5 ale nesmiem ist do kopca:))
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 

Tak 140 po dialnici zere 7litrov hocijaky dvojliter. tak si mozes pogratulovaťjurki888 píše:Treba odmerat cez diag ak nie nemas posunuty neaky limiter no ona v seri zrala o dost viac ked som ju nahanaltak normalne klesala rucicka paliva jak hovado potom peto upravil hodnoty lambdy ze v seri tam su strasne dvihnute tak je to lepsie o dost ale aj tak pri140 mam cca 7.8 niekedy 7 ked idem 90 na 4 tak spravim tych 5.5 ale nesmiem ist do kopca:))

Podla diagnostiky realne hodnoty ukazuju 90Mg v podstate kopiruju to co tam peto nastavil. Ale auto pocitovo moc nejde. Lepsie ide stara brava jTD chipnutá co má davku 55mg a tlak nastavený na 1,1-1,2bar.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Tak od vcera sem smazal a jak se ochladilo palubak ukazuje 12,6:D:D s tim,ze hodne keca,takze si predstavte kolik to asi zere.
Zkusim jezdit do patku a pak odpojim vahu vzduchu a zkusim co udela nouzak.
Zkusim jezdit do patku a pak odpojim vahu vzduchu a zkusim co udela nouzak.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm