Kterého výrobce kotoučů a destiček by jste doporučili?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TKTDI »

Taky jsem míval problém s kroucením kotoučů na svým ASV a bylo jedno, jaký kotouče tam byly. Po předělání na 288 z ASZ je klid.
dawo
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 12 srp 2012, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník/Olomouc

Příspěvek od dawo »

[quote="cin"]

Takže říkáš při výměně kotoučů extra dobře očistit. Jak na tom bylo to staré ložisko? Nemohlo to být i tím?

Já sem prekopal na 288mm a porad mi to trochu hazi, ale myslím ze to může být zadnimi kotouči, které tam přežily už 2 výměny předních a jsou zvlněné.
OI 1.9 TDI AHF
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Že se to očistí až se to zrcadlově leskne je snad samozřejmost u mechanika co má o práci zájem a nechce se za ní stydět.

Prostě je to kotoučema,nebo nevhodně zvolenou kombinací kotouč-deska.
Vůle v ložisku je pitomost - dělal jsem OI klukovi, kterýmu hučeli asi rok a půl, zadni silentbloky v ramenou utrhaný skoro totálně, v ložiscích měl vůli až jsem se divil že tu za ty tři výmeny oleje co mezi tím proběhly neupadly kola a kotouče origo ještě od předchozího majitele. A nekopalo nic až do prosince, kdy jsou z nich žiletky a auto pojede přístí měsíc na STK. Takže teďka komplet nová náprava, vše Lemforder,čepy,puky,tyčky,ložiska,předky TEXTAR, zadky ABE polsko. Tak se uvidí co to udělá časem.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

dawo píše:
cin píše:
Takže říkáš při výměně kotoučů extra dobře očistit. Jak na tom bylo to staré ložisko? Nemohlo to být i tím?

Já sem prekopal na 288mm a porad mi to trochu hazi, ale myslím ze to může být zadnimi kotouči, které tam přežily už 2 výměny předních a jsou zvlněné.
Presne jak pise Biimbo - naboj je treba pred montazi novych kotoucu poradne vycistit, nejlip uhlovou brusku, nasadit drateny kartac a ten naboj s tim vyjet az se bude lesknout, a po rzi a bordelu nebude ani pamatka. Ja ho potom precaknu medenym sprejem a montuju kotouce. S loziskama ktery huci bych problem nevidel, ta vule asi nebude enormni. Mam slibeny jeden exemplar , jeste je na aute (O1 ASZ) takze nez mechanik vynda tehlici, slibil mi ze si to hazeni muzu zmerit. Jak budu mit vysledek, tak ho sem dam, aspon se uvidi realita :? . A taky jak pise Biimbo - vyvarovat se spatnych kombinaci kotouc vs desky a nevymyslet vymysleny a nezkouset jiz vyzkouseny a neosvedceny. I kdyz tady tezko radit, 100 lidi = 100 nazoru a kombinaci
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Nevím jaký máš zkušenosti, ale mě bylo doporučeno na čepy třmenů grafit nedávat, vysychá.
Pořídil jsem si na to přímo určenou vazelinu od Ate, ale to jen tak na okraj.

Jinak pružiny vyzkoušeny a brzdy vesele vržou dál, alespoň má ručka pevnější a jistější chod a vím, že nezůstane zatažená.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

Čau lidi o1 tdi mě dělá na předku někdy když se rozjedu z křižovatky tak pak začne nějaké přední kolo asi cukavě přibrždovat á pak to přestane. Nebo když přidám plyn do zatáčky. Co to může dělat. Kotouče když se rozvlněj tak při brždění by klepaly do pedálu brzdy ne? Zůstává vyset ted brzdovej mechanizmus? Dík
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

favo píše:Nevím jaký máš zkušenosti, ale mě bylo doporučeno na čepy třmenů grafit nedávat, vysychá.
Pořídil jsem si na to přímo určenou vazelinu od Ate, ale to jen tak na okraj.

Jinak pružiny vyzkoušeny a brzdy vesele vržou dál, alespoň má ručka pevnější a jistější chod a vím, že nezůstane zatažená.


Přední čepy třmenu se nemažou. Na zadní prachovky a čepy přímo určený tuk je. Stojí asi 120 korun
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Po1iS
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 lis 2012, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-východ

Příspěvek od Po1iS »

zero1724 píše:Ahoj, teď kupuju na fabiu rs 288 mm kotouče a k tomu desky, mám na výběr, brembo (uv-lakované) a desky textar, mám s nimi dobrou zkušenost, ale musí se zahřát aby fungovaly na 100% a nebo přidat 200,- a koupit rovnou brembo max (drážkovanej), ještě mám dilema, jestli desky textar nebo brembo, jsou uplně za stejnou cenu.
Řešil jsem obdobný problém na O1 ASZ. Nakonec koupeno Brembo Max jak předek tak zadek + desky taktéž Brembo. U kotoučů píšou jak jsou ošetřeny proti reznutí - mají i jinou barvu. ALE. Stačí stát půl dne a vypadaj jak kdyby to auto měsíc nejelo. Abych řekl pravdu tak jsem čekal něco úplně jiného (předtím originály). Nebrzdí to, hučí to a to kopání do volantu je taky velká paráda. Už jsem si za těch několik tisíc km zvyknul, ale i tak se těším až to půjde ven..
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

na staré O l jsme dával ATE Powerdisc a desky od Ate je na tom 100tis KM jsou v pohodě, už mají hranu, desky jsou tak 20-30% příště bych dal to samé a desky Ate nebo origo a vím že je to osvečená kvalita. Zkoušel jsem vyhlášené Ferodo - to mi do baráku už nesmí, výdrž tak 5tis a zkroutili se.
Kamarád má Bremba Max a také spokojenost je ke konci začli mu při brždění hučet jinak také životnost cca 100tis
dawo
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 12 srp 2012, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník/Olomouc

Příspěvek od dawo »

Biimbo píše:
Přední čepy třmenu se nemažou. Na zadní prachovky a čepy přímo určený tuk je. Stojí asi 120 korun
A když sem je namazal ate vazelinou na brzdy tak to moc vadí? :D Chodí v pohodě.
OI 1.9 TDI AHF
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Biimbo píše:
favo píše:Nevím jaký máš zkušenosti, ale mě bylo doporučeno na čepy třmenů grafit nedávat, vysychá.
Pořídil jsem si na to přímo určenou vazelinu od Ate, ale to jen tak na okraj.

Jinak pružiny vyzkoušeny a brzdy vesele vržou dál, alespoň má ručka pevnější a jistější chod a vím, že nezůstane zatažená.


Přední čepy třmenu se nemažou. Na zadní prachovky a čepy přímo určený tuk je. Stojí asi 120 korun
Tak jasně, když to běhá v gumě. ;)
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Po1iS píše:
zero1724 píše:Ahoj, teď kupuju na fabiu rs 288 mm kotouče a k tomu desky, mám na výběr, brembo (uv-lakované) a desky textar, mám s nimi dobrou zkušenost, ale musí se zahřát aby fungovaly na 100% a nebo přidat 200,- a koupit rovnou brembo max (drážkovanej), ještě mám dilema, jestli desky textar nebo brembo, jsou uplně za stejnou cenu.
Řešil jsem obdobný problém na O1 ASZ. Nakonec koupeno Brembo Max jak předek tak zadek + desky taktéž Brembo. U kotoučů píšou jak jsou ošetřeny proti reznutí - mají i jinou barvu. ALE. Stačí stát půl dne a vypadaj jak kdyby to auto měsíc nejelo. Abych řekl pravdu tak jsem čekal něco úplně jiného (předtím originály). Nebrzdí to, hučí to a to kopání do volantu je taky velká paráda. Už jsem si za těch několik tisíc km zvyknul, ale i tak se těším až to půjde ven..
Ten ochranný nástřik je tam proto, aby nerezli právě plochy které nemohou stáhnout desky, tedy prostory mezi žebry a hlavně hrany kotoučů.
Na felicii jsme ty kotouče nechali natvrdo pozinkovat a taky to funguje. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

favo píše:
Po1iS píše:
zero1724 píše:Ahoj, teď kupuju na fabiu rs 288 mm kotouče a k tomu desky, mám na výběr, brembo (uv-lakované) a desky textar, mám s nimi dobrou zkušenost, ale musí se zahřát aby fungovaly na 100% a nebo přidat 200,- a koupit rovnou brembo max (drážkovanej), ještě mám dilema, jestli desky textar nebo brembo, jsou uplně za stejnou cenu.
Řešil jsem obdobný problém na O1 ASZ. Nakonec koupeno Brembo Max jak předek tak zadek + desky taktéž Brembo. U kotoučů píšou jak jsou ošetřeny proti reznutí - mají i jinou barvu. ALE. Stačí stát půl dne a vypadaj jak kdyby to auto měsíc nejelo. Abych řekl pravdu tak jsem čekal něco úplně jiného (předtím originály). Nebrzdí to, hučí to a to kopání do volantu je taky velká paráda. Už jsem si za těch několik tisíc km zvyknul, ale i tak se těším až to půjde ven..
Ten ochranný nástřik je tam proto, aby nerezli právě plochy které nemohou stáhnout desky, tedy prostory mezi žebry a hlavně hrany kotoučů.
Na felicii jsme ty kotouče nechali natvrdo pozinkovat a taky to funguje. :D

A ten zinek vydrzel ? Protoze zinek , nebo spis pozink snese tak 300 stupnu a pak jde do haje. Ty Bremba holt asi odlejvaji nekde v Polsku nebo Čine a pak se daji do krabice Made In Italy a je to . Hodis to na auto a nefungujou, to uz tady psalo vic lidi, i na jnych forech :( . Brembo je podle mne kvalitni az tak od rady Sport (snad) a potom rady GT a GTR , ale to jsme s cenama hodne jinde. Na svym ASZ ted jezdim 288 kotouce i desky origo a musim rict ze drzi, nekrouti se a brzdi v ramci moznosti pekne, a to jim kolikrat dam pokourit, kotouce jsou fialovy, barva na deskach je spalena. Takze za mne je origo asi nejlepsi volba, prece jen budou kvalitnesi nez druhovyroba, kterou koukaji dneska vsichni osidit a ojebat jak jen to jde :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Dokud bylo auto doma tak zinek držel, ale pak se dalo pryč takže netuším.
Každopádně otec s feldou jezdil slušně, žádnej závodník to není.

To máš ale to samý jako ATE, taky nevíš co koupíš.
Poslední dva dny jsem dal brzdám trochu zabrat a musím říci že jim ten záhul asi prospěl, protože konečně brzí a nekopu.
Škoda jen že se zase vrátilo to blbý pískání při jemným brždění a taky to vrzání při couvání.
Život je boj. Ještě že desky už jsou zhruba z půlky sjetý, vyzkouším aspoň nějaký jiný.
Takže Brembo Max budou asi taky sračky, co ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5763
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ja mam bremba a tiež nejsem moc spokojný asi keby sem si mohel vybrat išel by sem do originálu
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“