Stránka 6 z 8
Napsal: 27 led 2016, 19:04
od uiqjirka
To si prave myslis spatne.
Napsal: 28 led 2016, 20:32
od Ferenc 4motion
Tak dneska jsem hovořil se známím a vysvětlil mu situaci startů. problem je jen jeden co u PD nejčastější a je to boužel Hlava!.
Napsal: 28 led 2016, 20:46
od Octavak1.9 96kw
Kolik mas najeto?skoda ze to tady nikdo nedokaze vysvetlit proc dochazi k tem spatnym startum az po delsim stani a proc se to neprojevuje taky nejak jinak napr ztrata vykonu atd
Napsal: 28 led 2016, 21:35
od Ferenc 4motion
najeto je nejak 330tis. no tak gumička vstřiku netesní tím padem dochazi k uníku tlaku v palivové soustavě ale bude to nepatrné ta netesnost proto to trva nez tlak spadne . kdyz nafta nejde do oleje neni to tak strašné to vydření .
Napsal: 02 úno 2016, 23:29
od Octavak1.9 96kw
Tak co nějakej pokrok?
Napsal: 03 úno 2016, 06:56
od Ferenc 4motion
já už mam nachystanou hlavu na opravu ale pro jistotu dnes jeste vyhodím trysky ven a kouknu na gumičky.
Napsal: 03 úno 2016, 08:28
od favo
Začal jsem řešit podobný problém, ale u mě jsou paradoxně studený starty lepší jak ty teplý.
Donedávna mi motor chytal na drc, ale nyni studený trva cca 2-3 vteřiny, ale teplý třeba i 4-5 vteřin. Zatím to mám krátce takže jsem se dostal jen k tomu zkontrolovat čerpadlo v nádrži a to se zdá OK jen jsem ještě nekontroloval tlak.
Uvidím o víkendu v garáži, ale divný je že mě taky čeká cesta do Italie a začnou problémy se starty.

Napsal: 03 úno 2016, 08:31
od Vici
Však jak tam pojedeš tak nastartuješ doma a vypneš to až na místě = nemáš žádný problém

Napsal: 03 úno 2016, 10:17
od favo
Skoro mám pocit, že se autu nechce zpět domů odkud bylo přivezeno.
Když jsem se loni z Itálie vrátil, začali poprvé problémy a větší investice do oprav.
Napsal: 03 úno 2016, 23:22
od Octavak1.9 96kw
Ferenc 4motion píše:já už mam nachystanou hlavu na opravu ale pro jistotu dnes jeste vyhodím trysky ven a kouknu na gumičky.
Kdyz to budes mit rozdelane mohl bys vyfotit jak vypada ulozeni vstriku u tebe?
Napsal: 04 úno 2016, 06:46
od Ferenc 4motion
No nedostal jsem se ktomu jeste ale ano mužu to vyfotit i na té rezervní hlavě
Napsal: 09 úno 2016, 23:59
od Ferenc 4motion
Nějaký pokrok s autem? ja zatím nato nemám vůbec čas... tak mě zajímá zdali nějaký pokrok v problému.
Napsal: 10 úno 2016, 18:38
od Octavak1.9 96kw
Napsal: 11 úno 2016, 00:58
od Ferenc 4motion
pokud auto fungovolo a ma fungovat i na klasických žhavičích tk je problém určitě jinde .
Napsal: 13 úno 2016, 09:24
od golfmanncl
Ja mam tiez problem s obcasnymi startami. Skusal som nechat auto aj cumakom do kopca a svina nastartovalo ako naschval. Vsimol som si ze mam prazdny palivovy filter. Tesnenia na tm T ventilku su nove vratane toho ventilka. Filter novy tiez. Tak som si dal priesvitnu hadicku na vstup do filtra s nadrze. Po spusteni cerpadla v nadrzi sa filter nenaplnil. Tak som to spustil cez vag aby to slo dlhsie a tiez nic. Tak som pocas behu vytiahol T ventilok a oje...a ma nafta. Samozrejme filter sa pekne naplnil. Za tymto ukonom start OK. Ziadne dlhe krutenie.
Jedno rano som zase startoval a uz mi ako by chytilo a potom zhaslo. To som uz vedel ze dalsi start bude dlhy ako svina. Otvoril som kapotu a bola bublina na tej priesvitnej hadicke do filtra. Otocil som par krat klucom ale nezmizla iba sa kusok pohla a nic. Tak som nastartoval horko tazko, potom som zhasil a dival som sa na tu hadicku prisla do nej bublina. Zase som otocil klucom a ona nezmizla. Tak som otvoril nadrz, otocil som klucom a bublina zmizla. Start bez problemov.
Potom som nadrz zavrel, znovu startoval, ze ci po zhasnuti sa zase neobjavi bublina a nic ako naschval. Mozna bolo malo nastartovane.
Uz sa mi to deje rok..
Auto je VW Golf 4 variant 1,9 TDI 74kW, SPECIAL 4motion