Ano, je to ten ze Stualarmu. Někdy to překvapí, že to nastartuje motory, které bych nečekal.Jako minulý týden, když jsem v -3°C startoval MB GL420CDI a povedlo se.Bez jumpstartu jen startér cvakal, po připojení se motor párkrát otočil a chytnul a při tom je to obsah 4l V8 diesel.dostyc píše:Ok, díky moc. Máš ten ze stualarmu ? Má jen 400A. To asi bude málo na silnější diesly. Ono kolikrát stačí 2.0 Tdci od fordu a je problém. Ale na ostatní vozy by to mělo stačit ,ne? Zajímalo by mě, jak je to s diesly v zimě, když potřebují déle žhavit. Jestli to nesebere většinu na to žhavení? Nebo to má nějaký mozek co to pozná?
Žhavení to nepozná, je tam jen silové relé, které spojí kondenzátory s výstupem a v ten moment se může startovat (žhavit a startovat).