Jumpstart bezbaterie

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

dostyc píše:Ok, díky moc. Máš ten ze stualarmu ? Má jen 400A. To asi bude málo na silnější diesly. Ono kolikrát stačí 2.0 Tdci od fordu a je problém. Ale na ostatní vozy by to mělo stačit ,ne? Zajímalo by mě, jak je to s diesly v zimě, když potřebují déle žhavit. Jestli to nesebere většinu na to žhavení? Nebo to má nějaký mozek co to pozná?
Ano, je to ten ze Stualarmu. Někdy to překvapí, že to nastartuje motory, které bych nečekal.Jako minulý týden, když jsem v -3°C startoval MB GL420CDI a povedlo se.Bez jumpstartu jen startér cvakal, po připojení se motor párkrát otočil a chytnul a při tom je to obsah 4l V8 diesel.
Žhavení to nepozná, je tam jen silové relé, které spojí kondenzátory s výstupem a v ten moment se může startovat (žhavit a startovat).
Nafta patří do TDi!
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“