jak se vám ohřívá motor TDi + co venkovní klapka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Rayx: ano.. vím jak se to dělá, sral jsem se s tim abych to tam dal dobře. Jinak to ani nejde, sedlo si to hezky. Netvrdím že nemůže stát za hovno i ten novej termostat. Pravděpodobnost tu určitě je. Můžu vyzkoušet ten co jsem vyndal.. s nim to dělalo taky a ten byl zavřenej, když sem ho vyndal..

Ještě bych mohl zkusit proměřit obě ty čidla, jestli náhodou z nich nějaký nekecá...

EDIT: tak jsem vyzkoušel ten termostat kterej tam původně byl, origo a kvůli kterýmu sem to dělal.. Ten funguje jak má, otvíra a zavíra na základě teploty.. S nim to dělalo taky, takže problém musí bejt jinde. A to tam kde to určuje teplotu pro jednotku a pro budíky. Nic jinýho tam totiž není.. Leda bych měl super samochladící motor..
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jestli sedí teploty i u toho starýho a neotevře se dřív než při těch 87C, máš supersamochladič :) No, BKC má navíc chladič EGR, to je další zdroj tepla pokud není OFF, takže to vychází že Tvoje PD jezdí za 3 na 100 :D Že by kecaly obě čidla je možný, bez prověření to budou jen dohady. Zásadní je samo G62 čidlo ch.kap., G83 na výstupu z chladiče asi budíky neovlivní pokud není G62 vadná. Rozdíl mezi nima cos naměřil nebyl moc a to je divný ...
Jak psal turbo kamna power, dal bych něco před chladič a pojezdil, ale protože to neohřeješ ani při 0C, něco není OK. Co to se teď už těžko radí :?
Naposledy upravil(a) Rayx dne 11 led 2017, 18:15, celkem upraveno 1 x.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Neotevře.. měl jsem to ve 100°C vodě a to jen povyjel a trochu se otevřel.. nad ohněm se otevřel pořádně.. takže tam problém nebyl. Mám off pouze EGR ale chladič je zachovanej a trubky tam normál prochází. Neohřálo se to ani při těch 10 stupních co byly. Musí to bejt čidlo snad. Sice divný, že není chyba ani v motorvce, ani v budíkách ani nikde jinde, ale asi to nebude tak fatální aby jí to vypsalo. Takže zkusím nejdřív to co je na přírubě u motoru a případně pak, to co je dole u chladiče..
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Detailně neznám, ale obě čidla jsou stejný 06A919501A, to je jednoduchý, takže jednotka nemůže porovnat jako v případě dvojitýho, a proto asi není zápis s chybou.

Ještě před tím bych to ohřál a projel s deklem před chladičem a kouknul na čidla ve VAGu, jistě bude znát rozdíl i na topení pro referenci. No a EGR OFF tomu tedy taky asi nepřidá, ale to musí říci někdo kdo zná :D
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1546
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

u mna pri -16, klimatronik na 21C, EGR off, zhavice do vody a za 9km uz je na 90C. skoro cela trasa 90km/h po rovine.

Inac cca 1/3 vykonu ide na pohon, 1/3 do vody a 1/3 do vyfuku. aspon tak to niekde nedavno pisali v nejakom clanku
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

při nule hřálo 65-70 max i na dálníci prostě všude,po výměně termostatu během pár km 90 kdekoliv,kdykoliv,i při mínusových teplotách ,moor 1,9 PD typ BJB,
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

A6TDI píše:
michalteplik píše:Volvo v70 2.5 tdi ael nastaveno 24 stupnu, pri minus13 po cca 6 km ohrato na provozni teplotu...
Ale musíš jet svižně.. kdybys jel do dvou tisíc tak nemáš šanci myslim si ..
ale ma...mam V40 a fakt staci 7-10 km normalni plnuly jizdy
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
dany01
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 06 zář 2015, 09:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dany01 »

potvrdzujem - 1,9 tdi , BJB, 0 stupnov vonku, po 3 km cca 60 stupnov, po 8 km 90 stupnov. Síce vela ludí tvrdí že diesel sa neohreje ani za 30 km , ale vidím že sa aj diesle vedia ohriať - vid. prispievajúci. Je to určite o termostate - bol nedávno menený - origo aj s prirubou.
-tiež nechápem ako môžu "magory" jazdiť s kartonom pred chladicom....,pritom stačí dať autu to čo mu patri.....
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

-3 stupne,EGR OFF,bez žhaviček ve vodě a zahrata voda po 10 km jizdy.Topí dříve,ale slabě.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Tak přidám do mlejna.

Golf IV AJM.Dnes ráno v 02:30 -7°C.5 min blafu na volnoběh rozmrazil jem okno díky funkčním žhavičkám ve vodě.Do práce 7km ohřáto na 60°C.Spotřeba dle palubáku 8,5L (rofl)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
kanin
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 26 lis 2008, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od kanin »

tak já taky (noteeth) Golf ATD, dnes ráno -7°C, topí po cca 2 minutách jízdy, 90°C mám asi za 6-7km ;) žádný kartony na chladiči apod... (LOL)
GVII Variant
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

-4 von, bez EGR...2 ročný termostat OE, kúri tak po 5km, 90°tak po 17km :D :D :D

asi budem najblizsie upravovat mapu pre zhaviace sviečky do vody...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
kanin
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 26 lis 2008, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od kanin »

....jo a EGR mám zaslepenej :P
GVII Variant
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A za kolik jezdíš?
kanin
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 26 lis 2008, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od kanin »

5.5 - 6 L
GVII Variant
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“