jak se vám ohřívá motor TDi + co venkovní klapka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rayx: ano.. vím jak se to dělá, sral jsem se s tim abych to tam dal dobře. Jinak to ani nejde, sedlo si to hezky. Netvrdím že nemůže stát za hovno i ten novej termostat. Pravděpodobnost tu určitě je. Můžu vyzkoušet ten co jsem vyndal.. s nim to dělalo taky a ten byl zavřenej, když sem ho vyndal..
Ještě bych mohl zkusit proměřit obě ty čidla, jestli náhodou z nich nějaký nekecá...
EDIT: tak jsem vyzkoušel ten termostat kterej tam původně byl, origo a kvůli kterýmu sem to dělal.. Ten funguje jak má, otvíra a zavíra na základě teploty.. S nim to dělalo taky, takže problém musí bejt jinde. A to tam kde to určuje teplotu pro jednotku a pro budíky. Nic jinýho tam totiž není.. Leda bych měl super samochladící motor..
Ještě bych mohl zkusit proměřit obě ty čidla, jestli náhodou z nich nějaký nekecá...
EDIT: tak jsem vyzkoušel ten termostat kterej tam původně byl, origo a kvůli kterýmu sem to dělal.. Ten funguje jak má, otvíra a zavíra na základě teploty.. S nim to dělalo taky, takže problém musí bejt jinde. A to tam kde to určuje teplotu pro jednotku a pro budíky. Nic jinýho tam totiž není.. Leda bych měl super samochladící motor..
Jestli sedí teploty i u toho starýho a neotevře se dřív než při těch 87C, máš supersamochladič
No, BKC má navíc chladič EGR, to je další zdroj tepla pokud není OFF, takže to vychází že Tvoje PD jezdí za 3 na 100
Že by kecaly obě čidla je možný, bez prověření to budou jen dohady. Zásadní je samo G62 čidlo ch.kap., G83 na výstupu z chladiče asi budíky neovlivní pokud není G62 vadná. Rozdíl mezi nima cos naměřil nebyl moc a to je divný ...
Jak psal turbo kamna power, dal bych něco před chladič a pojezdil, ale protože to neohřeješ ani při 0C, něco není OK. Co to se teď už těžko radí


Jak psal turbo kamna power, dal bych něco před chladič a pojezdil, ale protože to neohřeješ ani při 0C, něco není OK. Co to se teď už těžko radí

Naposledy upravil(a) Rayx dne 11 led 2017, 18:15, celkem upraveno 1 x.
Neotevře.. měl jsem to ve 100°C vodě a to jen povyjel a trochu se otevřel.. nad ohněm se otevřel pořádně.. takže tam problém nebyl. Mám off pouze EGR ale chladič je zachovanej a trubky tam normál prochází. Neohřálo se to ani při těch 10 stupních co byly. Musí to bejt čidlo snad. Sice divný, že není chyba ani v motorvce, ani v budíkách ani nikde jinde, ale asi to nebude tak fatální aby jí to vypsalo. Takže zkusím nejdřív to co je na přírubě u motoru a případně pak, to co je dole u chladiče..
Detailně neznám, ale obě čidla jsou stejný 06A919501A, to je jednoduchý, takže jednotka nemůže porovnat jako v případě dvojitýho, a proto asi není zápis s chybou.
Ještě před tím bych to ohřál a projel s deklem před chladičem a kouknul na čidla ve VAGu, jistě bude znát rozdíl i na topení pro referenci. No a EGR OFF tomu tedy taky asi nepřidá, ale to musí říci někdo kdo zná
Ještě před tím bych to ohřál a projel s deklem před chladičem a kouknul na čidla ve VAGu, jistě bude znát rozdíl i na topení pro referenci. No a EGR OFF tomu tedy taky asi nepřidá, ale to musí říci někdo kdo zná

ale ma...mam V40 a fakt staci 7-10 km normalni plnuly jizdyA6TDI píše:Ale musíš jet svižně.. kdybys jel do dvou tisíc tak nemáš šanci myslim si ..michalteplik píše:Volvo v70 2.5 tdi ael nastaveno 24 stupnu, pri minus13 po cca 6 km ohrato na provozni teplotu...
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

potvrdzujem - 1,9 tdi , BJB, 0 stupnov vonku, po 3 km cca 60 stupnov, po 8 km 90 stupnov. Síce vela ludí tvrdí že diesel sa neohreje ani za 30 km , ale vidím že sa aj diesle vedia ohriať - vid. prispievajúci. Je to určite o termostate - bol nedávno menený - origo aj s prirubou.
-tiež nechápem ako môžu "magory" jazdiť s kartonom pred chladicom....,pritom stačí dať autu to čo mu patri.....
-tiež nechápem ako môžu "magory" jazdiť s kartonom pred chladicom....,pritom stačí dať autu to čo mu patri.....