Napsal: 13 říj 2018, 19:28
Vraj od myslim 2008 uz mali mat pozink dovtedy ze tam nic nebolo
U dodávek MB byl výborný motor 2,9 , ten 2,3 také nebyl špatný, ale při výměně těsnění byl problém, že se musely vyndavat předkomůrky, což byl problém.Motory CDI byla velká naděje, bohužel ročníky okolo roku 2000 byly shnilé sračky, to firma MB vypustila a dodnes se z toho líže.. Byla to ostuda, a mě by MB už nesmělo do baráku..Samozřejmě situace se zlepšila , patrně i ty motory CDi, ale musíme brát v potaz, že moc dodávek VITO nejezdilo, a to nejen kvůli ceně..Většina firem měla jiné značky dodávek a já osobně nějaký motor, který nebyl otevřen a měl mega jsem neviděl, pouze vím od svého synovce, že jeho Iveca s třílitrem odcházejí na zchátrání celého organismu, ale srdce pořád běží..Chce jen tahle provedení a říká, má to 800000km , ze zadku chčije, převodka pochcaná od oleje, ale motor sucháček a pořád chytá na otočení a ještě by dál šlapal. CDI je vylepšená konstrukce starého motoru z MB 124 , konstrukčně správná, ale je toho na něho moc..Pokud dodávka vozí polystyren nebo sádrokarton, tak proč ne, ale přetěžování a jízda po dálnicí na plný knedlík na nejvyšší kvalt do kopce, kdy se mu neuleví, tento malý obsah neustojí , a proto se stává to, co jsem popsal..Ale je to jen můj, možná zkreslený názor...Tvrdím, že mnozí majitelé si neuvědomují, že každý obsah má své limity a možnosti a kupují si" malá auta na velkou práci.." lrudy5 píše:Inak bratranec ma vito rok asi 1998 neviem a motor 2.3 stare auto ale za 15r do toho auta do motora nic nedal bolo tam vzduchove perovanie to sa sralo prerobil to na klasiku a ziadny problem
Jsi specialista na rudý svině přeceeeejericho-3 píše:Asi máš pravdu, specialista na dodávky opravdu nejsem..Vlastně na co jsem?
Je to zaujimave lebo vsade inde sa docitam opak ako pises k tomu ivecu jeden pan tu ml starsi model spokojny vsetko ok kupil novy a nadava ze sa to sere ze mal nechat este dozit to stare. Tak kazde auto ma svoje muchy kazde sa moze pokazit.jericho-3 píše:U dodávek MB byl výborný motor 2,9 , ten 2,3 také nebyl špatný, ale při výměně těsnění byl problém, že se musely vyndavat předkomůrky, což byl problém.Motory CDI byla velká naděje, bohužel ročníky okolo roku 2000 byly shnilé sračky, to firma MB vypustila a dodnes se z toho líže.. Byla to ostuda, a mě by MB už nesmělo do baráku..Samozřejmě situace se zlepšila , patrně i ty motory CDi, ale musíme brát v potaz, že moc dodávek VITO nejezdilo, a to nejen kvůli ceně..Většina firem měla jiné značky dodávek a já osobně nějaký motor, který nebyl otevřen a měl mega jsem neviděl, pouze vím od svého synovce, že jeho Iveca s třílitrem odcházejí na zchátrání celého organismu, ale srdce pořád běží..Chce jen tahle provedení a říká, má to 800000km , ze zadku chčije, převodka pochcaná od oleje, ale motor sucháček a pořád chytá na otočení a ještě by dál šlapal. CDI je vylepšená konstrukce starého motoru z MB 124 , konstrukčně správná, ale je toho na něho moc..Pokud dodávka vozí polystyren nebo sádrokarton, tak proč ne, ale přetěžování a jízda po dálnicí na plný knedlík na nejvyšší kvalt do kopce, kdy se mu neuleví, tento malý obsah neustojí , a proto se stává to, co jsem popsal..Ale je to jen můj, možná zkreslený názor...Tvrdím, že mnozí majitelé si neuvědomují, že každý obsah má své limity a možnosti a kupují si" malá auta na velkou práci.." lrudy5 píše:Inak bratranec ma vito rok asi 1998 neviem a motor 2.3 stare auto ale za 15r do toho auta do motora nic nedal bolo tam vzduchove perovanie to sa sralo prerobil to na klasiku a ziadny problem
2,9 pětiválec i 2,3 čtyřválec jsou obojí přímovstřik rotačkajericho-3 píše:U dodávek MB byl výborný motor 2,9 , ten 2,3 také nebyl špatný, ale při výměně těsnění byl problém, že se musely vyndavat předkomůrky, což byl problém.
fekálek píše:Má tohle něco společnýho s 2.7 cdi 120kw ve starám ML?? Jestli jo, tak ten motor je hroznej, hlavy fakt praskaj i když se k tomu chováš jak bůh, servisoval jsem dva a oboum to přerazilo prdelTomas6 píše:Hele na jericha neber ohled. Otec má asi čtvrté Vito s 22 cdi a to čtvrté jako každé předtím už už 700 tis, zrovna jako strejc kterého ty vita má. Ano vstřiky sem tam fouknou,ale pokud není řidič kkt a hluchý k tomu tak se to dá podchytit zavčas. Jinak se . leje nafta olej a dělají brzdy. Žádné velké průser nikdy nebyly. Podotýkám auta okolo 700 tis km najeto.
v ML byla první generace CR motorů, OM612, nebyly zas tak špatný, ani ta spotřeba, v pohodě kolem 11ti litrů. Spousta lidí to používá na tahání.fekálek píše:aha, tohle byl pětivál a žralo to i trávu okolo silnice, je fakt, že to ML je těžký jak kráva, ještě poctivý železo