Stránka 6 z 7
Napsal: 28 dub 2019, 19:04
od NOVON
Nic chlopi na ten můj log?
Napsal: 28 dub 2019, 22:20
od Source
Tie logy nie sú nič moc ale v tom 2 je vidieť že od 3000 otáčok začne váha padať dosť pod požiadavku.
Trhá ti ako ? keď pridávaš jemne alebo keď dáš podlahu alebo ako ? trhanie vedia spôsobiť aj zle nastavene vstrekovace napriklad. ale tá váha dáva málo, kedze ti padne pomaly pod 700 a poziadavka je 850. skusil by som dat inu vahu
Napsal: 29 dub 2019, 06:41
od NOVON
source: Váha je půl roku stara Pierburg,padá pod požadavek od 3000 otáček,to jsem si všimnul,Takhle mi to delá u obou AGR co mám.
Škube to když jen lehce přidávám plyn a motor není v pořádném záběru a je tam kolem 1500 ot.
Nicméne vcera jsem dal puvodni ECU a s tou to neskube.Zkusím dát tu upravenou jednotku do druhé okty (zelené-viz.podpis) co to bude delat.Napadla me totiz i varianta,ze ve stribrne odchází dvouhmota-puvodni a ma problem s tim vyssim kroutakem.
Napsal: 29 dub 2019, 09:11
od Source
Podľa mňa ako tu už bolo spomenuté, tá nacipovana jednotka ma linearizaciu pre inu vahu, byt tebou tak by som sa vykaslal na pokusy a dal to upravit normalne, s tvojou jednotkou niekomu kto sa tomu rozumie

Napsal: 29 dub 2019, 19:24
od NOVON
source: Ten Bosch servis ve F-M v tomhle spolupracuje s firmou Chiptuning.sk,tak ze soft je od nich.
Napsal: 01 kvě 2019, 14:14
od NOVON
Tak tu upravenou jednotku jsem dal do naší druhé okty-zelené a tam to neškube..
Napsal: 01 kvě 2019, 14:18
od Source
ja by som to videl na nejalý problém v dodávke paliva, čiže ja byť tebou by som dal skontrolovať vstreky, poprípade ak sa ti chce dať tam nejaké nové trysky frateli bosio a jazdíš ďalej. každopádne ak nechceš dávať nové tak skontrolovať a nastaviť by asi nebol zlý nápad
Napsal: 01 kvě 2019, 19:33
od NOVON
source: Ano,vstřiky mě napadly stejne tak jako dvouhmota,bo to rampluje při rozjezdu a chcípaní motoru.
Ve stribrne litala i dávka paliva,když jsem to nastavil na 3.6,tak to překmitavalo 3.2-4.4 mg.Jako by se jednotka snažila vyrovnávat chod motoru..
Teď v zelené nastavim 3.6 a drží(max 1x za 20 sekund překmitne na 3.4).
Napsal: 01 kvě 2019, 19:57
od Tomas.cz
Source píše:Podľa mňa ako tu už bolo spomenuté, tá nacipovana jednotka ma linearizaciu pre inu vahu, byt tebou tak by som sa vykaslal na pokusy a dal to upravit normalne, s tvojou jednotkou niekomu kto sa tomu rozumie

Jsem rád, že mojí teorii někdo potvrdil

Napsal: 01 kvě 2019, 20:11
od Source
Tak ak ti kmitá volnobežná dávka, nemusia to robiť len vstreky ale môže to robiť aj čerpadlo, môže byť už vybehané a podobne, ale takto od poćítača je ťažko prísť na to čo to môže robiť
Napsal: 01 kvě 2019, 20:29
od A6TDI
Tomas.cz píše:Source píše:Podľa mňa ako tu už bolo spomenuté, tá nacipovana jednotka ma linearizaciu pre inu vahu, byt tebou tak by som sa vykaslal na pokusy a dal to upravit normalne, s tvojou jednotkou niekomu kto sa tomu rozumie

Jsem rád, že mojí teorii někdo potvrdil

Takže když chcipne váha -ďas novéj cip ?

Napsal: 01 kvě 2019, 21:30
od NOVON
A6TDI píše:Tomas.cz píše:Source píše:Podľa mňa ako tu už bolo spomenuté, tá nacipovana jednotka ma linearizaciu pre inu vahu, byt tebou tak by som sa vykaslal na pokusy a dal to upravit normalne, s tvojou jednotkou niekomu kto sa tomu rozumie

Jsem rád, že mojí teorii někdo potvrdil

Takže když chcipne váha -ďas novéj cip ?

Vím o čem je řeč,ale Ty zjevně ne..
Napsal: 05 kvě 2019, 10:22
od patrikE39
když je řeč o té váze.. dával jsem novou origo bosch se stejným číslem jak byla původní.. a ukauje maximální průtok 850mg .. je to 1.9 66kw agr čiplá.. čip se sice dělal před 15ti lety ale auto jezdilo celé roky hodně dobře než odešla váha a n75 .. po té to byla lemra.. n75 i váhu jsem koupil nové přesně podle čísel na starých dílech ale auto nemá v otáčkách ten výkon co mělo... a zařáží mě ta hodnota jen 850mg (měřeno na trojku při podlaze a motor od 1000otáček do 4500 otáček) ke muže byt pruser? i paliva to dává nějak málo při logování když se koukalo na váhu tak i paliva bylo jen 40mg při podlaze a bývalo dříve kolem 50mg .. díky
Napsal: 05 kvě 2019, 16:46
od NOVON
No mi ukazuje požadavek při logování 850 mg,kolem 2400 ot skočí aktual na chvíli i na 1050 mg a po 3700 ot začne aktual padat na 800 mg a postupne az na 700 mg.Takhle mi to delá u obou AGR co mám.Váhy mám v obou Pierburg pro EURO 2.Nevim zda to neco v jednotce omezuje či co,ale vzhledem k tomu,že to delá v obou autech,tak to tak asi má být..
Napsal: 06 kvě 2019, 07:38
od mecKo
Prietok neobmedzuje jednotka, ale fyzika