jede nejaky jiny diesel jako TDI :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zapa
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 22 bře 2007, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od zapa »

Ve starších autech výměník voda/nafta a od roku cca 91 elektricky.Ty vodní výměníky se dnes scháněj na ohřev rostlinných olejů.Byly dost výkonný.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

to dedkoun.. pane chytrej a jak jsi přišel na dvanácti krokoné nastanení "páky" to znamená dávky?? a předvstřik je taky plně regulovatelný.. takže v klidu a s tou v3s to opravdu není dobrej příklad..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

opravdu co hlava to nazor a dost casto jeste nepravdive tvrzeny

=> kazdy diesel s klasikou rotacnim (zetor radovym) cerpadlem, pri spravnem zachazenim a udrzbe, vydrzi moc (vcas olej, rozvody...)

nesmeroval jsem tuhle diskuzi k tomu, aby jste se predhaneli v rozumach, jak je jaky motor konstrucne resenej a kdo ho patentoval.
Slo o otazku, jede/je lepsi motor nez li TDI?
:)
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pochopitelně lepší motory než TDi a jsou a i jedou líp.

Já osobně si myslím že TDi od VW byl jakýsi průkopník na poli dieselových motorů v osobních vozech co jdou srovnat a překračují parametry benzinových.
A pak se mi taky TDi líbí co se týče cen a dobrému schánění náhradních dílů.

Kamarádovi se pos... vstřikovače na Renaultu 1.5DCi a nezbylo nic jiného než je za 55 000kč koupit nové všechny 4.
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

zapa píše:Měl jsem Cromu a tahal za ní podvál a ten motor byl nesmrtelnej.Nalítal a to doslova jsem s ní 730 000 km,s jedinou hlavou,turbem a dvěma převodovkama.Tachometrově šla i přes 200.Život skončila rozštípaná vo traktor,když traktorista s čepicí škoda neodhad mojí rychlost a šoup mi to tam rovnou z pole.Ze 160 jsem to dobrzdil na polovic, urval jem mu přední kolo i s nápravou a skončil po několika kotrmelcích na střeše.Auto totál,já pár boulí,odřenin a pořezanej od skla.Od tý doby jsem měl ještě 1 cromu a dvě themy se stejným motorem a nikdy neměl problém se starty i když bylo hodně pod -20.Jednou byly takový mrazy,že nafta zatuhla i na stojanech pump a já jsem s mojí cromou jel do němec pro auto a němci cca 70 km od hranic postávali se svejma golfama,pasatama....bezradně stát se zatuhlou českou naftou po krajnicích.Jednoho jsem naložil - měl jsem to stejnou cestou a ten chudák nechápal,že ho veze fiat.Samo,že jsem mu neřekl,že cromy maj už od výroby předehřev.Vím,že je to tu forum VW,ale přiznejte,že italové ty motory prostě uměj.
Tak, tak ;)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

Tomas.cz píše:Pochopitelně lepší motory než TDi a jsou a i jedou líp.

Já osobně si myslím že TDi od VW byl jakýsi průkopník na poli dieselových motorů v osobních vozech co jdou srovnat a překračují parametry benzinových.
A pak se mi taky TDi líbí co se týče cen a dobrému schánění náhradních dílů.

Kamarádovi se pos... vstřikovače na Renaultu 1.5DCi a nezbylo nic jiného než je za 55 000kč koupit nové všechny 4.
tak napis, jake to jsou?
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

pani mal som ducato 1.9d motor regata nalial som do nho kade co len nie naftu kadejake oleje a do nemoty siel ten motor si zo sebou nechal robit co kolvek a ked sme uz pri tdi preco ho nevedia spravit bez zhavicou ako staru cromu ta ma jeden zhavic v nasavani aj ten zhavi az pri -10 a auto startuje bez problemou proste priami vstrek uz bol u fiata uz v roku 89 a skoda sa snim teraz chvali
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

a co sem taháš žhavení top je myslím dost nepodstatný ne?? a audi jak bylo víše popsané vyjela s prvním tdi v roce 89, takže bych asi neřešil kdo byl první.. a když teda fiat vyjel s přímým vstřikem a asi to nebyl špatnej motor, tak proč ho nedělali a nevyvýjeli dál??? dali ho akorát do cromy a to je vše.. podle mšě to nebylo od fiatu moc moudré.. a s tím saabem ok.. nové nafty jsem moc nezkoumal.. já myslel spíš benzíny.. těch naftovejch zas tolik není.. až ty nový..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

žena nie je clovek a fiat nieje auto !!
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

[quote="jurki888"]pani mal som ducato 1.9d motor regata nalial som do nho kade co len nie naftu kadejake oleje a do nemoty siel ten motor si zo sebou nechal robit co kolvek a ked sme uz pri tdi preco ho nevedia spravit bez zhavicou ako staru cromu ta ma jeden zhavic v nasavani aj ten zhavi az pri -10 a auto startuje bez problemou proste priami vstrek uz bol u fiata uz v roku 89 a skoda sa snim teraz chval A CO TEN KRAVAL PO RANU NEBO KDYZ CROMA PRIDAVA?TRAKTOR HOVNO
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Taky nechápu proč Fiat začal dělat dieselk s přímím vstřikem a pak se zase vrátil ke klasice D do komůrky v modelech Tipo Tempra Punto atd...
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

odpoved na to ktery je lepsi asi neni jen tak jednoznacna kazdy motor ma nejake mouchy a nejake klady ted je treba si zvolit co je pro mou potrebu nejlepsi
pro ladeni urcite vw protoze je na to hromada dilu za par korun
jezdil jsem leta s vw rotacky i pd,ted momentalne pouzivam fiata jtd a MB cdi
uprimne s fiatem se mi po meste jezdi lepe nez s vw
dnes jsem byl v brne navstivit chlapce z carsoftu a mel jsem spotrebu plzen brno a zpatky 6.5l na to ze mam obsah 3222ccm a 255ps to asi taky nebude spatny motor :P
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

No já měl Tempru 1.6i r.1991 a je fakt že na to že to byla jednašestka tak to zas tak špatně nejelo ani do kopců....ale s TDI PD co mám teď se to pochopitelně nedá srovnávat. Žralo to sice 9/100 za jakéhokoliv počasí ve městě i mimo něj ale v době kdy jsem jí koupil to byla docela kára ....když jsem jí prodal měla najeto přes 100000 a za poslední dva roky se pěkně sr.la , komplet brzdy,altík,těsnění pod palicí,termostat,vodní pumpa,chladič, komplet výfuk, atd. celkem za 60000 protože na vrakáčích to nebylo k sehnání a prodal jsem jí za 20000 a i přesto že měla pozink tak začala pěkně hnít ....takže z Fiatů jsem vyléčenej........ale motor běžel pořád v pohodě....za 9litrů...-:( Zlatej Pášula a TDI za 5-6 litrů a na Kladně vrákáčů okolo sebe jak nas.áno.... :)
VW Passat 3C2 2.0TDI
marian232
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 22 říj 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: presov

tdi

Příspěvek od marian232 »

no s vlastnej skusenosti viem,ze mercedes bol jednotka ale tak do roku 1999 inac to bol traktor mal svoj klepaci zvuk mal som 124 200D spolahlivost super .Fiat som mal tiez asi naj bol 1.7 tipo isiel dobre ale iba motor vsetko okolo vod pumpa ,alt,starter ,cladic termostat to odchadzalo no mercedes to teda nebol . Mal som aj 2x Hdi 2.0 Berlingo a Hdi 1,4 P 307 ale na moju Oct Tdi 4x4 to nema ja som spokojny a to je hlavne .Preto si nemyslim .ze fiat je az take skvele auto no clovek nikdy nevie
Octavia AGR 4x4 EGR , KAT off tlmice KAYABA disky 17" PLW , 129,1 PS - 309,5Nm chip BH Motor
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

kazdy hovori inak mne vsetky ducata vydrzali cez 1000000 km a stale jazdili niekto povie ze jemu sa rozpadlo hned mne zas hovoria ze na octaviach stale odchadzaju vahy turba a tie podtlakove ventili co otvaraju turbo no neviem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“