Stránka 6 z 10
Napsal: 23 pro 2007, 10:58
od tomasx
DSLA150P357 germany.
Napsal: 23 pro 2007, 11:01
od tomasx
reesha píše:tomasx píše:tych cca 20 koni sa musi nejak dostavit co to moze byt ze ich niet???
Máš označení původních trysek?
Nejak blbo som no napisal nove trysky boli od vas posielal to Vaclav Strunc oznacenie BSLA150P520 Sprint. A stare povodne boli-DSLA150P357 germany.
Napsal: 23 pro 2007, 11:09
od reesha
tomasx píše:DSLA150P357 germany.
Vpořádku. Pokud tam není rozdíl, tak máš někde nějaký problém. Po této výměně má motor víc koní, než sériový 110hp motor.
Začal bych diagnostikou váhy vzduchu, popř. regulace turbodmychadla.
Napsal: 23 pro 2007, 12:10
od tomasx
reesha píše:tomasx píše:DSLA150P357 germany.
Vpořádku. Pokud tam není rozdíl, tak máš někde nějaký problém. Po této výměně má motor víc koní, než sériový 110hp motor.
Začal bych diagnostikou váhy vzduchu, popř. regulace turbodmychadla.
Dik Reesha
Inac auto taha. od 2tisic je citit zatah turba bolo to aj predtym citit.
aky Vag mi nacita RJ na tomto motore audi 1Z 1993.? mal som ho uz 2x u kamosa ma kkl kabel a nenacitalo RJ len ABS aj to len tak ze nic viac nemozem robit s abs.
Napsal: 26 pro 2007, 16:25
od skacpi
Tak jsem namontoval 502 vstřiky,auto jede jak z praku,kouř je v normálu.Zítra potáhnu káru po známé trase tak budu porovnávat.
Napsal: 26 pro 2007, 20:12
od syncon
skacpi píše:Tak jsem namontoval 502 vstřiky,auto jede jak z praku,kouř je v normálu.Zítra potáhnu káru po známé trase tak budu porovnávat.
jeste takovej dotaz co vsechno je v prd.. kdyz se propalej pisty ? je mrtvej i blok ?
Napsal: 26 pro 2007, 20:46
od Tomas.cz
Obvykle se vydřou válce od tavícího se pístu, zbytečně bych to nepopichoval

Jaký vstřiky do Z1
Napsal: 26 pro 2007, 21:04
od oldaf
U mě se teda při propaleným pístu vydřel válec a ohnul jeden ventil
Napsal: 26 pro 2007, 21:30
od skacpi
Až se propálej tak v nich bude díra.

Napsal: 26 pro 2007, 21:36
od syncon
skacpi píše:Až se propálej tak v nich bude díra.

no prave ze ne propalej se pokraji

Napsal: 26 pro 2007, 21:52
od Tomas.cz
Známému se teda na AHU začal tavit 3tí píst, jak se zvyšovala teplota tak se píst ve válci zadřel, utrhla se ojnica, vyrazila z bloku ven a ještě stihla přerazit spojovací hřídel do vakuovýo čerpadla a olejové pumpy.
Napsal: 26 pro 2007, 21:58
od syncon
Tomas.cz píše:Známému se teda na AHU začal tavit 3tí píst, jak se zvyšovala teplota tak se píst ve válci zadřel, utrhla se ojnica, vyrazila z bloku ven a ještě stihla přerazit spojovací hřídel do vakuovýo čerpadla a olejové pumpy.
taky hezky

Napsal: 27 pro 2007, 10:20
od chiptuning
syncon píše:skacpi píše:Až se propálej tak v nich bude díra.

no prave ze ne propalej se pokraji

vypada to asi tak

Napsal: 28 pro 2007, 12:00
od syncon
chiptuning píše:syncon píše:skacpi píše:Až se propálej tak v nich bude díra.

no prave ze ne propalej se pokraji

vypada to asi tak

hezky a tohle je po aplikaci trisek ?
Napsal: 29 pro 2007, 09:28
od skacpi
Výkon se s 502 zvednul na 82 kw,krouták 261nm.Změřil jsem to KPowerem 10 krát a vyšel tenhle průměr. Auto zváženo na váze,tak přesnost je asi dobrá.Ten výkon tam je, protože auto jede opravdu pěkně.