Stránka 6 z 44

Napsal: 06 čer 2008, 09:41
od toby66kw
To bys tomu dal, v sání máš tlak u 96kw motoru 1,3 bar.Akorát bys foukal do sání teplej luft. A turbo by tlačilo jak o život.

Napsal: 06 čer 2008, 09:48
od Pavel_H
Ale myslím pri mechanicky odpojenom EGR ... Zasleponá podtlaková hadička ...

Ale už mi to došlo je to blbosť (wallbash)

Napsal: 06 čer 2008, 10:18
od himi
porad mi neni jasne jestli je dobre pri zaslepeni EGR zaslepkami ucpat i hadicku. nekdo pise ze ano, nekdo ze ne (at se to hybe a nezatuhne).. diky za odpovedi ;)

Napsal: 06 čer 2008, 10:32
od nogis
Pokud tam dáš záslepku, tak nic ucpávat nemusíš, ale je ti vcelku jedno jestli to časem zatuhne nebo ne. Pochybuju, že ho ještě někdy budeš chtít zprovoznit. ;)

Napsal: 06 čer 2008, 11:48
od mcsolle
o1 2004 96kw nebude padat do nudzaku? niekde som cital ze tie novsie motory padaju

Napsal: 06 čer 2008, 13:31
od nogis
2003 mi funguje normálně, 04 nevím

Napsal: 11 čer 2008, 14:37
od Hacman
trojka píše:Řekl bych, že se tu řeší několik typů provedení EGR ventilů najednou a proto ty rozkoly a asi i chyby. Když odpojíte EGR musí se odpojit i funkce uzavírací klapky ta zajišťuje pokles tlaku v sacím potrubí a umožňuje průchod výfukovým plynům přes ventil. V opačném případě dojde při aktivaci funkce k silné pumpáži motoru v důsledku "zašpuntování" sacího potrubí klapkou(hrozné zvuky, mraky chyb v ŘJ, atd.). Když je funkce mechanická stačí ji odpojit a je to. Pokud máte EGR s obtokem mimo klapku třeba na SDI, pak je nutno odpojit obě regulace. U EGRu který je ovládán podtlakem zaslepením hadice a klapku která je ovládána servem nejlépe její demontáží z ovládacího čepu. Drží jen na dvou šroubech. Nejen, že je to jednoduché, ale celý systém se pro ŘJ a i případného technika v servisu(pro případ záruky vozu) tváří normálně. Zaslepení přefukového potrubí je vhodné z důvodu zajištění úplné těsnosti, zož je důležité zejména u ojetých vozů, kde je sedlo ventilu již většinou opotřebováno. Dále se to dělá z důvodu odstranění celého přefukového potrubí pro zamezení již zmíněných pazvuků(pak jsou záslepky dvě. Zrychlení ohřevu motoru, alespoň v té nejdůležitější fázi(do 60*C) je nesmysl, také už to někdo zmínil. Ani se mi moc nezdá, že by docházelo k testování EGRu za jízdy(v tahu), protože v tu chvíli by došlo k výraznému poklesu výkonu(zakopnutí) a to by opravdu nebylo pěkné svezení. Vyloučit toto tvrzení však nemohu, nemám k dispozici zmíněný materiál. Pokud dojde v důsledku odstranění funkce EGRu k nějaké chybě něco jste udělali špatně. Systém až na detaily nemá možnost ověřit funkci. Pokud máte vybavené auto výfukovým filtrem pevných částic funkci EGRu bych neodpojoval, výměna není laciná záležitost.
poraď, ako by som mal postupovať pri Octavii Tour r.v. 2007, 1.9TDI/74kW

Napsal: 11 čer 2008, 15:04
od petanzl
himi píše:porad mi neni jasne jestli je dobre pri zaslepeni EGR zaslepkami ucpat i hadicku. nekdo pise ze ano, nekdo ze ne (at se to hybe a nezatuhne).. diky za odpovedi ;)
já jsem jenom zaslepil hadičku a tím zůstal egr zavřený-dnes ráno 800 km jízda a spotřeba 5,3, při průměru 96 km/h, což je pro mě skoro o 0,4l míň než obvykle:-) Takže při ceně nafty si říkám-dobrý tah, zaslepit a nikdy jinak (rofl)

Napsal: 12 čer 2008, 17:15
od Hardcoreman
mcsolle píše:o1 2004 96kw nebude padat do nudzaku? niekde som cital ze tie novsie motory padaju
panove, doporucuju http://www.geocities.com/tech4tdi/pages/egrfix.html mam tento princip pouzity i na audi 100, prestalo hazet chybu egr do pameti ;-)

Napsal: 16 čer 2008, 18:04
od cutik
chlapi,delam si na aute hodne veci,ale tak nejak nevim presne jak se egr zaslepuje...mohl by mi nekdo rict navod? :-) diks

Napsal: 19 čer 2008, 21:26
od cutik
hm? :-)

Napsal: 19 čer 2008, 21:32
od Tomas.cz
Napiš co máš za auto, ale nejjednoduší způsob je ucpat podltakovou hadičku co ho ovládá :)

Napsal: 20 čer 2008, 20:21
od Curda
Můžu to EGR úplně vyhodit? A tu hadičku žlutě označenou mam zaslepit??

Dííky moc
Obrázek

Napsal: 20 čer 2008, 20:23
od Tomas.cz
Hadičku zaslep aby ti neunikal podtlak a EGR můžeš dát do kumbálu když tam dáš záslepky.

Napsal: 25 čer 2008, 18:28
od David.GIII.tdi
Zdárek, když to tu pročítám, tak mám chuť svému mazlíkovi také implantovat
záslepku.
Jen by se mi hodila aspoň fotečka jak na to :? :? :?

díkes

G3 1,9TDi 66Kw/ALE