trysky SPRINT 764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

vim ze ic ma, ale ne tak velke jak by prej potreboval. Ted jde o to, o kolik se to zvedne s tema vstrikama Sprint502. Mohl bys to trochu rozebrat Diky moc!
Výkon se ti po montáži Sprint 502 zvedne na cca 115-120 koní.
Můžeš dát i 764-ky, ale 1Z má přece jen slabší písty a navíc turbo bez náklapěcích lopatek, takže to bude při plným plynu i lehounce pokuřovat.
mám AGR + chip a trysky Sprint520=127k a chtěl bych osadit trysky S764 zlepší se mi průběh bez úpravy softu?
Nezlepší, musí se předělat soft. Od koho máš soft?
Obrázek
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

Jedna otázečka k těmhle tryskám.Procházím tady forum a pořád nevím.Pokud si je dám do mého ASV ,je potřeba jejich seřízení? Někde je tu návod, pro nás nezkušené jak je vyměnitit,že se to dá zvládnout,ale na druhou stranu se tu i píše o jejim seřízení. Tak nevím.Díky.
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Seřízení je vždy lepší! Ovšem mnohdy auto funguje i bez seřízení bez problému, ale někdy se může stát, že motor běží značně nepravidelně a cuká. V tomto případě je pak potřeba vstřikovače nechat seřídit.
Obrázek
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

Dukes píše:Seřízení je vždy lepší! Ovšem mnohdy auto funguje i bez seřízení bez problému, ale někdy se může stát, že motor běží značně nepravidelně a cuká. V tomto případě je pak potřeba vstřikovače nechat seřídit.
Se ještě zeptám,proč nejsou seřízeny z výroby?Nebo je to tím ,že každý motor ač stejný např. ASV, je vlastně originál? A co obnáší to seřízení?
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

gonzo píše:
Dukes píše:Seřízení je vždy lepší! Ovšem mnohdy auto funguje i bez seřízení bez problému, ale někdy se může stát, že motor běží značně nepravidelně a cuká. V tomto případě je pak potřeba vstřikovače nechat seřídit.
Se ještě zeptám,proč nejsou seřízeny z výroby?Nebo je to tím ,že každý motor ač stejný např. ASV, je vlastně originál? A co obnáší to seřízení?
Vsetkovace su "serizeny" z vyroby, ale ked menis trysku vo vstrekovaci tak vstrekovace musis ciastocne rozobrat takze to "serizeni" mozes narusit a bez pristroja to odhadom nenastavis 100% na presne otvaracie tlaky, ale da sa to spravit aj podla toho navodu ktory si videl. Sam som to tak spravil, ale pri dalsich tryskach si to dam "seridit" (repasovat vstrekovac). Nie kvoli problemom s chodom motora, ale kvoli pocitu ze je vsetko ako ma byt.
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

mam audi 100 c4 AAT 2.5TDI 85kW a chci tam dat novy vstriky. bylo mi receno, ze tam mam dat S520, ze prej S764 muzou podpalit pisty. Ty S520 by prej mely dat 25-30ps, to by me stacilo.
Ale pisi, ze S520 jsou pro motory 110 1.9tdi. ja mam 115 2.5tdi a petivalec.

daval nekdo u tohoto motoru tyto vstriky?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dukes píše:Seřízení je vždy lepší! Ovšem mnohdy auto funguje i bez seřízení bez problému, ale někdy se může stát, že motor běží značně nepravidelně a cuká. V tomto případě je pak potřeba vstřikovače nechat seřídit.
Prosímtě ta převlečná matice na vstřiku na 15ku klíč nevíš jakým momentem se utahuje?
Ptal jsem se p. Humla a ten říkal že asi 70nm ale nevěděl to jistě.

Dík ;)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Tomas.cz píše:
Dukes píše:Seřízení je vždy lepší! Ovšem mnohdy auto funguje i bez seřízení bez problému, ale někdy se může stát, že motor běží značně nepravidelně a cuká. V tomto případě je pak potřeba vstřikovače nechat seřídit.
Prosímtě ta převlečná matice na vstřiku na 15ku klíč nevíš jakým momentem se utahuje?
Ptal jsem se p. Humla a ten říkal že asi 70nm ale nevěděl to jistě.

Dík ;)
Mrkni do návodu na výměnu trysek: http://www.dieselpower.cz/public/forum/ ... manual.pdf ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
Twins-Peta
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 28 kvě 2008, 16:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Twins-Peta »

Zdarec pánove,sice vím že se tu na to každy ptá ale raději se optam taky!
Mám Seat Leon 1.9TDI 66Kw typ ALH r.v 2001
Chci dávat ty sprinty 764, chci se zeptat co spojka, jak ta to vydrží, auto má najeto 195tis km.byl tam měněny motor ale nevim co spojka, km nechali kvuli ser.knižce.
tak děkuji za odpovědi
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

spojka to zatim vydrží pokud nepujdeš dál
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

zdravím, tak jak to tu pročítám tak bych měl udělat taky na ty svojí oct 81kw Ahf nějakou údržbu, a hlavně mi už taky pocvakává nějakej vstřik tak bych to vyměnil ale nevím co tam dát, nechci nějak dělat velký zásah, mám najeto 200tis. co za nejmín a hlavně bez problému s nějakou dýmovnicí, a když to zvedne nějaký kobilky taky bych se nezlobil. Na koli by mě ta stranda vyšla a dělá to tady někdo v Praze nebo v okolí ?
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

Tomas.cz píše:
Dukes píše:Seřízení je vždy lepší! Ovšem mnohdy auto funguje i bez seřízení bez problému, ale někdy se může stát, že motor běží značně nepravidelně a cuká. V tomto případě je pak potřeba vstřikovače nechat seřídit.
Prosímtě ta převlečná matice na vstřiku na 15ku klíč nevíš jakým momentem se utahuje?
Ptal jsem se p. Humla a ten říkal že asi 70nm ale nevěděl to jistě.

Dík ;)
¨
Já to utahoval 50nm. Kolik se to má teda utahovat?
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Ano utahovat na 50 Nm.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Díkes.
juro
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 06 kvě 2008, 17:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od juro »

Zdar chlapi čítam to tu a tiež by som chcel niečo vymeniť na svojom aute AUDI A4 1.9 TDI AFN 81kw čím by som mal začať aby to bolo už od začiatku poznať TRYSKY? a ak tak aké 764? chcel by som ísť niekde na 150-160k a pasuje do tohto auta spojka z fábie ATD?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“