vidim ze si urcite namontoval 100 ventilovsubz3ro_tdi píše:sorry ale vacsiu blbost som davno nepocul..... aj keby sa jednalo o miniaturne turbo, ze rotor kompresora ma minimalnu zotrvacnost, mas tam nejaky senzor otacok alebo na zaklade coho to tvrdis a podkladas konkretnymi cislam (0,5s turbolag apod.)???donuzo píše:...,,,inak aj ked diesel nema klapku ,,,po ubrani akceleratora a standertnej mape natacania lopatiek ,,turbo okamzite stoji!! a po zvovu pridani sa zacne roztacat a tam mame 0,5s dieru,,,...
pocul si niekedy o surge na kompresore turba... resp. o podtlaku v sani pred turbom? podla tvojej teorie by tam totiz ziadny vznikat nemal
P.S. vedz ze pokial ma turbo dostatocnu vykonovu rezervu (ako to pri seriovych karach byva bezne) a nedochadza k ziadnemu extremnemu namahaniu pri akomkolvek rezime jazdy, tak tam ziadny BOV netreba... inak by ho tam vyrobca v ramci prevencie pouzil....
u specialne upravenych aut sa to pouziva prave v ramci prevencie poskodenia turbiny, ale drviva vacsina aut tu na fore to s ich tlakmi preplnania nepotrebuje (o vykonovom prinose vobec skoda hovorit)

tlak ti hned prudko padne na 0 a potom mu bude "dlho " trvat kym nastupa!!
kdezto s dobre upravenou mapou a blow off ,ho tam mas okamzite po stupeni na akcelerator..
inak neviem preco to tu vlasne vysvetlujem


len tak dalej
