Stránka 6 z 17

Napsal: 15 pro 2011, 17:11
od bombastiq
ještě me napadá udělat vlastní jednotku

vzít 555 naprogramovat ho na 5s po zapnutí kličku
a po nastartování klasicky na chod motoru
:?

Napsal: 16 pro 2011, 09:53
od TDI tech
555 je obycajny analogovy operacny zisilnovac, takze budes frajer ked ho naprogramujes :D Ale dal by sa pri vhodnom zapojeni pouzit ako casovac ktory by po zapnuti kluca sputil podavacie cerpadlo dajmetomu na tych 5s a potom vypol.

Napsal: 30 led 2012, 20:03
od Laco89
Laco89 píše:
Bóďa píše:Jo ale to máš mechanicky ovládané čerpadlo, že? :)
ano :)
a este by som sa chcel spytat je to problem ked pouzijem cerpadlo podavacie z PD na rotacku mechanicky ovladanu?

Napsal: 30 led 2012, 20:10
od Bóďa
Není. :)

Napsal: 31 led 2012, 00:21
od JohnnyBOSS
Jak to tady tak čtu, ideálka je teda zapojit to přímo na altík, jo? A nemůže se pak stát, že mi bude třeba nějak padat nafta, nebo něco ? Přece jen, když se ta podávačka zapojí přímo na klíček tak se nikdy nemůže stát, že by padala nafta, protože to čerpadlo to tam ještě před startem natlačí :D

Jinak jakej má prosím to čerpadlo odběr? abych věděl kvůli pojistce, díky :)

Napsal: 31 led 2012, 08:50
od Pája 19
Smoke píše:S.V. se zapne na 5s když nenastartuju tak vypne, a při startu zas zapne, dle mě ideál (jak u PD).
A nevypne se stopventil zase 5s po nechtěnym chcípnutí? To by se hodilo do krámu...

Napsal: 31 led 2012, 14:35
od JohnnyBOSS
jo a kde koupím ten 4 pinovej konektor, co se zapojuje do čerpadla? Díky :)

Napsal: 31 led 2012, 15:45
od Vali
Pasuje PD cerpadlo do g3 nadrze?

Napsal: 17 pro 2012, 10:31
od Pája 19

Napsal: 17 pro 2012, 12:24
od TDI tech
Pája 19 píše:Tady je návod jak na to.
http://idparts.com/downloads/PDLiftP...Guide_v1.5.pdf
Odkaz mi nefunguje :(

Napsal: 17 pro 2012, 12:39
od Pája 19
http://idparts.com/downloads/PDLiftPump ... e_v1.5.pdf

Omlouvám se, teď už by to mělo být ok.

V návodu je jedna chybka. Jako kostření relé používaj plus příhřevu. Drát je silnej a černej a ohmicky je to skoro zem, tak se asi spletli.

Jsou tam i některá čísla dílů, co jsou k instalaci potřeba, ale nevim, jestli všecky, takže pro sichr:

1J0 919 231 - svorkovnice 4-pólová 1ks
443 937 527 - patice rélé 1ks
000 979 227 - stříbřený pin 2.5mm 6ks
000 979 212 - měděný fast-on 2.5mm 2ks

Ty piny a fast-ony stojej v originále hroznou raketu a prodávaj se po deseti i s kusem drátu, tj cca 500kč/balení, tak kdyby někdo věděl, kde je sehnat jednotlivě a za rozumnej peníz, hoďte sem odkaz please.

Napsal: 17 pro 2012, 12:47
od Pája 19
Jako inspirace pro uživatele podávačky je zde toto:

http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... =lift+pump

Napsal: 22 bře 2013, 13:07
od Leon/kissiakos
vieme ake cisla podavaciek z PD pasuju do rotaciek?

Napsal: 22 bře 2013, 13:41
od subz3ro_tdi
Leon/kissiakos píše:vieme ake cisla podavaciek z PD pasuju do rotaciek?
Su rozne auta-PD a su rozne auta-rotacky. Ide hlavne o tvar nadrze (aby palivomer ukazoval spravne), nie podavaci tlak - pokial to nie je z benzinoveho motora, ten by mal byt cca. rovnaky.

Napsal: 22 bře 2013, 13:41
od Leon/kissiakos
napcham toto do leona ?

Obrázek