Stránka 6 z 17
Napsal: 15 pro 2011, 17:11
od bombastiq
ještě me napadá udělat vlastní jednotku
vzít 555 naprogramovat ho na 5s po zapnutí kličku
a po nastartování klasicky na chod motoru

Napsal: 16 pro 2011, 09:53
od TDI tech
555 je obycajny analogovy operacny zisilnovac, takze budes frajer ked ho naprogramujes

Ale dal by sa pri vhodnom zapojeni pouzit ako casovac ktory by po zapnuti kluca sputil podavacie cerpadlo dajmetomu na tych 5s a potom vypol.
Napsal: 30 led 2012, 20:03
od Laco89
Laco89 píše:Bóďa píše:Jo ale to máš mechanicky ovládané čerpadlo, že?

ano

a este by som sa chcel spytat je to problem ked pouzijem cerpadlo podavacie z PD na rotacku mechanicky ovladanu?
Napsal: 30 led 2012, 20:10
od Bóďa
Není.

Napsal: 31 led 2012, 00:21
od JohnnyBOSS
Jak to tady tak čtu, ideálka je teda zapojit to přímo na altík, jo? A nemůže se pak stát, že mi bude třeba nějak padat nafta, nebo něco ? Přece jen, když se ta podávačka zapojí přímo na klíček tak se nikdy nemůže stát, že by padala nafta, protože to čerpadlo to tam ještě před startem natlačí
Jinak jakej má prosím to čerpadlo odběr? abych věděl kvůli pojistce, díky

Napsal: 31 led 2012, 08:50
od Pája 19
Smoke píše:S.V. se zapne na 5s když nenastartuju tak vypne, a při startu zas zapne, dle mě ideál (jak u PD).
A nevypne se stopventil zase 5s po nechtěnym chcípnutí? To by se hodilo do krámu...
Napsal: 31 led 2012, 14:35
od JohnnyBOSS
jo a kde koupím ten 4 pinovej konektor, co se zapojuje do čerpadla? Díky

Napsal: 31 led 2012, 15:45
od Vali
Pasuje PD cerpadlo do g3 nadrze?
Napsal: 17 pro 2012, 10:31
od Pája 19
Napsal: 17 pro 2012, 12:24
od TDI tech
Odkaz mi nefunguje

Napsal: 17 pro 2012, 12:39
od Pája 19
http://idparts.com/downloads/PDLiftPump ... e_v1.5.pdf
Omlouvám se, teď už by to mělo být ok.
V návodu je jedna chybka. Jako kostření relé používaj plus příhřevu. Drát je silnej a černej a ohmicky je to skoro zem, tak se asi spletli.
Jsou tam i některá čísla dílů, co jsou k instalaci potřeba, ale nevim, jestli všecky, takže pro sichr:
1J0 919 231 - svorkovnice 4-pólová 1ks
443 937 527 - patice rélé 1ks
000 979 227 - stříbřený pin 2.5mm 6ks
000 979 212 - měděný fast-on 2.5mm 2ks
Ty piny a fast-ony stojej v originále hroznou raketu a prodávaj se po deseti i s kusem drátu, tj cca 500kč/balení, tak kdyby někdo věděl, kde je sehnat jednotlivě a za rozumnej peníz, hoďte sem odkaz please.
Napsal: 17 pro 2012, 12:47
od Pája 19
Napsal: 22 bře 2013, 13:07
od Leon/kissiakos
vieme ake cisla podavaciek z PD pasuju do rotaciek?
Napsal: 22 bře 2013, 13:41
od subz3ro_tdi
Leon/kissiakos píše:vieme ake cisla podavaciek z PD pasuju do rotaciek?
Su rozne auta-PD a su rozne auta-rotacky. Ide hlavne o tvar nadrze (aby palivomer ukazoval spravne), nie podavaci tlak - pokial to nie je z benzinoveho motora, ten by mal byt cca. rovnaky.
Napsal: 22 bře 2013, 13:41
od Leon/kissiakos
napcham toto do leona ?
