
Vyjetý motorový olej jako palivo - zkušenosti
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Dyz uz ste to tady nakously hrozne me pobavil starosta Ostravy kerej rikal ze si bude muset doslapnout na lidi ktery topi hnedym uhlim pac momentalni mira inverze a znecisteniu nich a v Polsku Katovici je z velky miry dana prave temahle domacima zdrojema .............................pritom ma za zadama nejvetsi fabriky v republice a vsude jinde taky topjej hnedym uhlim a takovou miru znecisteni tam nemaj ..........a jedinej rozdil sou prave tyhle fabriky........kreten.... 

Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33924
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jasne...ale proti prumyslovemu znecisteni je to naprosto zanedbatelny 
http://www.cizp.cz/2205_Arnika-vydala-z ... e-zlepsuji

http://www.cizp.cz/2205_Arnika-vydala-z ... e-zlepsuji
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2011, 19:02
- Bydliště: anglicko
prave som cital na americkom foru a je tam toho riadne narvane !!! jazdia na ten stary olej jedna radost a mam pocit ze maju ten POMER ale nemixuju s naftou ale benzinom .na zacatku fora tu niekto pisal ze mu kamos jazdi na 10l oleja s1litrom benzinu a no prob,idem urobit pokus lebo zevraj ak do litra oleja dodas 1 deco benzinu a premixujes a nechas tyzden lezat tak sa ten olej rozlozi a bordel usadi dole /kdesi to je aj na youtube/ a potom este pred naliatim doliat aceton tak som zvedavy,za pokus nic nedam a neni co stratit 

motorák
Pánové zdravím.
Můj problém se bude týkat hlavně pálení motoráku, tak to umístím sem, at není zbytecne dalsi tema.
Již delší dobu dumám nad levnějším provozem a tak:
Ač nerad ( benzín mi byl příjemnější ) pořidil jsem naftové auto, ale mé ekonomické propočty mě přesvědčili. Navíc auto velikosti Sharan si v benzínu spapká dost. S LPG mám zkušenosti také. Né nijak špatné, ale staré systemy nic moc a vysledek není všude zminovane tvrzeni provoz za pulku. I kdyby byl levneji top nevyjde.
Priklad muj Sharan: BA+LPG 11l plynu+ nejaky BA - pri vsi snaze ca 2.2Kc za KM.
TEd v TDi 66kw - 6l NM - ca 1.5KC/km. Nejake divne pocty, ze? Cas od casu nejakou naftu mam, takze jsem ji prodal 25Kc a nebo si ji ted necham a pocitam tak cenu a usporu 25kc/l. Dokonce ted mam moznost tankovat i bez DPH co je ca 26,2Kc.
Pokud to naredim jeste nejakym sajrajtem ( promminte ten vyraz ), tak se musim a chci dostat na 1Kc/km !!!!
Nyní přes svatky mam cas travit nekolik hodin denne ( jen dnes asi 10h, vcera snad 15
) na netu a hledat info.
Jiz koncem leta jsem se ale doslechl o moznosti spalovat jine veci nez naftu a zacal toto shanet. Vysledek: hydrauliku ci trafo jsem zatim nesehnal, fritaku za levno malo a 15KC davat nehodlam. Zbyl mi jen motorak, ktereho jsem hned na zacatek, rychle a bez vetsiho shaneni dostal zdarma ca 300l.
Tak jsem zacal s experimenty. Zatim va starsim nakladaku. Svoje auto zatim kurvit nechci. Na olej chci pak poridit jiny vuz, i kdyz tu nekdo pise, ze Tdi 66kW take spapa i neco jineho.
Pokud se nekdo docte az sem, ma muj obdiv a budu rad, kdyz poradi a podeli se o zkusenosti.
1.) Vyber auta.
Asi zvolim mozna to nejlepsi a nejbytelnejsi, navic za par korun MB W124. Kvuli pojistce a spotrebe asi jen 200D, nejlepe v AT. Mate s tim nekdo zkusenost? 90% najedu po meste do prace, ca 4xza den po 15km, rocne 10tkm+jine jizdy do 15tkm. Mame totiz i 2. auto a vic jezdim nakladnim. Tak by byl AT fajn a vykon by snad mohl stacit. Prece to nemuze byt tak strasne, jak mnozi pisi i na jinych forech, i kdyz je mi jasne, ze po oleji to lepe nepojede. Co spotreba, opravdu nekdo dokaze jezdit i za 6l? Pak nema cenu shanet stare Toledo 1.9D ci neco takoveho, kvuli uspore 1l. To MB bude levnejsi a vic snad vydrzi. Auto mam domluvene za 10tKc, coz je myslim dobre. Neni to nadhera, ale ani hrozny vrak, eko zaplacene a hlavne, ze to jede. Pokud ho odpravim, da se to skousnout. Navic k autu dostanu jeste 1 motor. A pokud auto prezije rok a najedu 15000km ( nekdo uvadi ze uz ma na olej 20 a vice ) mam ho zaplacene a zbyde i na dovolenou
NAvic tim neznicim asi auto cele, ale max motor, ktery budu mit nebo koupim za par tisic. Jeste lepe jen Cerpadlo, vstrik apod. Vymenu paliv. filtru neresim, ten bude zadarmo. Tak vic rozeberu treba pozdeji.
2.) dotaz: vyroba paliva, slozeni, jine zkusenosti.
Jak jsem jiz uvedl ca od leta do prichodu zimy jsem jiz zkousel v nakladaku. Motoraku mam hodne, bylo par litru VyFrtitu a zkousel jsem redit benzinem. Take trochu redidla, ktere mohu mit take velmi levne nebo toluen. Zatim jen malo sra*ky a hodne nafty. Pak jsem davku zvysoval a zatim se dostal na ca 1:5nafty.
Zatím díky a těším se na další rozpravu
Můj problém se bude týkat hlavně pálení motoráku, tak to umístím sem, at není zbytecne dalsi tema.
Již delší dobu dumám nad levnějším provozem a tak:
Ač nerad ( benzín mi byl příjemnější ) pořidil jsem naftové auto, ale mé ekonomické propočty mě přesvědčili. Navíc auto velikosti Sharan si v benzínu spapká dost. S LPG mám zkušenosti také. Né nijak špatné, ale staré systemy nic moc a vysledek není všude zminovane tvrzeni provoz za pulku. I kdyby byl levneji top nevyjde.
Priklad muj Sharan: BA+LPG 11l plynu+ nejaky BA - pri vsi snaze ca 2.2Kc za KM.
TEd v TDi 66kw - 6l NM - ca 1.5KC/km. Nejake divne pocty, ze? Cas od casu nejakou naftu mam, takze jsem ji prodal 25Kc a nebo si ji ted necham a pocitam tak cenu a usporu 25kc/l. Dokonce ted mam moznost tankovat i bez DPH co je ca 26,2Kc.
Pokud to naredim jeste nejakym sajrajtem ( promminte ten vyraz ), tak se musim a chci dostat na 1Kc/km !!!!
Nyní přes svatky mam cas travit nekolik hodin denne ( jen dnes asi 10h, vcera snad 15

Jiz koncem leta jsem se ale doslechl o moznosti spalovat jine veci nez naftu a zacal toto shanet. Vysledek: hydrauliku ci trafo jsem zatim nesehnal, fritaku za levno malo a 15KC davat nehodlam. Zbyl mi jen motorak, ktereho jsem hned na zacatek, rychle a bez vetsiho shaneni dostal zdarma ca 300l.
Tak jsem zacal s experimenty. Zatim va starsim nakladaku. Svoje auto zatim kurvit nechci. Na olej chci pak poridit jiny vuz, i kdyz tu nekdo pise, ze Tdi 66kW take spapa i neco jineho.
Pokud se nekdo docte az sem, ma muj obdiv a budu rad, kdyz poradi a podeli se o zkusenosti.
1.) Vyber auta.
Asi zvolim mozna to nejlepsi a nejbytelnejsi, navic za par korun MB W124. Kvuli pojistce a spotrebe asi jen 200D, nejlepe v AT. Mate s tim nekdo zkusenost? 90% najedu po meste do prace, ca 4xza den po 15km, rocne 10tkm+jine jizdy do 15tkm. Mame totiz i 2. auto a vic jezdim nakladnim. Tak by byl AT fajn a vykon by snad mohl stacit. Prece to nemuze byt tak strasne, jak mnozi pisi i na jinych forech, i kdyz je mi jasne, ze po oleji to lepe nepojede. Co spotreba, opravdu nekdo dokaze jezdit i za 6l? Pak nema cenu shanet stare Toledo 1.9D ci neco takoveho, kvuli uspore 1l. To MB bude levnejsi a vic snad vydrzi. Auto mam domluvene za 10tKc, coz je myslim dobre. Neni to nadhera, ale ani hrozny vrak, eko zaplacene a hlavne, ze to jede. Pokud ho odpravim, da se to skousnout. Navic k autu dostanu jeste 1 motor. A pokud auto prezije rok a najedu 15000km ( nekdo uvadi ze uz ma na olej 20 a vice ) mam ho zaplacene a zbyde i na dovolenou

2.) dotaz: vyroba paliva, slozeni, jine zkusenosti.
Jak jsem jiz uvedl ca od leta do prichodu zimy jsem jiz zkousel v nakladaku. Motoraku mam hodne, bylo par litru VyFrtitu a zkousel jsem redit benzinem. Take trochu redidla, ktere mohu mit take velmi levne nebo toluen. Zatim jen malo sra*ky a hodne nafty. Pak jsem davku zvysoval a zatim se dostal na ca 1:5nafty.
Zatím díky a těším se na další rozpravu
MBcko ti pojede dobre na:
Brzdovku
Trafac (na zimu trochu redit)
Hydraulika (v zime trochu redit)
Oleje - palma (v zime nerealne)
slunecnie , soja, repka - v mrazech na hovno lepsi udelat domaci MERO
Lto
a i ta nafta!
))
Na vyjetak bych se vysral je to humac a motor i s radovym cerpadlem na to dojede raz dva.
Jezdil jsem na vse krom motoraku v TDI a celkem to slo, kdyz jsou to sracky, tak se casteji cisti trysky a meni palivak.
Obcas jsem nadrz vytrel hadrem
Brzdovku
Trafac (na zimu trochu redit)
Hydraulika (v zime trochu redit)
Oleje - palma (v zime nerealne)
slunecnie , soja, repka - v mrazech na hovno lepsi udelat domaci MERO
Lto
a i ta nafta!

Na vyjetak bych se vysral je to humac a motor i s radovym cerpadlem na to dojede raz dva.
Jezdil jsem na vse krom motoraku v TDI a celkem to slo, kdyz jsou to sracky, tak se casteji cisti trysky a meni palivak.
Obcas jsem nadrz vytrel hadrem

Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

MB
Sakra to je fofr, to jsem necekal.
Takze asi nikdo nebude odporovat, ze MB W124 je nejlepsi volba? Pokud by se to bez vetsich nasledku osvedcilo, asi bych pak zkusil i modernejsi vuz.
Dokaze to teda na tyto kapaliny jezdit i bez uprav a v jakem pomeru? To se da jezdit i v mrazech? Redit cim - nafta nebo ten benzin nebo treba redidla? Co pak startovani? Male plus, ze mohu mitz auto v garazi. Mozna az se otrkam, nejake drobne upravy udelam. Jedine co, tak snad nejakou brzdovku zdarma sezenu, mozna ćasem levne hydrauliku.
Toho vyjetaku mohu mit hodne a zdarma. TAk to chci zkusit alespon treba jen 5l pridavat. Verim, ze to je sracka a motor to oddela, ale jak jsem psal pokud vydrzi rok, parada. A kdyz uz na to ma nekdo 20tkm a bez vetsich problemu, navic modernejsi motor? Chci to zkusit. Treba to alespon pomohu opravdu definitevne vyvratit pro ostatni.
Rotacku zatim pokouset nebudu, palivaky a nejake drobnosti poresim zdarma a nadrz klidne vylizu do sucha
!
Takze asi nikdo nebude odporovat, ze MB W124 je nejlepsi volba? Pokud by se to bez vetsich nasledku osvedcilo, asi bych pak zkusil i modernejsi vuz.
Dokaze to teda na tyto kapaliny jezdit i bez uprav a v jakem pomeru? To se da jezdit i v mrazech? Redit cim - nafta nebo ten benzin nebo treba redidla? Co pak startovani? Male plus, ze mohu mitz auto v garazi. Mozna az se otrkam, nejake drobne upravy udelam. Jedine co, tak snad nejakou brzdovku zdarma sezenu, mozna ćasem levne hydrauliku.
Toho vyjetaku mohu mit hodne a zdarma. TAk to chci zkusit alespon treba jen 5l pridavat. Verim, ze to je sracka a motor to oddela, ale jak jsem psal pokud vydrzi rok, parada. A kdyz uz na to ma nekdo 20tkm a bez vetsich problemu, navic modernejsi motor? Chci to zkusit. Treba to alespon pomohu opravdu definitevne vyvratit pro ostatni.
Rotacku zatim pokouset nebudu, palivaky a nejake drobnosti poresim zdarma a nadrz klidne vylizu do sucha

Kazda hydraulika i trafac jsou jiny...
Chce to vzdycky do sklenice a strcit ven a zkus si namichat pomery, na muj trafac jsem jezdil 3/4 nadrze trafac a zbytek LTO a pohoda (u tdi) u medveda muze byt horsi ranni start kvuli komurce...
Takze parkovani v garazi VELKOU vyhodou, nekde si dela predehrevy atd., misto palivaku odkalovacku atd. ja na to vzdycky sral a jezdilo to.
Akorat kdyz bylo treba -20C tak na dalnici pri tomhle pomeru to obcas hur tahle do kopce jak to bylo husty, ale chce to mit vsecko za hodne malej peniz jinak se ti to nevyplati, takovyho srani, smrad, spina, vsude nakydano.
Kdyz jsem mel lto za 15 a hydrosku za 5 a nafta stala 35 tak se to vyplatilo, ale ted se chce kazdej napakovat a dle me za 20 se to uz nevyplati.
Chce to vzdycky do sklenice a strcit ven a zkus si namichat pomery, na muj trafac jsem jezdil 3/4 nadrze trafac a zbytek LTO a pohoda (u tdi) u medveda muze byt horsi ranni start kvuli komurce...
Takze parkovani v garazi VELKOU vyhodou, nekde si dela predehrevy atd., misto palivaku odkalovacku atd. ja na to vzdycky sral a jezdilo to.
Akorat kdyz bylo treba -20C tak na dalnici pri tomhle pomeru to obcas hur tahle do kopce jak to bylo husty, ale chce to mit vsecko za hodne malej peniz jinak se ti to nevyplati, takovyho srani, smrad, spina, vsude nakydano.
Kdyz jsem mel lto za 15 a hydrosku za 5 a nafta stala 35 tak se to vyplatilo, ale ted se chce kazdej napakovat a dle me za 20 se to uz nevyplati.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Napakovat !!!
Presne jak rikas, napakovat! Nejaky to mensi jebani mi nevadi, doted jsem preleval 2xrucne jen pres nejaky papirovy lakyrnicky filtr 125 micron, ale pokud by to vyslo na 20Kc/l radeji natakuji ze stojanu za 27 kvalitni naftu a treba teda mozna smrknu 5l vyjetaku 
I kdyz budu mit filtry nejake drobnosti tak za 20Kc na to prdim. Proto hodlam pokouset ty varianty, ktere mohu mit zdarma. O te brzdovce jsem nevedel. i kdyz tu cetl, ze ji nekdo v malem mnozstvi zkousel. A co litru jsem rozdal nove, nepouzite, jeste v zaruce
Zkousky na mrazu uz probihaji- To me prekvapil VyFrit. Ten fakt z belika nedostanu a stal dobu u kamen.
Docela koukam v jakem pomeru a pocasi to bylo schopno jezdit navic u Tdi. Me by i stacilo 1:1 a to od jara do podzimu. Na zimu radsi nafta nebo hodne nafty.
Na jezdeni na dalky a na dalnici o tom zatim neuvazuji, ale pokud to bude slapat, tak proc NE! Pak mohu vyradit, spise omezit z provozu 2. auto, zvysim najezd km u MB a usetrim vice

Jen nevim co na MB rekne manzelka !!!!

I kdyz budu mit filtry nejake drobnosti tak za 20Kc na to prdim. Proto hodlam pokouset ty varianty, ktere mohu mit zdarma. O te brzdovce jsem nevedel. i kdyz tu cetl, ze ji nekdo v malem mnozstvi zkousel. A co litru jsem rozdal nove, nepouzite, jeste v zaruce

Zkousky na mrazu uz probihaji- To me prekvapil VyFrit. Ten fakt z belika nedostanu a stal dobu u kamen.
Docela koukam v jakem pomeru a pocasi to bylo schopno jezdit navic u Tdi. Me by i stacilo 1:1 a to od jara do podzimu. Na zimu radsi nafta nebo hodne nafty.
Na jezdeni na dalky a na dalnici o tom zatim neuvazuji, ale pokud to bude slapat, tak proc NE! Pak mohu vyradit, spise omezit z provozu 2. auto, zvysim najezd km u MB a usetrim vice


Jen nevim co na MB rekne manzelka !!!!
VW t4 na vyjeták zatím jaro léto podzim ted už ne.Me zkušenosti-na vyjetak tichučkej motor trocha dymu(spravil jsem to předvstřikem přestalo to dymit) Neředil jsem to vubec.Za tu dobu 2krat měněny žhavyčky dřive se na vyjetak upali.Ted na zimu druhe nahradni vstřiky.Pod vstřikama docela hodně velka vrstva karbonu.Vyškrabal jsem to vyfoukal dal vstřiky a ted je nafta.Ušetřeno 37 000kč Na jaro jdu do toho zase.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33924
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Napakovat !!!
[quote="TesákPce"]
hodíš do práce co děláš
hodíš do práce co děláš

VW T4 Ezop
Koukal jsem, ze jsi tu pritomen a doufal ze se pripojis.
Tve pripevky uz mam sectele nekdy od leta. Kolik jsi ted najel? Ty vstriky jsou KO?
U MB to treba vydrzi dele. Nasel jsem dalsi co to liji do Xantie a nekolik Pezotu vse TD! U MB musim jezdit jak buh a budu i redit. Opravdu neredis vubec? To musi byt hustota pul zdravi! Ja trochu redil benzinemn nebo redidlem, vetsinou nejaky zbytek nebo starsi nebo neco po myti apod. Jak to mas s temi filtry - zadne? A filtrovani pred nalitim? Zhavicky snad poresim taky gratis.
Jinak jak pises Ty. U nakladaku jsem pozoroval taky tissi, lepsi chod snad i vykon malinko vyssi. Jen to dost coudilo, hlavne studene, pak uz tolik ne. Olejem to ale smrdi. To me vsak netrapi. Furt lepsi jak Tatra apod. . Jezdim kolem kamenolomu
Tve pripevky uz mam sectele nekdy od leta. Kolik jsi ted najel? Ty vstriky jsou KO?
U MB to treba vydrzi dele. Nasel jsem dalsi co to liji do Xantie a nekolik Pezotu vse TD! U MB musim jezdit jak buh a budu i redit. Opravdu neredis vubec? To musi byt hustota pul zdravi! Ja trochu redil benzinemn nebo redidlem, vetsinou nejaky zbytek nebo starsi nebo neco po myti apod. Jak to mas s temi filtry - zadne? A filtrovani pred nalitim? Zhavicky snad poresim taky gratis.
Jinak jak pises Ty. U nakladaku jsem pozoroval taky tissi, lepsi chod snad i vykon malinko vyssi. Jen to dost coudilo, hlavne studene, pak uz tolik ne. Olejem to ale smrdi. To me vsak netrapi. Furt lepsi jak Tatra apod. . Jezdim kolem kamenolomu

Naposledy upravil(a) TesákPce dne 28 pro 2012, 21:40, celkem upraveno 1 x.