Stránka 6 z 8
Napsal: 11 led 2011, 10:12
od tomi85
No verva je 100oktan jako v-power tak nevim,ale tomu výkonu u aut bych se zase tak nesmál už jsem videl v televizi dva testy na brzdách se standartnim palivem a premiovim a když auto má chytrou jednotku která rozpozná lepší palivo je schopná z toho dostat víc bylo to u subaru impreza WRX a tam myslím že to bylo 13 nebo 17 koniku...
Napsal: 11 led 2011, 10:23
od nogis
Ano, ale to auto musí být stavěné na 98 oktanů. Pak mu 95 výkonově ublíží. Naopak to je plýtvání penězi.

Napsal: 13 led 2011, 21:31
od radluk
Z vyssiho oktanoveho cisla bys dostal vyssi vykon jen za situace, kdy se zvysi zejmena kompresni pomer.
To tady uz vse davno bylo, za 2.sv.v se pouzival letecky benzin s oktanovym cislem od 100 do 150 okt. Nicmene Avgas se pouziva porad. Avsak, nepouzival se k vuli vyssim vykonovym parametrum, jako napr. vyhrevnost atp., ale k vuli moznosti pouzit vyssich plnicich tlaku;)
Pokud je dnesni vozidlo nuceno od vyroby pouzivat napr. 100 oktanu, tak ma proste vyssi kompresni pomer a nebo vysokotlake preplnovani.
Napsal: 28 pro 2011, 18:44
od MirekX
tak jsem udělal autu vánoce a natankoval plnou nádrž Verva nafty. Nikdy jsem to moc neřešil a jezdil na všelijaký binčus, ale poslední dobou to meřo a bio u pump je strašný, ty starty i kolem nuly jak při -20C. Spotřebu jsem obtížně krotil kolem 7 litrů, což jsem přičítal i novým zimákům 215-16. Nabral jsem tu vervu a ...

Průměr za posledních 350km mám 6,1 a to jsem nikam moc daleko nejel, v létě bych byl určitě do 6. dnes jsem udělal trasu Hradec Králové - Šerlich (hřebeny Orlických hor) a zpátky a svítilo tam po dojezdu 5,8 (obě trasy, nahoře jsem měl asi 6,6) Starty samozřejmě na okulení, chod jinak normální, výkon taky normální. Uvidíme, až to vyjezdím tak to spočítám přesně, ale palubák mi teď docela sedí s realitou. Jednou jsem v létě už Vervu zkoušel a to mě přišlo na spotřebě snad horší než obyč nafta.
Napsal: 28 pro 2011, 19:53
od sikin1987
ja zacal tankovat benzinu a na ty kratucke trasy 6,7-7,1,ale na dalku sem ted dokazal jen za 4litry. uzasne fakt za kvalitu se vyplati priplatit.
Napsal: 28 pro 2011, 21:01
od borelli
Na pumpě OMV vidím na stojanu MaxxMotion Diesel, zkoušel to někdo z vás ? Aby to nebylo placebo jako Shell diesel extra ultra power v českém provedení...
Napsal: 28 pro 2011, 21:12
od sikin1987
nic jinyho jak benzinu bych netankoval ani AGIP an to sme mel taky vyssi spotrebu ti taky kecaji. Shell po referencich nikdy netankuju mam takovou averzi,ze jedine kdybyb mi dochazela nafta
Napsal: 29 pro 2011, 19:53
od happy.driver
Na naftu z JZD nedám dopustit, jezdím denně cca 150km ve čtyřech lidech chipnutou OI a spotřebu mám 5-5,5L (palubák ukazuje 4-4,5L ). Starty bezproblemu, najeto 250tis a zatim žádná známka že by to byla nekvalitní nafta.

Napsal: 30 pro 2011, 12:57
od radluk
happy.driver
Mas recht, ale divis se, kdyz polovina soudobe zemedelske techniky ma drazsi motor jak cela Oktávia dohromady? Navic dnes je standard system CR. To uz se tady resilo, zemedelska nafta se nerovna synonymu pro "chcanky" a do vestiny tech PDček je to jeste moc kvalitni

Napsal: 03 led 2012, 17:41
od happy.driver
V tom jzd kde tankuju tak maj traktory a kombajny do 7let staří a musej dbát na kvalitu nafty jinak je vymalováno, časy když jezdily na bio už jsou pryč
Napsal: 05 led 2012, 14:51
od speedy800
Přispěju svou troškou do mlýna - mám jako služební auto Fábii 1,4 tdi. Měl jsem ji od novoty a nyní je 3 roky stará a má najeto 31.000 km. Min. týden začalo turbo padat do nouzáku, tak jsem ji zavezl do autorizáku Škoda a tam bylo zjištěno, že vázne regulace turba, ale jelikož se nedodává zvlášť, tak se údajně musí vyměnit celé turbo - odhadovaná cena opravy 45.000,- Kč. Když jsem poznamenal, že bylo asi vadný od výroby, tak mi servisák řekl, že je to zřejmě špatnou naftou. Od samého začátku tankováno jen na Shellce a prémiová nafta, protože ji beru na firemní ccs, tak s tím nemám problém a navíc si sbírám body. Pak řekl, že je to možná tím, že jsem opatrný řidič a podtáčím auto.....tím mě samozřejmě naštval, jak tohle může někomu vůbec říci, když neví jak řídím. No ale jako soukromé auto mám Octu 1,9 tdi AHL + čip na 85 kw, najeto 337.000 km a naftu beru na ONU, taky ekosračku na Unicornu a sem tam benzina, ale turbo původní a motor šlape jako hodinky, takže se utvrzuju v přesvědčení, že nafta na shellce není skutečně žádný zázrak, spíš na opak, takže za ty prachy a po této zkušenosti naftu od shellu do svého auta rozhodně dávat nebudu.
Napsal: 05 led 2012, 14:55
od sikin1987
ano nafta na shellce urcite zazrak neni,ale nevetsi shit ze znacovych naft v CR. kavlitni shlell je jen v zahranici,ale ten servisak je nejvetsi kokot na svete. nastesti firemni auto
Napsal: 05 led 2012, 15:21
od miso.chapy
Tankujem OMV a žiaden problem...problem som mal ked som natankoval na BATAX,Jurky niekde mimo BA...všimal som si v spetnom vačšiu dymivost...bolo to este na 66kwAGR...
Napsal: 05 led 2012, 17:18
od sikin1987
OMV je dle testu druha nejlepsi benzinka v CR,ale sam odobne sem celou dobu co mam CR tankoval sracky a az ted zacal tankovat pouze benzinu nic jinyho a na aditiva timpadem kaslu a hotovo.
Napsal: 05 led 2012, 18:44
od peopleman
A jaký vliv má nafta na turbo??
