Stránka 6 z 6
Napsal: 19 úno 2010, 10:16
od kobrej
tak to je pravda no oni si neuvedomujou ze oni do prace taky nejdou zadarmo no je to nekdy ne p... ale zas kdyz se najde nejakej normalni clovek necha tringo a je spokojeny tak na druhou stranu je to v pohode no ale takovych je maaaalo no
Napsal: 20 zář 2010, 18:24
od kovma
Zdravím,
měl jsem passata 1,6 B5tku.Po měsíci jsem byl nucen měnit motor->najeto 245 000. Takže ono zas to není tak horké s tím passatem. Jinak auto bylo spolehlivé.
Nyní mám 407 SW 1,6HDi a spokojenost. Všechny auta se kazej. Ten kdo jezdí VW bude chválit svoje.Ten kdo jezdí Pažoutem, bude chválit taky svoje. To je pořád dokola. Stejně jako benzín x nafta. Prostě ať si každej koupí to co chce a hlavně ať mu to jezdí bez problémů co nejdelší dobu.
A já osobně?Šel bych do nové 508čky pažouta

Napsal: 20 zář 2010, 19:27
od Hošík
Napsal: 20 zář 2010, 19:30
od kovma
Napsal: 20 zář 2010, 19:33
od vladosr
Napsal: 20 zář 2010, 19:57
od kovma
Napsal: 03 říj 2010, 09:44
od Vesely-trosecnik
mam sice scudo ale ma to motor ze 406 a taky vw a kdyz ty auta po motoricky strance jednoznacne vede vw... ikdyz bych rekl ze Peugeot je dumyslnejsi ale daleko vic nachylnejsi... a taky hodne zalezi jak se k tomu motoru chovas vw je mozna vetsi drzak

Napsal: 03 říj 2010, 16:15
od jericho-3
Peugeot byl vždycky takové chrastí..ale jeho diesel neměl konkurenci/XUD/ ..Od nových modelů udělal podle mne cestu zpátky..a nedávno jmem dělal P 206 ,1,4 HDI a byl jsem zděšen, co je to za sráč...Řev,rachot, nejlevnější plasty, totální vomrdávka na zákazníka ...Byl jsem zděšen.., od 307 je to skok.Trabant 601 byl pohodlnější,měl lepší jízdní vlastnosti a byl tišší...Jen ten smrad..Jezdil jsem maluchou a byla lepší než 206...místa vepředu stejná...Ujel jim vlak,...ani se nedivím, zrovna stávkovali...

Napsal: 04 říj 2010, 07:15
od nogis
to kovma: nemůžeš srovnávat bezín s naftou co do životnosti mechanických částí motoru. 245tkm na 1.6i je trochu něco jinýho než u nafty.

Napsal: 05 říj 2010, 13:06
od miso.chapy
Pridam aj ja moju skusenosť
V roku 2005 som riešil tuto dilemu...Passat, alebo 406...Moje finančne prostriedky mi umožnovali passat rv 1999-2000 alebo 406 2002-2003. Kamarat,taxikar ma ukecal na 406 HDI s ktorou bol ohromne spokojny...neni divu,kedže predtym jazdil na 10ročnom BMW 520i automat, ktory sa mu non-stop sral...
Kupil som 406 HDI 66 kw rv 2002, okolo 80 tisic nabehanych...Auto bolo pohodlne,tiche,priestranne,malo všemožne vychytavky...daždovy,svetelny senzor...blablabla...Predaval som ho pri 140 tisic po dvoch rokoch...Na aute som vymenil za tuto dobu: 2x remenicu,rozvody,2x tičky stabilizatora,alternator,pačku blinkrov,menil som zadne rameno na naprave...Jazdil som za 6-7 litrov..Ked začala buchat prevodovka, tak som ho predal...a za peniaze ktore som zhrabol, som kupil 7 ročne Toledo, s ktorym som spokojny...neni take pohodlne,ani priestranne, ale neni ani zdaleka take poruchove a naročne na servis a naftu ako bola 406 HDI...Toledom jazdi za 5-6 litrov a pružnosť motora je neporovnatelna.
Napsal: 05 říj 2010, 13:16
od jericho-3
Přesně tak, servisoval jsem přesně tento rok a majitel byl pečlivka a movitý..Při každých destičkách kotouče v háji, ložiska jsem musel vyměnit všechny ,asi 3 krát jej přitáhli,čerpadlo v nádrži,kosti vzadu/tam jich je/,displeje rozpadlé, motor se kravil/siemens/ a když auto čekala spojka a investice do motoru, poslechl mne a prodal to..A jelikož všechny díly chtěl jen z autorizáku od Peugeota /i kapalinu při její výměně/,dost se mu to prodražilo a mne iritovalo, neb jsem z dílů neměl ani prd...
Ale abych byl objektivní, km nikdo přesně neurčil..dovoz Holandsko
Napsal: 05 říj 2010, 13:28
od miso.chapy
Na to som aj zabudol, displej palubneho PC sa roztiekal...brzdy som menil pri 120 tisicoch, kotuče+platničky naraz...U mojho vozu boli pravdepodobne km skutočne, vše tomu nasvečovalo...