Stránka 6 z 6
Napsal: 22 bře 2012, 08:18
od zajac
Napsal: 22 bře 2012, 08:25
od subz3ro_tdi
Na dlzku tiahla si nemal vobec sahat, lebo potom mas taketo karpaty... ten podtlak to nevie s dlhym tiahlom jemne odregulovat
Vrat to ako to bolo a otvor to trochu na doraze (cerviku).. vysrobuj ho tak 1/2 obratky, pripadne postupne pridavaj kym ten prefuk nezmizne...
Napsal: 22 bře 2012, 08:52
od zajac
subz3ro_tdi píše:Na dlzku tiahla si nemal vobec sahat, lebo potom mas taketo karpaty... ten podtlak to nevie s dlhym tiahlom jemne odregulovat
Vrat to ako to bolo a otvor to trochu na doraze (cerviku).. vysrobuj ho tak 1/2 obratky, pripadne postupne pridavaj kym ten prefuk nezmizne...
A neprídem potom o spodok keď to otvorím...

Napsal: 22 bře 2012, 09:00
od subz3ro_tdi
Spool-up (nafuknutie) turba moze byt pozvolnejsie... kazdopadne pocitovo to pojde urcite lepsie ako ked tam mas taketo prepady plniaceho tlaku pomaly v celom otackovom pasme

Napsal: 01 lis 2012, 10:27
od servis-sk
Ahojte, zmeral by mi niekto na novom nestelovanom turbe tuto vzdialenost vysunuteho cervika od odliatku na turbe GT1749V a aj VA?
Vdaka

Napsal: 01 lis 2012, 10:35
od sniper--
kazde turbo to ma jinak,proto je tam ten cervik aby se to dalo serizovat. Jedinej zpusob jak to seridit na aute je mit budik na tlak a protitlak.
Napsal: 01 lis 2012, 20:28
od servis-sk
Ahojte,
chcel som aspon orientacnu hodnotu.
Budik na tlak turba na sanie a vyfuk nie je mi problem dat.Prakticky na saniu mam a na vyfuk dam do zaslepky egr.
Ake hodnoty by tam mali byt a pri akych otackach sa to mera?