Stránka 6 z 6
Napsal: 22 pro 2006, 07:11
od Flery
vlada5506 píše:Já tam mám Valvoline, je dobrý?Plnou syntetiku.
ja tam davam taky valvoline special pro turbodiesel specifiakcne 10W40 vzhledme k tomu ze motor ma minimalne 200 tisic spis bych rek ze 300 a menim ho po 10 000 km jinak pred tim v benzin bmw 10w60 valvoline super olej takze znacku ponechavam dal.
cena je u nej velice pekna kolem 600-5 litranku

me stoji kolem 450
Napsal: 22 pro 2006, 16:05
od Huml
Ten umí to,že na sebe zachytí malé,železné šupinky a usazuje se na dno vany...To je jeho výhoda..
teda větší blbost jsem ještě neslyšel, ještě že máš hliníkovou vanu, jinak by ten olej zůstal přimagnetovanej v motoru a těžko by se měnil

Napsal: 22 pro 2006, 16:17
od Matrix
teabe píše:Já jedině Castrol Magnatec 5W-10W...Nejlepší olej co jsem kdy viděl....Ale co jsem slyšel,tak by se tam neměl lejt pořád jeden a ten samej..Viskozita ale musí být pořád stejná! Každej výrobce má totiž svoje +.Takže třeba příklad Magnatec:Ten umí to,že na sebe zachytí malé,železné šupinky a usazuje se na dno vany...To je jeho výhoda..Mno,kdo se mnou souhlasí?

Přesně jak říká Huml, člověče neříkej, že ses tím magnatecem taky nechal napálit... Jinak ani tohle v té reklamě nepíšou. Tam říkají, že se pomocí nějakého esteru drží na stěnách a nestéká a to pak eliminuje opotřebení při studeném motoru. Ale že by na sebe přichytával železné šupinky, to teda slyším poprvé v životě. A pokud si nějaké špony našel ve vypuštěným oleji, tak to by asi potřebovovalo rychle řešit...
Napsal: 22 pro 2006, 16:21
od Arnošt
Tak jsem tam nalil ten olej Liqui Moly MOS2. Je to znatelně tiší a má to lehčí chod, aspon´se zdá

Takže najedem pár kyláků a uvidíme co na to motůrek.
Napsal: 22 pro 2006, 16:31
od Matrix
Arnošt píše:Tak jsem tam nalil ten olej Liqui Moly MOS2. Je to znatelně tiší a má to lehčí chod, aspon´se zdá

Takže najedem pár kyláků a uvidíme co na to motůrek.
Cituji zdroje z webu:
"Titan Fuchs se svými MoS2 oleji na Ostravsku u velkých provozovatelů automobilových parků „padl na ústa“, protože se molybdensulfid usazoval na dně sudů a nebylo jej možné jednoduchým způsobem dostat do vznosu. Ze sudů vytekl prakticky čistý olej a na dně zůstala silná vrstva prakticky neodstranitelné usazeniny molybdensulfidu."
"Svého času (konec šedesátých a začátek sedmdesátých let minulého století) byla na základě zkušeností z II. světové války vyvolána diskuze o používání molybdensulfidu v motorech motorových vozidel, do které se zapojilo i několik automobilek a vesměs závěr vyzněl v neprospěch používání MoS2. Osobně bych do motorových a převodových olejů molybdensulfid nepřidával, ovšem netvrdím, že je to špatné a nepřípustné. Mazací přípravky s molybdensulfidem ve spreji poslouží k promazání různých mechanizmů (panty dveří atd.) s velkým úspěchem, často se používají na uvolňování zarezlých šroubů."
Títo nevyjadřuji svůj názor, jen upozorňuju na problematiku MoS2
Napsal: 22 pro 2006, 16:54
od Arnošt
Tak teda nevím co si mám o tom MOS2 myslet. Na letáku firmi to vychvalují jak můžou, ukazují tabulky jak to maže za studena a v zátěži no a jiní že je to na prd. Tak fakt nevím.
Napsal: 22 pro 2006, 17:10
od Matrix
Joo, papír snese všechno. Ukaž mi firmu která si na reklamní leták napíše, že jejich olej stojí za hovno

Každá liška si chválí svůj ocas.
Napsal: 23 pro 2006, 10:00
od haldex
Co Texaco diesel extra 10W - 40 ?