To je asi jak dneska, kdy mě zákazník přesvědčoval že nebudem dávat za repas vstřiku na 1.5DCi 4500kč, ale že mám sehnat trysky a elektriku někde jinde a spíchnu ten repas doma na ponku, zkoušet to taky nemá cenu neboť ty díly jsou nový. Musel jsem si načnout pivo a dát cigáro jinak bych to asi nerozdejchal
Vibrace při akceleraci Octavia I ASV, TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak je vidět, návodů je tu víc než dost, od poměrně jednoduchého, prohodit vnitřní klouby mezi sebou až po výměnu setrváku, jde o to jak se rozhodneš sám
To je asi jak dneska, kdy mě zákazník přesvědčoval že nebudem dávat za repas vstřiku na 1.5DCi 4500kč, ale že mám sehnat trysky a elektriku někde jinde a spíchnu ten repas doma na ponku, zkoušet to taky nemá cenu neboť ty díly jsou nový. Musel jsem si načnout pivo a dát cigáro jinak bych to asi nerozdejchal
To je asi jak dneska, kdy mě zákazník přesvědčoval že nebudem dávat za repas vstřiku na 1.5DCi 4500kč, ale že mám sehnat trysky a elektriku někde jinde a spíchnu ten repas doma na ponku, zkoušet to taky nemá cenu neboť ty díly jsou nový. Musel jsem si načnout pivo a dát cigáro jinak bych to asi nerozdejchal
S idelas srandu ne, odskouset railovej vstrik stojí asi 600kc, když to repasujou tak ta zkouska je v cene, u tej 1,5 je repase o polovinu levnejsí než novej vstrik, samozřejmě že vsechny repasovat nesli. Delphi myslým.Tomas.cz píše:Jak je vidět, návodů je tu víc než dost, od poměrně jednoduchého, prohodit vnitřní klouby mezi sebou až po výměnu setrváku, jde o to jak se rozhodneš sám![]()
To je asi jak dneska, kdy mě zákazník přesvědčoval že nebudem dávat za repas vstřiku na 1.5DCi 4500kč, ale že mám sehnat trysky a elektriku někde jinde a spíchnu ten repas doma na ponku, zkoušet to taky nemá cenu neboť ty díly jsou nový. Musel jsem si načnout pivo a dát cigáro jinak bych to asi nerozdejchal
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Hoši docela vážně uvažuji, že se projedu za Humlem do Brna, protože můj mechanik to nedokáže diagnostikovat a to je ten nejlepší, kterého jsem zatím poznal..
Můj názor je, že pokud je poškozen kloub na poloose tak to musí být cítět při otáčení cloumání, pokaď to při vyšších přesouvá vibace do řízení, mělo by to mlátit jako prase, je to chvění jako, když máte kolo dotaženo jedním šroubem a ještě rukou.
Přikláním se k tomu kloubu, ale proč to nemlátí při plnem rejdu, zítra to ještě zkusím projet na plný rejd, 2.rychlostní stupeň-mělo by to něco ukázat, uvidíme.
K setrvačníku, auto ma najeto 252.tis km a nevím jestli je původní spojka a setrvačník (já ho neměnil), auto najelo za první 3.roky provozu 160.tis km, jestli je tam jednohmotný či dvouhmotný setrvačník nevím
Můj názor je, že pokud je poškozen kloub na poloose tak to musí být cítět při otáčení cloumání, pokaď to při vyšších přesouvá vibace do řízení, mělo by to mlátit jako prase, je to chvění jako, když máte kolo dotaženo jedním šroubem a ještě rukou.
Přikláním se k tomu kloubu, ale proč to nemlátí při plnem rejdu, zítra to ještě zkusím projet na plný rejd, 2.rychlostní stupeň-mělo by to něco ukázat, uvidíme.
K setrvačníku, auto ma najeto 252.tis km a nevím jestli je původní spojka a setrvačník (já ho neměnil), auto najelo za první 3.roky provozu 160.tis km, jestli je tam jednohmotný či dvouhmotný setrvačník nevím
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Plný plyn v rejdu je hovadina, kdybis mel Alfu 156 2,5V6 tak roztrhnes převodovku, a dojezdil bis. o kloubu jsem ti to napsal, pokud to mas za humlem blízko tak tam určitě zajed, ten to vyřesí. Spojku mužes dat i jednohmotu, origo je tam dvouhmotka, kdybi tam byla jednohmota tak nebudes přeci podezřívat setrvak nejear ewing píše:Hoši docela vážně uvažuji, že se projedu za Humlem do Brna, protože můj mechanik to nedokáže diagnostikovat a to je ten nejlepší, kterého jsem zatím poznal..
Můj názor je, že pokud je poškozen kloub na poloose tak to musí být cítět při otáčení cloumání, pokaď to při vyšších přesouvá vibace do řízení, mělo by to mlátit jako prase, je to chvění jako, když máte kolo dotaženo jedním šroubem a ještě rukou.
Přikláním se k tomu kloubu, ale proč to nemlátí při plnem rejdu, zítra to ještě zkusím projet na plný rejd, 2.rychlostní stupeň-mělo by to něco ukázat, uvidíme.
K setrvačníku, auto ma najeto 252.tis km a nevím jestli je původní spojka a setrvačník (já ho neměnil), auto najelo za první 3.roky provozu 160.tis km, jestli je tam jednohmotný či dvouhmotný setrvačník nevím
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Nevím čím bych si pomohl respektive co bych zjistil, záměnou vnitřních kloubů jestli je jeden v kundě tak to bude vibrovat stejně, celkem jsou 4.klouby takže to může dělat, kterýkoliv z nich.Tomas.cz píše:Jak je vidět, návodů je tu víc než dost, od poměrně jednoduchého, prohodit vnitřní klouby mezi sebou až po výměnu setrváku, jde o to jak se rozhodneš sám![]()
To je asi jak dneska, kdy mě zákazník přesvědčoval že nebudem dávat za repas vstřiku na 1.5DCi 4500kč, ale že mám sehnat trysky a elektriku někde jinde a spíchnu ten repas doma na ponku, zkoušet to taky nemá cenu neboť ty díly jsou nový. Musel jsem si načnout pivo a dát cigáro jinak bych to asi nerozdejchal
Jestli to nepůjde zjistit pod autem tak záměna poloos, ale kde sehnat nepoškozené poloosy na test-nereálné.
Napadá mě předek vozu dát na špalky, nastartovat a zkoušet to pozorovat z kanálu, odkaď pocházejí ty vibrace, rovné kola, plný rejd v pravo a vlevo, to by mohlo vyjít , Ne ?
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Jed za Humlem hned zítra, usetris si nervy a tápaní a hledaní.jear ewing píše:Nevím čím bych si pomohl respektive co bych zjistil, záměnou vnitřních kloubů jestli je jeden v kundě tak to bude vibrovat stejně, celkem jsou 4.klouby takže to může dělat, kterýkoliv z nich.Tomas.cz píše:Jak je vidět, návodů je tu víc než dost, od poměrně jednoduchého, prohodit vnitřní klouby mezi sebou až po výměnu setrváku, jde o to jak se rozhodneš sám![]()
To je asi jak dneska, kdy mě zákazník přesvědčoval že nebudem dávat za repas vstřiku na 1.5DCi 4500kč, ale že mám sehnat trysky a elektriku někde jinde a spíchnu ten repas doma na ponku, zkoušet to taky nemá cenu neboť ty díly jsou nový. Musel jsem si načnout pivo a dát cigáro jinak bych to asi nerozdejchal
Jestli to nepůjde zjistit pod autem tak záměna poloos, ale kde sehnat nepoškozené poloosy na test-nereálné.
Napadá mě předek vozu dát na špalky, nastartovat a zkoušet to pozorovat z kanálu, odkaď pocházejí ty vibrace, rovné kola, plný rejd v pravo a vlevo, to by mohlo vyjít , Ne ?

-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Na plný plyn ne,na plný rejd, Alfou mě nestraš nechtěl bych to ani zadarmo, nechápu jak to někdo může koupit-to je jako doma mít děvku a ještě o tom vědět, že se kurví, mám Octavii a sere se mi vše na co se dívám, 156 má hodnotu šrotu a může být v jakékoliv motorizaci či výbavě (můj názor)Zdeněk M píše:Plný plyn v rejdu je hovadina, kdybis mel Alfu 156 2,5V6 tak roztrhnes převodovku, a dojezdil bis. o kloubu jsem ti to napsal, pokud to mas za humlem blízko tak tam určitě zajed, ten to vyřesí. Spojku mužes dat i jednohmotu, origo je tam dvouhmotka, kdybi tam byla jednohmota tak nebudes přeci podezřívat setrvak nejear ewing píše:Hoši docela vážně uvažuji, že se projedu za Humlem do Brna, protože můj mechanik to nedokáže diagnostikovat a to je ten nejlepší, kterého jsem zatím poznal..
Můj názor je, že pokud je poškozen kloub na poloose tak to musí být cítět při otáčení cloumání, pokaď to při vyšších přesouvá vibace do řízení, mělo by to mlátit jako prase, je to chvění jako, když máte kolo dotaženo jedním šroubem a ještě rukou.
Přikláním se k tomu kloubu, ale proč to nemlátí při plnem rejdu, zítra to ještě zkusím projet na plný rejd, 2.rychlostní stupeň-mělo by to něco ukázat, uvidíme.
K setrvačníku, auto ma najeto 252.tis km a nevím jestli je původní spojka a setrvačník (já ho neměnil), auto najelo za první 3.roky provozu 160.tis km, jestli je tam jednohmotný či dvouhmotný setrvačník nevím
K Humlovi to mám 220km takže za rohem, musel bych se s ním předem domluvit.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Se špalkama opatrně když jdeš pod auto ty vibrace ti to pěkně rozkmitají jestli se nepletu hihihi, jinak vůle v kloubu by měla jít poznat i ručně s tím kloubem zahýbat nebo roztočit kolo jestli to nehází, občas se taky stane že se utrhá kroužek co je zalitej v gumě na poloose a občas zavibruje taky se to dá poznat zkusmo s ním zahýbat, 
T4+B5,5
No jo kamarade,ale Alfa mi aspon jazdi a nemusim sa pri nej nervovat so sedivymi vlasmi. O tom kurveni by sa dalo polemizovat.jear ewing píše:Na plný plyn ne,na plný rejd, Alfou mě nestraš nechtěl bych to ani zadarmo, nechápu jak to někdo může koupit-to je jako doma mít děvku a ještě o tom vědět, že se kurví, mám Octavii a sere se mi vše na co se dívám, 156 má hodnotu šrotu a může být v jakékoliv motorizaci či výbavě (můj názor)Zdeněk M píše:Plný plyn v rejdu je hovadina, kdybis mel Alfu 156 2,5V6 tak roztrhnes převodovku, a dojezdil bis. o kloubu jsem ti to napsal, pokud to mas za humlem blízko tak tam určitě zajed, ten to vyřesí. Spojku mužes dat i jednohmotu, origo je tam dvouhmotka, kdybi tam byla jednohmota tak nebudes přeci podezřívat setrvak nejear ewing píše:Hoši docela vážně uvažuji, že se projedu za Humlem do Brna, protože můj mechanik to nedokáže diagnostikovat a to je ten nejlepší, kterého jsem zatím poznal..
Můj názor je, že pokud je poškozen kloub na poloose tak to musí být cítět při otáčení cloumání, pokaď to při vyšších přesouvá vibace do řízení, mělo by to mlátit jako prase, je to chvění jako, když máte kolo dotaženo jedním šroubem a ještě rukou.
Přikláním se k tomu kloubu, ale proč to nemlátí při plnem rejdu, zítra to ještě zkusím projet na plný rejd, 2.rychlostní stupeň-mělo by to něco ukázat, uvidíme.
K setrvačníku, auto ma najeto 252.tis km a nevím jestli je původní spojka a setrvačník (já ho neměnil), auto najelo za první 3.roky provozu 160.tis km, jestli je tam jednohmotný či dvouhmotný setrvačník nevím
K Humlovi to mám 220km takže za rohem, musel bych se s ním předem domluvit.
Sorry za OT.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
alfik píše:No jo kamarade,ale Alfa mi aspon jazdi a nemusim sa pri nej nervovat so sedivymi vlasmi. O tom kurveni by sa dalo polemizovat.jear ewing píše:Na plný plyn ne,na plný rejd, Alfou mě nestraš nechtěl bych to ani zadarmo, nechápu jak to někdo může koupit-to je jako doma mít děvku a ještě o tom vědět, že se kurví, mám Octavii a sere se mi vše na co se dívám, 156 má hodnotu šrotu a může být v jakékoliv motorizaci či výbavě (můj názor)Zdeněk M píše: Plný plyn v rejdu je hovadina, kdybis mel Alfu 156 2,5V6 tak roztrhnes převodovku, a dojezdil bis. o kloubu jsem ti to napsal, pokud to mas za humlem blízko tak tam určitě zajed, ten to vyřesí. Spojku mužes dat i jednohmotu, origo je tam dvouhmotka, kdybi tam byla jednohmota tak nebudes přeci podezřívat setrvak ne
K Humlovi to mám 220km takže za rohem, musel bych se s ním předem domluvit.
Sorry za OT.
Alfou bych se vubec nechlubil.....
Nerad rozoberam toto tema. U mna plečka jak plečka. Ci je to VW,AUDI,SKODA,ALFA,alebo TOYOTA.Alfou bych se vubec nechlubil.....Sorry za OT
Kazdy nech sa stara o svoju mrdku....
Ale aby som pridalaj nieco k teme. Urcite by som skontroloval tie vnutorne klby,jak uz pisali kolegovia predomnou...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Tak jsem dnes zkoušel Vaše poznatky:
Při dojíždění do křižovatky, brzdím motorem 3 rych.stupeň, 2rychl.stupeň v 1500 ot/min vyřazuji a dojíždím na brzdě-po vyřazení není znát žádné škobrdnutí ani podezřelé zvuky
Zkoušel jsem se rozjet na zpátečku bez plynu-žádně škobrtnutí ani podezřelé zvuky se neozývájí.
Test při plném rejdu na 1.rychlostní stupeň 2000.ot/min-absolutně bez tlukotu, nebo jiných podezřelých zvuků
Při dojíždění do křižovatky, brzdím motorem 3 rych.stupeň, 2rychl.stupeň v 1500 ot/min vyřazuji a dojíždím na brzdě-po vyřazení není znát žádné škobrdnutí ani podezřelé zvuky
Zkoušel jsem se rozjet na zpátečku bez plynu-žádně škobrtnutí ani podezřelé zvuky se neozývájí.
Test při plném rejdu na 1.rychlostní stupeň 2000.ot/min-absolutně bez tlukotu, nebo jiných podezřelých zvuků
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!