Jak jede budoucí 350hp 800Nm fabia

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

včera jsme vzali prvně fabuli na sprinty do Příbrami.Nad očekávání jsme dopadli až překvapivě dobře.Byli jsme druzí a to o 2 desetinky na mvoleska kterému to jede opravdu dobře.Asi by to chtělo vyhodit ty barumky vpředu a dát něco lepšího, ale na ty jednoduchý úpravy jsme byli všichni spokojený.
Uživatelský avatar
rbares
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 13:54
Bydliště: voooVotice

Příspěvek od rbares »

Tak gratulace... jo ale zlepšit to ještě jde :D
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Libor Hanzal píše:včera jsme vzali prvně fabuli na sprinty do Příbrami.Nad očekávání jsme dopadli až překvapivě dobře.Byli jsme druzí a to o 2 desetinky na mvoleska kterému to jede opravdu dobře.Asi by to chtělo vyhodit ty barumky vpředu a dát něco lepšího, ale na ty jednoduchý úpravy jsme byli všichni spokojený.
jaký byl nej čas?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Jim píše:
Libor Hanzal píše:včera jsme vzali prvně fabuli na sprinty do Příbrami.Nad očekávání jsme dopadli až překvapivě dobře.Byli jsme druzí a to o 2 desetinky na mvoleska kterému to jede opravdu dobře.Asi by to chtělo vyhodit ty barumky vpředu a dát něco lepšího, ale na ty jednoduchý úpravy jsme byli všichni spokojený.
jaký byl nej čas?
Obrázek
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

co ten datum?nejak se v tom ztracim :roll:
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
Dr.Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

lt.kubosh píše:Tohle je na prd. Chtelo by to "referencni" brzdu. Pak by totiz byla zajimava tabulka po jednotilivych upravach

Kód: Vybrat vše

+------+------+--------------------+--------------+
| kone | cena | cena za +1 kone    | upraveno...  |
+------+------+--------------------+--------------+
|      |      |                    |              |
+------+------+--------------------+--------------+
Mas na mysli takovy ty tabulky

Kód: Vybrat vše

+------+------+--------------------+----------------------------+
| kone | cena | cena za +1 kone    | upraveno...                |
+------+------+--------------------+----------------------------+
| +10  | 200  |  N/A               | rychly pruhy               |
+------+------+--------------------+----------------------------+
| +15  | 1000 |  N/A               | sportovni koncovka vyfuku  |
+------+------+--------------------+----------------------------+
| +10  | 1000 |  N/A               | zadni kridlo               |
+------+------+--------------------+----------------------------+
(LOL) (LOL) (LOL) /joke/

I kdyz si myslim, ze cena za kone ti vzdycky poroste, protoze cim vys jdes, tim extremnejsi upravy musis delat, takze poroste jak absolutni, tak relativni cena ...
Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Doplnim to len o zbežné udaje:

Libor je velmi šikovný vie si kopec dielov vyrobit, upravit takže cena upravy ktorú ma teraz by Vas pekne posadila na zadok.

Vymenené je len turbo za skladacku odomna

Ma seriové zvody naviac bez prevrtavania výtokového otvoru.

Ma akceleracnu komoru - ano presne ta z ktorej ste si robili srandu a vdaka ktorej teraz turbo taha krasne od 2000otačok

Ma intercooler - tiež pekný dôkaz šikovnosti, tie zvary na obrazku su ako z automatu a nie ludskej ruky.

Všetko ostatné je seria! A sme niekde na 250PS čo dokazuje aj výsledok sprintu.

Ma obyčajný čip vytvorený počas navstevy SK na ulici asi o 7vecer takže nič užasného ako sa tu opisuje že 5hodin ladenia a pod.
...to be or not to be... - faster
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Stingray: myslím, že při 250PS by měl mít lepší čas, ne....
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Jim píše:Stingray: myslím, že při 250PS by měl mít lepší čas, ne....
Hovorime o seriovej Fabii neodlahčovanej, a na barumkach. Zlepšovat sa ešte da to nehovorim ale dokonca by ta trat mala byt dokopca takže sa tam odpočítava cca 0.5sec.
...to be or not to be... - faster
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

sprinty v pribramy jsou do kopce takze casy jsou udajne o 0.3-0.4 horsi nez v mimoni ...
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Ještě jedno moje poslední vyjádření.Já bych těch 250 netvrdil ,ale vyrobím ještě to sání a pak dojedu do Prahy na brzdu ať je jasno.Jiné úpravy zatím nebudou.Až na zimu a to na jiné Fabii.Dneska jsem mojí prodal ,ale dál s ní ještě pojedeme. K těm cenám a koním. turbo 20,chladič 4.5 výfuk 4 komora 4trubky k chladiči 2 softík pokud to bude jen u jednoho ladiče 9 moje práce 6. celkem do 50 tisíc.navýšení výkonu o kolem 100 koní. Ať se vám ostatním lov na koně daří a hlavně málo destrukcí na motorech.
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

no vypsal si jen pár věcí, kde más třeba tysky?.... uprava za 50? turbo 20, vstřiky 17, cooler 5, výfuk 4, komora 4, trubky 2, soft 10... a to ještě nezačal nikdo nic dělat. a to je jen část věcí, ty svody, a diskutovaný díly do motoru o kterejch se tu mnoho diskutovalo tam nemas? S 250PS bych teda seriovýmu spodku moc nefandil. Kde je spojka, pokud by tam važně 250PS bylo, měl bys suvereně Mvoleska porazit (váha i výkon jsou na tvojí straně) a seriová spojka by to neměla šanci pobrat, takže to je dalších 20..... a kde je sposta věcí okolo který si musel udělat nebo koupit věci který lehli než to začlo fungoavat.... jedna věc je kolik to vyjde tebe, když máš dohodu se Stingem a druhá věc je kolik to vyjde kohokoliv jinyho. Přotože jestli ses schopnej za 50tis postavit 250PS motor se všim všudy tak, aby fungoval, tak si myslim, že tu budeš mít hodně zájemců, ale jsem zvědavej jak dlouho to zvládneš dotovat (noteeth) .
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

jinak ale gratulace, i tak je to slušný výsledek, ale jen pokud by tu kolem toho nebyl takovej humbuk s házením čísel a hodnot, protože po tom všem bych jako uspech videl -0,5sec na Mvoleska s budoucim vyhledem na čas pod 13sec.
Vůbec by nebylo od věci, kdyby sis to nechal pro porovnání odbrzdit v děčíně, kde brzdí většina lidí.
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

scream píše:no vypsal si jen pár věcí, kde más třeba tysky?.... uprava za 50? turbo 20, vstřiky 17, cooler 5, výfuk 4, komora 4, trubky 2, soft 10... a to ještě nezačal nikdo nic dělat. a to je jen část věcí, ty svody, a diskutovaný díly do motoru o kterejch se tu mnoho diskutovalo tam nemas? S 250PS bych teda seriovýmu spodku moc nefandil. Kde je spojka, pokud by tam važně 250PS bylo, měl bys suvereně Mvoleska porazit (váha i výkon jsou na tvojí straně) a seriová spojka by to neměla šanci pobrat, takže to je dalších 20..... a kde je sposta věcí okolo který si musel udělat nebo koupit věci který lehli než to začlo fungoavat.... jedna věc je kolik to vyjde tebe, když máš dohodu se Stingem a druhá věc je kolik to vyjde kohokoliv jinyho. Přotože jestli ses schopnej za 50tis postavit 250PS motor se všim všudy tak, aby fungoval, tak si myslim, že tu budeš mít hodně zájemců, ale jsem zvědavej jak dlouho to zvládneš dotovat (noteeth) .
Hmm,vypsal jsem jen ty věci co tam jsou.Můj odhad byl pouze o 100 koní od serie a na to jiný věci nepotřebuju.Pokud budu příště chtít víc tak určitě ne na seriových ojnicích ani pístech.Na věci co dodává přímo výrobce a na moje výrobky s nikým dohodu nepotřebuju.A jestli budu chtít doladit mapy jako mvolesko,tak ho o to taky klidně požádám,ale to jak kdo dopadne není jen o výkonu.Dál se už nebudu rozepisovat,uvedl jsem jen to co jste chtěli jen tak pro orientaci.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Nechapem ako mozte porovnavat 4x4 a klasicku predokolku na šprinte čo si už pomožete ak 1, 2 len prešmykuje a nevie zabrat to už mvolesko je zo svojou štyrkolkou daleko vpredu. Darmo Vam je aj 3OOHp ak to neviete preniest na cestu. Chce to zlepsiť najpr. pneumatiky potom cit v nohe aby sa dokazal preniest ten výkon na hranici straty adhezie.
...to be or not to be... - faster
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“