
Hlučný motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- woodman007
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 447
- Registrován: 21 bře 2006, 20:36
- Bydliště: Les
turbodisel: áááá pán je odborník tím že slyší. Chtěl jsem HDI, náhodou jsem koupil VW - pro toho kdo víc jezdí - jednoduché opravy, dostupné a levné ND, servis pro toho, kdo ho potřebuje na každém rohu, spotřeba kolem 5l.
Kamarád má HDI - v 90000 nové VT čerpadlo, drobné problémy s elektrikou, vždy na servis k pažoutovi, občas problém s diagnózou, výkon má větší o trošku, ale nestačí mi, spotřeba o 1,5 - 2l větší - kolem 7. Na autě si neudělá nic, ani normální dílna, pokud se mu zblázní počítače. V chorvatsku mu to sice za balík spravili, ale chodil týden pěšky, na VW by nebyl problém
A C5? - výborné pohodlné auto, jen ty fronty před servisama , které nebyly bez drahého testeru schopny odstranit závadu v začátku výroby, to mě děsilo.
Já mám kriterium provozuschopnost, variabilita, servisní síť a levný kilometr, na to je koncernové auto prostě lepší, kdo má třeba kriterium max pohodlí, koupí jinde.
S tím co zde píšeš ze sebe děláš trubku která toho o autech moc neví a jestli si chceš nějak kompenzovat pocit méněcenosti, zkus to jinak
Kamarád má HDI - v 90000 nové VT čerpadlo, drobné problémy s elektrikou, vždy na servis k pažoutovi, občas problém s diagnózou, výkon má větší o trošku, ale nestačí mi, spotřeba o 1,5 - 2l větší - kolem 7. Na autě si neudělá nic, ani normální dílna, pokud se mu zblázní počítače. V chorvatsku mu to sice za balík spravili, ale chodil týden pěšky, na VW by nebyl problém
A C5? - výborné pohodlné auto, jen ty fronty před servisama , které nebyly bez drahého testeru schopny odstranit závadu v začátku výroby, to mě děsilo.
Já mám kriterium provozuschopnost, variabilita, servisní síť a levný kilometr, na to je koncernové auto prostě lepší, kdo má třeba kriterium max pohodlí, koupí jinde.
S tím co zde píšeš ze sebe děláš trubku která toho o autech moc neví a jestli si chceš nějak kompenzovat pocit méněcenosti, zkus to jinak
G3 Variant synchro
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 18 srp 2007, 11:29
MOJE CESTA NA ŠUMAVU JÁ A KAMARÁD VW PASSAT RV 2003 130 KONÍ PDčko najeto 30 tis já cca 200kg těší celou cestu spolu moje sporřeba 5,7 jeho 7,4 a k elektrice jemu nejdou okna a kufr a v servisu kroutěj hlavou ale to je asi normální už má 30 tis. km ale zase za to dal jenom 800.000 Kč (po slevách) a to neměl mlhovky





- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Celý civilizovaný automobilový svět vyvíjí a vyrábí auta nějakým způsobem a z nějakého nevysvětlitelného důvodu ve francii to neustále zkouší přesně obráceně. Pokud někomu francouzké auto vyhovuje není k tomu co dodat,ale člověk který zde cosi píše o žabožroutských autech a uráží TDi, asi také něco dělá obráceně a možná proto ani neumí napsat TURBODIESEL.
Mám ASV a kupodivu jde docela potichu, ale za HDi bych ho nevyměnil i kdyby jsem měl jezdit se špunty v uších.
To TURBODISEL: Ty v ůstavu smíš k počítači?

To TURBODISEL: Ty v ůstavu smíš k počítači?
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 18 srp 2007, 11:29
Turbodisel: asi tu spotřebu čteš na počítači, a ten má u pažouta sakra rozptyl. Já s pažoutem najel 500k je to pohodlné příjemné autíčko, ale spotřeba byla při nižším výkonu větší a nepočítal jsem to jen při jedné cestě. A pokud seš takovej odborník jak tu prezentuješ, tak vybydlíš toho pažouta asi tak 2x rychlejc než VW
A spotřeba 5,7 u HDI
Zkus to z plný do plný, kamoš na HDI běžně má v suché nádrži teoreticky 10l nafty, ale kolik na ní ujede
Ale pravda je, že jsou pažouty pohodlnější, elegantnější a pokud si je neopravuješ sám, máš k dispozici druhé auto a nezáleží ti na ceně servisu, proč ne
Tak a co nám povíš teď, třeba tu o karkulce.

A spotřeba 5,7 u HDI

Zkus to z plný do plný, kamoš na HDI běžně má v suché nádrži teoreticky 10l nafty, ale kolik na ní ujede

Ale pravda je, že jsou pažouty pohodlnější, elegantnější a pokud si je neopravuješ sám, máš k dispozici druhé auto a nezáleží ti na ceně servisu, proč ne

Tak a co nám povíš teď, třeba tu o karkulce.
G3 Variant synchro
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 18 srp 2007, 11:29
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu