Hlučný motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Honza
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 črc 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Honza »

aha, tak to ty tvoje děti asi budou stejně vylizany jako ty ;)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Honza píše:aha, tak to ty tvoje děti asi budou stejně vylizany jako ty ;)
(LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Les

Příspěvek od woodman007 »

Honza píše:aha, tak to ty tvoje děti asi budou stejně vylizany jako ty ;)
.... jo budou to asi "andele svetla" (noteeth)
Zetor 3011
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

turbodisel: áááá pán je odborník tím že slyší. Chtěl jsem HDI, náhodou jsem koupil VW - pro toho kdo víc jezdí - jednoduché opravy, dostupné a levné ND, servis pro toho, kdo ho potřebuje na každém rohu, spotřeba kolem 5l.
Kamarád má HDI - v 90000 nové VT čerpadlo, drobné problémy s elektrikou, vždy na servis k pažoutovi, občas problém s diagnózou, výkon má větší o trošku, ale nestačí mi, spotřeba o 1,5 - 2l větší - kolem 7. Na autě si neudělá nic, ani normální dílna, pokud se mu zblázní počítače. V chorvatsku mu to sice za balík spravili, ale chodil týden pěšky, na VW by nebyl problém
A C5? - výborné pohodlné auto, jen ty fronty před servisama , které nebyly bez drahého testeru schopny odstranit závadu v začátku výroby, to mě děsilo.
Já mám kriterium provozuschopnost, variabilita, servisní síť a levný kilometr, na to je koncernové auto prostě lepší, kdo má třeba kriterium max pohodlí, koupí jinde.
S tím co zde píšeš ze sebe děláš trubku která toho o autech moc neví a jestli si chceš nějak kompenzovat pocit méněcenosti, zkus to jinak
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No mě třeba vyhovujou sedáky tvrdší, ty měkoty co má Peugeot a Citroen nemusím.
Záleží jak komu.
TURBODISEL
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 18 srp 2007, 11:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od TURBODISEL »

MOJE CESTA NA ŠUMAVU JÁ A KAMARÁD VW PASSAT RV 2003 130 KONÍ PDčko najeto 30 tis já cca 200kg těší celou cestu spolu moje sporřeba 5,7 jeho 7,4 a k elektrice jemu nejdou okna a kufr a v servisu kroutěj hlavou ale to je asi normální už má 30 tis. km ale zase za to dal jenom 800.000 Kč (po slevách) a to neměl mlhovky (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Od roku 2003 30 000km, to je teda pilot panečku, tu spotřebu bych mu pak i věřil :D
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Celý civilizovaný automobilový svět vyvíjí a vyrábí auta nějakým způsobem a z nějakého nevysvětlitelného důvodu ve francii to neustále zkouší přesně obráceně. Pokud někomu francouzké auto vyhovuje není k tomu co dodat,ale člověk který zde cosi píše o žabožroutských autech a uráží TDi, asi také něco dělá obráceně a možná proto ani neumí napsat TURBODIESEL. (noteeth) Mám ASV a kupodivu jde docela potichu, ale za HDi bych ho nevyměnil i kdyby jsem měl jezdit se špunty v uších.

To TURBODISEL: Ty v ůstavu smíš k počítači?
Uživatelský avatar
Mureczek
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 06 zář 2007, 16:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Bohumín

Příspěvek od Mureczek »

No kdybychom v praci ty dily na zabozroutske auta nedelali a nevidel vsechny detaily konstrukce, mozna bych si ho i koupil :) . Ted uz ale vim ze never ...., ale nenechte se odradit a kupujte je dal ....potrebuju prachy na barak :D
TURBODISEL
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 18 srp 2007, 11:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od TURBODISEL »

kolik jste najeli s jinejma autama než s těma vašima traktorama že je kritizujete já s tim traktorem najel 250 tis. (služební) a dodnes se ráno probouzim zakousnutej (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (rofl) (rofl) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) v polštáři se strchem že s tim zase pojedu
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

áááá to maj asi v ůstavu služební sanitu vw tdi a tebe vozily z vyšetření na vyšetření že (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)

a pak že tu neni sranda :-D
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Turbodisel: asi tu spotřebu čteš na počítači, a ten má u pažouta sakra rozptyl. Já s pažoutem najel 500k je to pohodlné příjemné autíčko, ale spotřeba byla při nižším výkonu větší a nepočítal jsem to jen při jedné cestě. A pokud seš takovej odborník jak tu prezentuješ, tak vybydlíš toho pažouta asi tak 2x rychlejc než VW (hm)
A spotřeba 5,7 u HDI (rofl)
Zkus to z plný do plný, kamoš na HDI běžně má v suché nádrži teoreticky 10l nafty, ale kolik na ní ujede :D
Ale pravda je, že jsou pažouty pohodlnější, elegantnější a pokud si je neopravuješ sám, máš k dispozici druhé auto a nezáleží ti na ceně servisu, proč ne
8)
Tak a co nám povíš teď, třeba tu o karkulce.
G3 Variant synchro
TURBODISEL
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 18 srp 2007, 11:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od TURBODISEL »

taky by mě sralo utratit peníze za traktor ZBOHEM (wallbash) (wallbash) (wallbash) HLUČNÝ MOTORY
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

ten kluk me znici (LOL) (LOL) Radsi traktor nez hladovyho zabaka :-D
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“