V řešení: 2.0 TDI BKD špatné starty v mrazu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

takže kombinace autorizované montážní firmy alarmu a autorizovaného servisu VW = průser pro majitele, hmmmm, jsem pro příště poučen
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak dnes 0 a start jak fík
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Tomas.cz píše:Včera jsem řešil špatnou regulacii turba u Octavie 1 TDi, nakonec to byly jen špatné podtlakové hadičky, ALE někdo montoval origo Škoda alarm a aby se mu tam vešla siréna tak držák s ventilem N75 ohnul směrem k motoru, samozřejmě hadičky jak dřeli o držák ventilu který nebyl ve své obvyklé poloze tak se prodřeli a ještě tím vyhnutím díky jejich původní délce byly naplé jako prase, no celkový dojem nic moc :(
A mohl bych pokračovat dál, opravu špatných studených startů někdo řešil jen výměnou žhavek, ale že počátek vstřiku díky rozvodům udělaným na značky nebyl ani na TDi grafu nebral v potaz...
oni to musia mat napisane v postupe, videl som to na vela autach :(
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

viz pod čarou :-). Až uslyšim na vlastní uši tak uvěřim :-)
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

TDIfun píše:ocisti dukladne vsechny kostry...
koukam ze jsem se trefil celkem..resil se rady stejnej problem na ASZ
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

To TDIfun oceňuji

příští týden vyzvedávám z servis by Ladas a už se těším, konečně nebudu muset sebou vozit battery booster

možná ještě zainvestuju do nové baterky, tahle dostávala dost zabrat (kombinace dlouhých startů a celkem výkonný hudby)
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

baterce dám ještě test ale myslím že nebude potřeba...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

pokaždý když jsem jí měřil před startem, po ježdění tras 200 km, tak mívala kolem 11,8V, je ten sériovej altík je na to dostatečnej to všechno zvládat?
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo zvládne to když je ok kostra 8)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tappaja
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 03 lis 2010, 15:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Nürnberg

Příspěvek od tappaja »

Kdyz je tu pekne tema na zimni starty BKD, dovolil bych se sem pricpat s mym problemem.
Auto MR 2007, koupeno 3/2010 s 50tis km, nasledujici zimu zjisteny spatny starty kdyz je tak kolem minus 8 a niz.

2/2011 koupena nova baterka a zhavicky NGK, vymeneno. Pak uz nebyly takovy mrazy, ale parkrat to pri startu takhle zahaprovalo, takze sem si rikal, ze puvodni zhavky byly OK.

No a ted 2/2012 v tech mrazech se to zas projevilo naplno. Nazhavim, motor toci jak vzteklej, nic nepohasina, naskoci hned, ale jakoby na 3 valce za silenyho rachotu, nez se ten valec chyti. Udelal sem dve videa jednoho startu.

Napada me, ze by bylo neco v kabelazi, ze nezhavi jedna nebo dve zhavicky, ve vypisu chyb nic neni. Jak to zjistit? Novy zhavky fakt kupovat nechci.
Diky za rady.

http://www.youtube.com/watch?v=SWMi5T3_iuE
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Podle mě by stačilo vyčistit vstřikovače a přetěsnit, kdyby žhaviče nešly tak máš v paměti závad hned chybu.
tappaja
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 03 lis 2010, 15:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Nürnberg

Příspěvek od tappaja »

Mno, rozvody me cekaj za 10tis, tak to asi necham udelat pri tom. Doporucite mi nekdo nejakyho machra na PD? Praha a okoli.
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

Golfík je po servisu, točí krásně zlehka, díky Ladasovi, to se nedá vůbec srovnat. Nechytá úplně na brnk, ale je to o 1000% lepší než to bylo. Teď jsem pořád někde jezdil, nechám ho vychladnout přes noc a natočím video startu v -15°C
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

tappaja píše:Napada me, ze by bylo neco v kabelazi, ze nezhavi jedna nebo dve zhavicky, ve vypisu chyb nic neni. Jak to zjistit? Novy zhavky fakt kupovat nechci.
Diky za rady.

http://www.youtube.com/watch?v=SWMi5T3_iuE
Takhle mi moje BKD startuje taky. Delalo mi to od zacatku v 50,000km uplne stejne jako ted tobe ve 140,000. J
sem si jisty, ze se ti z vyfuku pri studenem startu taky vali oblaka sedomodreho dymu jak ze stare V3S :D
Krome studenych startu ale motor funguje uplne normalne, tak jsem to zatim neresil.
tappaja
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 03 lis 2010, 15:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Nürnberg

Příspěvek od tappaja »

http://www.youtube.com/watch?v=hntS1NBK ... tube_gdata

ranni start z druhe strany, narouboval sem zvuk na video...

Normalni to neni, mame v rodine 2 PD, 77kW a 96kW a nedela to ani jedno, zahuli si trosku, ale cerne, jako je to ve 36 vterine tohodle videa.

Nasel jsem mraky videii s BKD, jako treba tohle, ale jemu pohasinaj budiky docela fest:
http://www.youtube.com/watch?v=Uln6ateR ... re=related
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“