V řešení: 2.0 TDI BKD špatné starty v mrazu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
oni to musia mat napisane v postupe, videl som to na vela autachTomas.cz píše:Včera jsem řešil špatnou regulacii turba u Octavie 1 TDi, nakonec to byly jen špatné podtlakové hadičky, ALE někdo montoval origo Škoda alarm a aby se mu tam vešla siréna tak držák s ventilem N75 ohnul směrem k motoru, samozřejmě hadičky jak dřeli o držák ventilu který nebyl ve své obvyklé poloze tak se prodřeli a ještě tím vyhnutím díky jejich původní délce byly naplé jako prase, no celkový dojem nic moc![]()
A mohl bych pokračovat dál, opravu špatných studených startů někdo řešil jen výměnou žhavek, ale že počátek vstřiku díky rozvodům udělaným na značky nebyl ani na TDi grafu nebral v potaz...

Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
koukam ze jsem se trefil celkem..resil se rady stejnej problem na ASZTDIfun píše:ocisti dukladne vsechny kostry...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
To TDIfun oceňuji
příští týden vyzvedávám z servis by Ladas a už se těším, konečně nebudu muset sebou vozit battery booster
možná ještě zainvestuju do nové baterky, tahle dostávala dost zabrat (kombinace dlouhých startů a celkem výkonný hudby)
příští týden vyzvedávám z servis by Ladas a už se těším, konečně nebudu muset sebou vozit battery booster
možná ještě zainvestuju do nové baterky, tahle dostávala dost zabrat (kombinace dlouhých startů a celkem výkonný hudby)
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Kdyz je tu pekne tema na zimni starty BKD, dovolil bych se sem pricpat s mym problemem.
Auto MR 2007, koupeno 3/2010 s 50tis km, nasledujici zimu zjisteny spatny starty kdyz je tak kolem minus 8 a niz.
2/2011 koupena nova baterka a zhavicky NGK, vymeneno. Pak uz nebyly takovy mrazy, ale parkrat to pri startu takhle zahaprovalo, takze sem si rikal, ze puvodni zhavky byly OK.
No a ted 2/2012 v tech mrazech se to zas projevilo naplno. Nazhavim, motor toci jak vzteklej, nic nepohasina, naskoci hned, ale jakoby na 3 valce za silenyho rachotu, nez se ten valec chyti. Udelal sem dve videa jednoho startu.
Napada me, ze by bylo neco v kabelazi, ze nezhavi jedna nebo dve zhavicky, ve vypisu chyb nic neni. Jak to zjistit? Novy zhavky fakt kupovat nechci.
Diky za rady.
http://www.youtube.com/watch?v=SWMi5T3_iuE
Auto MR 2007, koupeno 3/2010 s 50tis km, nasledujici zimu zjisteny spatny starty kdyz je tak kolem minus 8 a niz.
2/2011 koupena nova baterka a zhavicky NGK, vymeneno. Pak uz nebyly takovy mrazy, ale parkrat to pri startu takhle zahaprovalo, takze sem si rikal, ze puvodni zhavky byly OK.
No a ted 2/2012 v tech mrazech se to zas projevilo naplno. Nazhavim, motor toci jak vzteklej, nic nepohasina, naskoci hned, ale jakoby na 3 valce za silenyho rachotu, nez se ten valec chyti. Udelal sem dve videa jednoho startu.
Napada me, ze by bylo neco v kabelazi, ze nezhavi jedna nebo dve zhavicky, ve vypisu chyb nic neni. Jak to zjistit? Novy zhavky fakt kupovat nechci.
Diky za rady.
http://www.youtube.com/watch?v=SWMi5T3_iuE
Golfík je po servisu, točí krásně zlehka, díky Ladasovi, to se nedá vůbec srovnat. Nechytá úplně na brnk, ale je to o 1000% lepší než to bylo. Teď jsem pořád někde jezdil, nechám ho vychladnout přes noc a natočím video startu v -15°C
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Takhle mi moje BKD startuje taky. Delalo mi to od zacatku v 50,000km uplne stejne jako ted tobe ve 140,000. Jtappaja píše:Napada me, ze by bylo neco v kabelazi, ze nezhavi jedna nebo dve zhavicky, ve vypisu chyb nic neni. Jak to zjistit? Novy zhavky fakt kupovat nechci.
Diky za rady.
http://www.youtube.com/watch?v=SWMi5T3_iuE
sem si jisty, ze se ti z vyfuku pri studenem startu taky vali oblaka sedomodreho dymu jak ze stare V3S

Krome studenych startu ale motor funguje uplne normalne, tak jsem to zatim neresil.
http://www.youtube.com/watch?v=hntS1NBK ... tube_gdata
ranni start z druhe strany, narouboval sem zvuk na video...
Normalni to neni, mame v rodine 2 PD, 77kW a 96kW a nedela to ani jedno, zahuli si trosku, ale cerne, jako je to ve 36 vterine tohodle videa.
Nasel jsem mraky videii s BKD, jako treba tohle, ale jemu pohasinaj budiky docela fest:
http://www.youtube.com/watch?v=Uln6ateR ... re=related
ranni start z druhe strany, narouboval sem zvuk na video...
Normalni to neni, mame v rodine 2 PD, 77kW a 96kW a nedela to ani jedno, zahuli si trosku, ale cerne, jako je to ve 36 vterine tohodle videa.
Nasel jsem mraky videii s BKD, jako treba tohle, ale jemu pohasinaj budiky docela fest:
http://www.youtube.com/watch?v=Uln6ateR ... re=related