Stránka 7 z 8

Napsal: 09 led 2016, 14:20
od PepaZima
Milda92 píše:To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.
Ano, souhlas, bohužel tyhle díly jsou vystaveny vysokému riziku po oné kilometráži, že se opravdu něco stane... DPF, EGR jsou vystavni kusy v tomto ohledu a vstriky? No po 200 tis km je to 50/50 mozna 70/30 ze se neco stane... Cerpadlo vydrzi celkem dost, ale taky jej nelze brat uplne na lehkou vahu. Sance, kdyz neco nevymenim preventivne okolo 200 tis km a auto me nekde necha je pomerne vysoka u tohoto pripadu nez u atmosfery pro mne

Napsal: 09 led 2016, 14:27
od Milda92
PepaZima píše:
Milda92 píše:To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.
Ano, souhlas, bohužel tyhle díly jsou vystaveny vysokému riziku po oné kilometráži, že se opravdu něco stane... DPF, EGR jsou vystavni kusy v tomto ohledu a vstriky? No po 200 tis km je to 50/50 mozna 70/30 ze se neco stane...
Jasný no bude to asi jak s olejem v převodovce doživotní napln a pak zjistíš že pojem doživotni je 150tkm.Pokud je pravidlem že to dpf a egr odcházi dosti často kolem 150 tisic tak po koupi auti s 170 tisicema km je to kasička.Ohledně Vstřiku je to jak u každého modernějšího dieselu někde funguji někde ne takže pokud už kupuju auto s rizikem výmeny tohodle všeho tak at to má aspon sílu a ne rvát takový prachy do 1.6 s 77kw

Napsal: 09 led 2016, 14:40
od PepaZima
Milda92 píše:
PepaZima píše:
Milda92 píše:To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.
Ano, souhlas, bohužel tyhle díly jsou vystaveny vysokému riziku po oné kilometráži, že se opravdu něco stane... DPF, EGR jsou vystavni kusy v tomto ohledu a vstriky? No po 200 tis km je to 50/50 mozna 70/30 ze se neco stane...
Jasný no bude to asi jak s olejem v převodovce doživotní napln a pak zjistíš že pojem doživotni je 150tkm.Pokud je pravidlem že to dpf a egr odcházi dosti často kolem 150 tisic tak po koupi auti s 170 tisicema km je to kasička.Ohledně Vstřiku je to jak u každého modernějšího dieselu někde funguji někde ne takže pokud už kupuju auto s rizikem výmeny tohodle všeho tak at to má aspon sílu a ne rvát takový prachy do 1.6 s 77kw
LL olej a dozivotni naplne je kapitola sama o sobe... Nechapu, jak tohle koncern muze pustit do servisniho planu...

Napsal: 09 led 2016, 14:46
od ladulel
Osobně bych si teda 1.6 tdi, nekoupil ani omylem, protože to nejede a nemá sílu! 2.0tdi CR 125kw + chip nic jiného bych po zkušenostech nebral. Pokuď slabší, tak jedině benzin a né diesel...

Napsal: 09 led 2016, 16:08
od violator
Ono to není tak zlé, jak to vypadá 1.6 TDi CR (CAYC). Já to mám s 6ti kvaltem a jde to. Bohužel Touran je celkém těžké auto, ale zase je to pohodlná loď. Holt to není Lambo. Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej. Spíš mně začíná děsit, to co po novém roce začínají předvádět STK. Přijde mi to jako inkvizice a hon na čarodějnice, jakmile přijede na kontrolu diesel. Za to bych celému "DAS AUTO" nakopal koule a zeleným eko bezmozkům jakbysmet.

Napsal: 09 led 2016, 16:45
od PepaZima
violator píše:Ono to není tak zlé, jak to vypadá 1.6 TDi CR (CAYC). Já to mám s 6ti kvaltem a jde to. Bohužel Touran je celkém těžké auto, ale zase je to pohodlná loď. Holt to není Lambo. Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej. Spíš mně začíná děsit, to co po novém roce začínají předvádět STK. Přijde mi to jako inkvizice a hon na čarodějnice, jakmile přijede na kontrolu diesel. Za to bych celému "DAS AUTO" nakopal koule a zeleným eko bezmozkům jakbysmet.
Ano, je to tak. Nyni jsou v zamerovaci diesely, tez nechapu proc... Nejsem proti ekologii, sam pouzivam doma ekologicke cistici prostredky, piju biodynamicka vina a delam deguatace. Ale koncern v tomto pripade taha kocku za ocas a timto pristupem neresi ekologii. At zlevni ty kriticky dulezite dily. Tohle z jejich strany neni uspokojovani potreb zakaznika a najiti reseni, nybrz vyppcitavy a egoisticky pristup zamereny na vykoristovani a zisk. Pokud ma stoupnout ekologicke vedomi a ma li clovek udelat neco pro to, tak at VW udela tez krok. Zatim VW neudelal nic... Nevysel vstric lidem

Napsal: 09 led 2016, 17:11
od turbo kamna power
violator píše:... Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej...
507.00 není až tak nutné dodržet, při intervalu 15.000km stačí i 505.00/505.01 s ACEA C3, já teď budu dávat tento:
http://www.autodily-cardo.cz/-3/mobil-s ... -5w-30-5l/

Napsal: 09 led 2016, 18:47
od váha
PepaZima píše:
violator píše:Ono to není tak zlé, jak to vypadá 1.6 TDi CR (CAYC). Já to mám s 6ti kvaltem a jde to. Bohužel Touran je celkém těžké auto, ale zase je to pohodlná loď. Holt to není Lambo. Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej. Spíš mně začíná děsit, to co po novém roce začínají předvádět STK. Přijde mi to jako inkvizice a hon na čarodějnice, jakmile přijede na kontrolu diesel. Za to bych celému "DAS AUTO" nakopal koule a zeleným eko bezmozkům jakbysmet.
Ano, je to tak. Nyni jsou v zamerovaci diesely, tez nechapu proc... Nejsem proti ekologii, sam pouzivam doma ekologicke cistici prostredky, piju biodynamicka vina a delam deguatace. Ale koncern v tomto pripade taha kocku za ocas a timto pristupem neresi ekologii. At zlevni ty kriticky dulezite dily. Tohle z jejich strany neni uspokojovani potreb zakaznika a najiti reseni, nybrz vyppcitavy a egoisticky pristup zamereny na vykoristovani a zisk. Pokud ma stoupnout ekologicke vedomi a ma li clovek udelat neco pro to, tak at VW udela tez krok. Zatim VW neudelal nic... Nevysel vstric lidem
Kdyby lidi nebyli magoři tak se tohle neděje...

Napsal: 09 led 2016, 19:33
od Rolan
turbo kamna power píše:
violator píše:... Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej...
507.00 není až tak nutné dodržet, při intervalu 15.000km stačí i 505.00/505.01 s ACEA C3, já teď budu dávat tento:
http://www.autodily-cardo.cz/-3/mobil-s ... -5w-30-5l/
A může to do auta s DPF? Cena je podobná jako za 507.00.

Napsal: 09 led 2016, 21:27
od PepaZima
Rolan píše:
turbo kamna power píše:
violator píše:... Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej...
507.00 není až tak nutné dodržet, při intervalu 15.000km stačí i 505.00/505.01 s ACEA C3, já teď budu dávat tento:
http://www.autodily-cardo.cz/-3/mobil-s ... -5w-30-5l/
A může to do auta s DPF? Cena je podobná jako za 507.00.
Pokud chces na jistotu tak Mobil 1 5W 30 ESP Formula

Napsal: 10 led 2016, 08:45
od violator
Předposlední výměnu oleje jsem zkusil dát olej normy 505.00/505.01 s ACEA C3 , myslím že to bylo na netu ve srovnávací tabulce maziv od Castrolu s podmínkou nájezdu do 15 tis. km (pro CAYC). Nemůžu posoudit, jestli mi touto dobou již neodcházel vstřik, ale jsem si jistý, že regenerace DPF byly častější. Po servisní a inspekční kontrole v 60 tis. km jsem si postěžoval, že je trochu vyšší spotřeba a motor je trochu hlučnější. Ve VW mi nabídli přehrání sw v jednotce, která umožňuje lepší adaptaci a kalibraci vstřiků. Tam se zároveň přišlo na to, že vstřik na 4 válci je p.... Vyhádal jsem výměnu na kulanci a jezdím dál. Spíš jsem chtěl poukázat na nesmyslnou cenovou politiku náhradních dílů. Pokud bude stát nový DPF 40 tis. Kč a špric 15 tis. Kč , EGR skoro desítku, tak ať jde parta HIC od "DAS AUTO" do prdele. Vede to jen k tomu, že lidi raději vymlátí DPF, ochčijou EGR atd. To všechno by nemuselo být, pokud by byla cena ND rozumná, Ale to už tu bylo naznačeno v příspěvku výše.

Napsal: 10 led 2016, 09:40
od váha
violator píše:Předposlední výměnu oleje jsem zkusil dát olej normy 505.00/505.01 s ACEA C3 , myslím že to bylo na netu ve srovnávací tabulce maziv od Castrolu s podmínkou nájezdu do 15 tis. km (pro CAYC). Nemůžu posoudit, jestli mi touto dobou již neodcházel vstřik, ale jsem si jistý, že regenerace DPF byly častější. Po servisní a inspekční kontrole v 60 tis. km jsem si postěžoval, že je trochu vyšší spotřeba a motor je trochu hlučnější. Ve VW mi nabídli přehrání sw v jednotce, která umožňuje lepší adaptaci a kalibraci vstřiků. Tam se zároveň přišlo na to, že vstřik na 4 válci je p.... Vyhádal jsem výměnu na kulanci a jezdím dál. Spíš jsem chtěl poukázat na nesmyslnou cenovou politiku náhradních dílů. Pokud bude stát nový DPF 40 tis. Kč a špric 15 tis. Kč , EGR skoro desítku, tak ať jde parta HIC od "DAS AUTO" do prdele. Vede to jen k tomu, že lidi raději vymlátí DPF, ochčijou EGR atd. To všechno by nemuselo být, pokud by byla cena ND rozumná, Ale to už tu bylo naznačeno v příspěvku výše.
Když by byli lidí soudný tak si na ježdění po městě a na dvě cesty měsíčně co najedou víc jak 10km nekoupi diesel, jenže to by se pak v hospodě nemohli vytahovat že jezdí 5,12496l na sto

Napsal: 10 led 2016, 09:41
od váha
violator píše:Předposlední výměnu oleje jsem zkusil dát olej normy 505.00/505.01 s ACEA C3 , myslím že to bylo na netu ve srovnávací tabulce maziv od Castrolu s podmínkou nájezdu do 15 tis. km (pro CAYC). Nemůžu posoudit, jestli mi touto dobou již neodcházel vstřik, ale jsem si jistý, že regenerace DPF byly častější. Po servisní a inspekční kontrole v 60 tis. km jsem si postěžoval, že je trochu vyšší spotřeba a motor je trochu hlučnější. Ve VW mi nabídli přehrání sw v jednotce, která umožňuje lepší adaptaci a kalibraci vstřiků. Tam se zároveň přišlo na to, že vstřik na 4 válci je p.... Vyhádal jsem výměnu na kulanci a jezdím dál. Spíš jsem chtěl poukázat na nesmyslnou cenovou politiku náhradních dílů. Pokud bude stát nový DPF 40 tis. Kč a špric 15 tis. Kč , EGR skoro desítku, tak ať jde parta HIC od "DAS AUTO" do prdele. Vede to jen k tomu, že lidi raději vymlátí DPF, ochčijou EGR atd. To všechno by nemuselo být, pokud by byla cena ND rozumná, Ale to už tu bylo naznačeno v příspěvku výše.
Když by byli lidí soudný tak si na ježdění po městě a na dvě cesty měsíčně co najedou víc jak 10km nekoupi diesel, jenže to by se pak v hospodě nemohli vytahovat že jezdí 5,12496l na sto

Napsal: 10 led 2016, 11:42
od Slavkov
PepaZima píše:... Ale koncern v tomto pripade taha kocku za ocas a timto pristupem neresi ekologii. At zlevni ty kriticky dulezite dily. Tohle z jejich strany neni uspokojovani potreb zakaznika a najiti reseni, nybrz vyppcitavy a egoisticky pristup zamereny na vykoristovani a zisk. Pokud ma stoupnout ekologicke vedomi a ma li clovek udelat neco pro to, tak at VW udela tez krok. Zatim VW neudelal nic... Nevysel vstric lidem
Posláním (obvyklé) firmy je GENEROVAT ZISK (LOL)
Pekař také nepeče housky primárně proto, aby jsi nebyl hladový, ale ABY VYDĚLAL.
Jejich přímí zákazníci kupující nové vozy (v drtivé majoritě) necítí tuto potřebu a firmě modulace trhu ojetin tímto způsobem naprosto vyhovuje 8)

Proč by to měl řešit výrobce, proč třeba stát nezařadí DPF, katalyzátory atd. do skupiny s 0% DPH, když je to jakýsi "veřejný zájem"? Že by tento ekoteroristický byznys všem vyhovoval... když se dívám na kšeftování s emisními povolenkami apod., tak si nedělám naprosto žádné iluze...
Třídím odpad, snažím se minimalizovat nějaké osobní ekologické stopy... ale je to asi pouze pro můj dobrý pocit.... a pokud to půjde budu i nadále jezdit svojí rotačkou :D

Napsal: 10 led 2016, 12:07
od turbo kamna power
váha píše: Když by byli lidí soudný tak si na ježdění po městě a na dvě cesty měsíčně co najedou víc jak 10km nekoupi diesel, jenže to by se pak v hospodě nemohli vytahovat že jezdí 5,12496l na sto
přesně ;)
Rolan píše:
turbo kamna power píše: 507.00 není až tak nutné dodržet, při intervalu 15.000km stačí i 505.00/505.01 s ACEA C3, já teď budu dávat tento:
http://www.autodily-cardo.cz/-3/mobil-s ... -5w-30-5l/
A může to do auta s DPF? Cena je podobná jako za 507.00.
tak norma ACEA C3 zajišťuje nízký obsah popela a je určený pro motory s DPF, navíc to má vw normu pro PD motory, které jsou na mazivo hodně náročné, takže špatné mazivo to nebude. Před tím jsem dával olej Shell 5w30 507.00 za stejnou cenu, ale ten přestali vyrábět (wallbash) pokud mi nějaký kvalitní olej doporučíš s cenou řekněme do 800kč/5l, budu rád.
PepaZima píše: Pokud chces na jistotu tak Mobil 1 5W 30 ESP Formula
to ano, ale ten stojí zbytečně o 300kč víc, což mi přijde nesmyslný vyhazovat peníze za olej, který v motoru nevydrží ani ne půl roku...